Zakaz wjazdu do Polski bez karty rowerowej

Data: 2009-08-12 12:42:11
Autor: pw
Zakaz wjazdu do Polski bez karty rowerowej
On 12 Sie, 02:32, "Maciej Zimowski" <mkaczka.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Ostatnio w mediach głośno było o zatrzymaniu na granicy maratonu rowerowego
młodzieży ukraińskiej, jednym z argumentów było to że jako małołetni powinni
mieć uprawnienia do kierowania rowerem, a takowych nie posiadali.

Jestem tym lekko przerażony, bo organizuję turystykę rowerową dla
obcokrajowców z zachodu i często uczestnikami grup są osoby nastoletnie. Z
tego co wiem, tzw. karta rowerowa to oryginalny polski wynalazek, nie ma
żadnych odpowiedników tego dokumentu na zachodzie ani na wschodzie, które
mogłyby byc uznane itp. Czy ktoś słyszał, aby w przeszłości czegoś takiego
wymagano od młodzieży-obcokrajowców?

Nie chodzilo o zadne rowerowe pierdulki, nie czytaj wiecej gazety
wyborczej.

Pozdro,
pw

Data: 2009-08-12 23:24:41
Autor: Tomek

Użytkownik "pw" <przemekwu@gmail.com> napisał w wiadomości news:b812f921-4823-4241-a4de-ac677525c139d4g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Poczytaj raczej to:

Tomek

Data: 2009-08-12 14:32:36
Autor: pw
On 12 Sie, 23:24, "Tomek" <t...@st.com.pl> wrote:
Użytkownik "pw" <przeme...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:b812f921-4823-4241-a4de-ac677525c139d4g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

> Wysłano z serwisu Usenet w portalu
> Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie chodzilo o zadne rowerowe pierdulki, nie czytaj wiecej gazety

Poczytaj raczej to:http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=869

Serio mi to polecasz?

Pozdro,
pw

Data: 2009-08-12 23:50:00
Autor: Tomek

Użytkownik "pw" <przemekwu@gmail.com> napisał w wiadomości news:3a97dba7-c1c4-4a9a-9b33-60437f5d3a20w41g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

> Wysłano z serwisu Usenet w portalu
> Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie chodzilo o zadne rowerowe pierdulki, nie czytaj wiecej gazety

Wszystkim
--
Tomek

Zakaz wjazdu do Polski bez karty rowerowej