Zakaz wjazdu do Polski bez karty rowerowej

Data: 2009-08-12 15:51:58
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zakaz wjazdu do Polski bez karty rowerowej

Ostatnio w mediach głośno było o zatrzymaniu na granicy maratonu rowerowego młodzieży ukraińskiej, jednym z argumentów było to że jako małołetni powinni
mieć uprawnienia do kierowania rowerem, a takowych nie posiadali.

Gdzie o tym argumencie wspominali?
Nie ściemniaj.
Przyczyną było "wyłudzenie" wiz.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-12 15:02:51
Autor: Maciej Zimowski
Zakaz wjazdu do Polski bez karty rowerowej
Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
napisał(a):

> [...]
> mieć uprawnienia do kierowania rowerem, a takowych nie posiadali.  Gdzie o tym argumencie wspominali?

Nie mam czasu na ściemnianie. Pisały o tym polskie media w pierwszych wersjach
doniesień 7.08. rano, potem problem zniknął bo młodzież się wycofała, dorosłym
anulowano wizy i w obecnych wersjach dostępnych w necie nie jest już o tym
wspominane. Ale SG i Policja mówiły jasno - młodzeży nie pozwolimy jechać
rowerem po drogach publicznych "bo nie ma uprawnień". To samo mówił
organizator i można przeczytać w mediach ukraińskich.
Przyczyną było "wyłudzenie" wiz.

Jak to "wyłudzenie" wyglądało to już pisałem - mieli przyznane wizy
wielokrotnego przekroczenia granicy, które otrzymali przy okazji
wcześniejszych rajdów rowerowych - na które pojechali wrócili, i skoro wizy
były nadal ważne chcieli wyjechać jeszcze raz. Ty byś inaczej postąpił?   --

Data: 2009-08-12 22:42:13
Autor: Krzysztof
[...]

Serio tak było?  Pawło Sawczuk między 10 lipca a 6 sierpnia odbył po Polsce wcześniejsze rajdy rowerowe, na które pojechał i wrócił?  Hmmm.  Ale TEN rajd miał tyle wspólnego z imprezą sportową ile "marsz tolerancji" z chodziarstwem.

Pozdrawiam,
Krzysztof

Data: 2009-08-13 08:18:00
Autor: Maciej Zimowski
Zakaz wjazdu do Polski bez karty rowerowej

miał tyle wspólnego z imprezą sportową ile "marsz tolerancji" z chodziarstwem.

Ale zauważ, że marszów tolerancji nikt nie zabrania, chociaż - co już w innym
miejscu napisałem - znakomita większość społeczeństwa jest im przeciw. --

Data: 2009-08-13 11:00:42
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-08-13 10:18, Użytkownik Maciej Zimowski napisał:
[...]

Tyle że taki marsz tolerancji to tolerancja naszych rodzinnych
zboczeńców a ten niby maraton to był manifestacją ideologii
zagranicznych nacjonalistów. I teraz wytłumacz w sposób dostępny
i zrozumiały dlaczego nasz rząd miałby występować przeciwko
własnym obywatelem i spełniać kaprysy obcych nacjonalistów
chcących sobie powspominać zabijanie naszych obywateli i ideę
która do tego zabijania zaprowadziła ?

Pozdrawiam

Data: 2009-08-13 09:15:43
Autor: Maciej Zimowski
RadoslawF <radoslawfl@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
własnym obywatelem i spełniać kaprysy obcych nacjonalistów
chcących sobie powspominać zabijanie naszych obywateli i ideę

No ba! a to z takiego powodu, że na skutek promowania ich zboczeń nie przyszło
na świat tysiące polskich dzieci, które urodziłyby się, gdyby zdolny do
rozpłodu obywatel był zobligowany jak to jest w każdy fundamentalnym podejściu
de religii - czy to w islam, czy judaizm, czy katolicyzm - do zakładania
rodziny i rozmnażania się. Przez to Naród Polski stracił więcej obywateli niż
wyrżnięto w Katyniu i na Wołyniu razem wziętych. No cóż, argument równie kretyński jak argumenty, którymi posłużyło się MSWiA
nie wpuszczając cyklistów z Ukrainy. --

Data: 2009-08-13 11:34:56
Autor: MichałG
Maciej Zimowski pisze:
[...]

Trzymaj przynajmniej jakiś poziom..... zaczynasz być żałosny.
M.

Data: 2009-08-13 09:45:10
Autor: Maciej Zimowski
Zakaz wjazdu do Polski bez karty rowerowej

Trzymaj przynajmniej jakiś poziom.....

Przez uprzejmość staram się go dostosować do "większości" (czytaj: 2-3)
dyskutantów. --

Data: 2009-08-13 11:49:07
Autor: MichałG
Maciej Zimowski pisze:

Trzymaj przynajmniej jakiś poziom.....

Przez uprzejmość staram się go dostosować do "większości" (czytaj: 2-3)
dyskutantów.
reszcie nie chce sie odzywać .... w koncu to p.r.r. a nie polityka.
Dyskusja juz zjechała na takie pobocza, ze moze by strescić stanowiska ?
pozdr.
Michał

Data: 2009-08-13 15:59:02
Autor: Coaster
MichałG wrote:
Maciej Zimowski pisze:

Trzymaj przynajmniej jakiś poziom.....

Przez uprzejmość staram się go dostosować do "większości" (czytaj: 2-3)
dyskutantów.
reszcie nie chce sie odzywać ....

Waszmosc chyba jasnowidzisz ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-08-13 18:23:04
Autor: MichałG
Coaster pisze:
MichałG wrote:
Maciej Zimowski pisze:

[...]

To niezbyt trudne... ;)

M.

Data: 2009-08-13 13:27:12
Autor: Coaster
Maciej Zimowski wrote:

Trzymaj przynajmniej jakiś poziom.....

Przez uprzejmość staram się go dostosować do "większości" (czytaj: 2-3)
dyskutantów.

Uprzejmie przestan spamowac i szkodzac w ten sposob _obu_ stronom.

Data: 2009-08-13 14:33:22
Autor: Maciej Zimowski
Zakaz wjazdu do Polski bez karty rowerowej

Uprzejmie przestan spamowac i szkodzac w ten sposob _obu_ stronom.

Uprzejmie cię informuję, że spam to jest rozsyłanie niechcianych reklam, a nie
odpowiadanie na głosy w dyskusji. Jak cię nie interesuję, to nie zaglądaj, a
nie próbuj cenzurować internetu.  --

Data: 2009-08-13 16:38:35
Autor: johnkelly
Maciej Zimowski pisze:
[...]

A to ty nie rozumiesz co to jest "podział tematyczny" oraz "przeznaczenie tematyczne grup dyskusyjnych"?

--
Maciej "johnkelly" Różalski ..... gg:1716136 ..... johnkelly(at)wp.pl
blog: www.maciejrozalski.eu .........................................

Data: 2009-08-13 14:54:55
Autor: Maciej Zimowski
Zakaz wjazdu do Polski bez karty rowerowej

A to ty nie rozumiesz co to jest "podział tematyczny" oraz "przeznaczenie tematyczne grup dyskusyjnych"?

Toteż wrzuciłem tu zapytanie dotyczące _tylko i wyłącznie_ zagadnień prawnych
odnośnie ruchu drogowego. O oftopiczność miej pretensje do tych oszołomów
którzy rozpoczęli dyskusję na inne tematy i na moje raczej zdawkowe i na
odczepnego odpowiedzi wylewają kolejne kubły swoich historyczno-politycznych
schiz.   --

Data: 2009-08-13 17:02:52
Autor: johnkelly
Maciej Zimowski pisze:
[...]

Gdybyś raczył zamilknąć, człecze neostrady, to temat dawno by przestał zaprzątać czyjąkolwiek uwagę. A, że z uporem maniaka produkujesz dowody swoich politycznych schiz to i temat jest kontynuowany. Oszczędź se wstydu, zamilcz.

Data: 2009-08-13 15:24:14
Autor: Maciej Zimowski
[...]

No coż, tobie skończyły się widzę ciekawe argumenty więc szkoda czasu. Ale
wprawka przed właściwą bitwą z oszołomami była ciekawa.  --

Data: 2009-08-13 22:10:08
Autor: Coaster
Maciej Zimowski wrote:
Uprzejmie przestan spamowac i szkodzac w ten sposob _obu_ stronom.

Uprzejmie cię informuję, że spam to jest rozsyłanie niechcianych reklam, a nie
odpowiadanie na głosy w dyskusji.

Uprzemie Cie informuje, ze Twoja wiedza rowniez w tej kwestii jest fragmentaryczna i niepelna, co zreszta bylo do przewidzenia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Newsgroup_spam
http://en.wikipedia.org/wiki/Spam_(electronic)

Jak cię nie interesuję, to nie zaglądaj, a
nie próbuj cenzurować internetu.

Sprawdz, prosze, jakie maja znaczenie slowa, ktorych uzywasz*:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2447537

*Jezeli ze masz na mysli znaczenie w pkt. 3 to zauwaz, ze sam pod niego podpadasz.

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2009-08-13 17:13:39
Autor: Krzysztof
Zakaz wjazdu do Polski bez karty rowerowej
Ale zauważ, że marszów tolerancji nikt nie zabrania, chociaż - co już w innym
miejscu napisałem - znakomita większość społeczeństwa jest im przeciw.

Oczywiście.  Jazdy na rowerze, nawet szlakiem kogośtam, też nikt nie zabrania.  Ale to nie znaczy, że musimy wpuszczać wszystkich cudzoziemców, którzy mają ochotę pojeździć rowerem.

Wiza uzyskana dla uczestnictwa w imprezie sportowej ma na celu promocję sportu.  Chodzi o to, żeby umożliwić sportowcom, którzy inaczej nie mieliby prawa wjazdu do Polski, spotkanie z rywalami, zdobywanie tytułów czy punktów, a także o zapewnienie organizowanym w Polsce zawodom odpowiedniej obsady.  Zatem jeśli zagraniczny wędkarz uczestniczy w Polsce w jakichś mistrzostwach, dostaje wizę na imprezę sportową.  Ale ktoś, kto chciałby sobie tylko przez tydzień powędkować na Wigrach powinien uzyskac wizę turystyczną.

Rajd Sawczuka jest imprezą polityczną.  Nawet jeżeliby odjąć jego flagi, symbole i hasła, byłby zwykłą wycieczką turystyczną.  Pominąłeś moje pytanie o "wcześniejsze rajdy" Sawczuka.  Otóż z daty wydania jego wizy wnioskuję, że nie był on na żadnych innych rajdach w Polsce, a wizę uzyskał specjalnię na rajd neobanderowców, fałszywie przedstawiając go jako imprezę sportową.  Stąd zarzuty o wyłudzenie wizy.  Fakt, że konsul popełnił błąd wydając tę wizę, nie zwalnia aplikanta od odpowiedzialności.

Pozdrawiam,
Krzysztof

Data: 2009-08-13 15:22:08
Autor: Maciej Zimowski
Zakaz wjazdu do Polski bez karty rowerowej

Wiza uzyskana dla uczestnictwa w imprezie sportowej ma na celu promocję sportu.

Cała dotychczasowa, wieloletnia działalność organizacji Eko-miłosierdzie jest
niczym innym jak promocją sportu rowerowego - dziesiątki zorganizowanych
społecznie rajdów i maratonów, zarówno po Ukrainie jak i przez  wiele krajów
świata.
Pominąłeś moje pytanie o "wcześniejsze rajdy" Sawczuka.  Otóż z daty wydania jego wizy wnioskuję, że nie był on na żadnych innych rajdach w Polsce,

Odpowiadałem po innymi zapytaniami ale powtórzę jeszcze raz - był na tym
wcześniejszym rajdzie przy okazji którego starał się o wizę, wrócił z niego, a
ponieważ wiza była wciąż ważna i wielokrotna uznał ja każdy na jego miejscu że
nie musi niczego dodatkowego zgłaszać w konsulacie wyjazdu na kolejny rajd,
prawo zresztą tego nie przewiduje. --

Data: 2009-08-13 18:45:41
Autor: Krzysztof
[...]

To jest rekreacja, turystyka i działalność społeczna a nie sport.  Ale to nie ma znaczenia.  Rajd, o który trwa spór nie był wyjazdem charytatywnym "Eko-
miłosierdzie" tylko oddaniem czci symbolowi wrogości między narodami.

Odpowiadałem po innymi zapytaniami ale powtórzę jeszcze raz - był na tym
wcześniejszym rajdzie przy okazji którego starał się o wizę

A w jakich dniach i gdzie odbył się ten rajd?  Które miejsce zajął Sawczuk?
A pozostali uczestnicy rajdu Bandery - oni też byli wcześniej na zawodach w Polsce?

ponieważ wiza była wciąż ważna i wielokrotna uznał ja każdy na jego miejscu
że nie musi niczego dodatkowego zgłaszać w konsulacie wyjazdu na kolejny rajd

Zapomniał, że ten kolejny rajd to akcja polityczna i nie powinien wykorzystywać swojej sportowej wizy.  Nie jest niczym dziwnym posiadanie w paszporcie kilku wiz różnego typu do tego samego kraju.  Istotnie, w przypadku nikomu niewadzących turystów i handlarzy służby graniczne, przez życzliwość dla sąsiadów, przymknęłyby pewnie oko.  Dziwi jednak twoje i jego oburzenie, że prowokatorom nie udało się obejść przepisów.  Jak sam pisałeś - w Polsce obowiązuje prawo.  Tylko niezupełnie takie, jak myślisz.

Pozdrawiam,
Krzysztof

Data: 2009-08-13 16:59:51
Autor: Maciej Zimowski
Krzysztof <KrzysztofPiorunWYTNIJTO@hotmail.com> napisał(a):
> [...]

A pozostali uczestnicy rajdu Bandery - oni też byli wcześniej na zawodach w Polsce?

Przecież to jest wiadome - http://www.e-gory.pl/content/view/1809/38/

typowa imprezy rekreacyjna a nie zawody z zajmowaniem miejsc...

> [...]

Zapomniał, że ten kolejny rajd to akcja polityczna i nie powinien wykorzystywać swojej sportowej wizy.  Nie jest niczym dziwnym posiadanie w paszporcie kilku wiz różnego typu do tego samego kraju.  Istotnie, w przypadku nikomu niewadzących turystów i handlarzy służby graniczne, przez życzliwość dla sąsiadów, przymknęłyby pewnie oko.  Dziwi jednak twoje i jego oburzenie, że prowokatorom nie udało się obejść przepisów.  Jak sam pisałeś - w Polsce obowiązuje prawo.  Tylko niezupełnie takie, jak myślisz.

To się okaże, w tej sprawie piszę do MSWiA

Data: 2009-08-13 19:35:40
Autor: Krzysztof
[...]

Nie rozumiem - to żart?  Rajd z 2008 roku?
Znalazłem jeszcze w sieci informację o IV rajdzie, ale ten miał termin w maju 2009, a wiza Sawczuka była wydana 10 lipca 2009.

Nie odnosisz wrażenia, że Cię ten Pawło owija wokół palca?

To się okaże, w tej sprawie piszę do MSWiA

Okaże się.  Napisz, co Ci odpowiedzieli.

Pozdrawiam,
Krzysztof

Data: 2009-08-14 12:29:52
Autor: Maciej Zimowski
> [...]

Znalazłem jeszcze w sieci informację o IV rajdzie, ale ten miał termin w maju 2009, a wiza Sawczuka była wydana 10 lipca 2009.

było i w lipcu, 11 lipca, pewnie o to chodzilo

http://www.szwejk-przemysl.pl/index.php?id=zdarzenia

ale to i tak nie ma wiekszego znaczenia

Data: 2009-08-14 17:10:13
Autor: Krzysztof
[...]

Ty po prostu kpisz z nas wszystkich razem z Sawczukiem.

Zamiast wyszukiwać kolejne, coraz mniej przypominające sport imprezy - napisz zwyczajnie, że nie wiesz, ale Pawło to kryształowy człowiek i wierzysz mu bezwarunkowo.

Myślałem, że intencje masz dobre, tylko doświadczenia mało.  Ale po przeczytaniu, że teraz ty zorganizujesz akcję neobanderowców w Polsce, wiem już, co o tobie myśleć.  Co nie zmiena faktu, że pozwalaszsz Sawczukowi sobą manipulować.  Zapewne myśli o tobie, żeś "pożyteczny".
Smutek.

Krzysztof

Data: 2009-08-14 15:34:37
Autor: Maciej Zimowski
Zakaz wjazdu do Polski bez karty rowerowej

Ty po prostu kpisz z nas wszystkich

wszystkich trzech na tym forum. Serdeczności! --

Zakaz wjazdu do Polski bez karty rowerowej