Zakaz wjazdu na google maps

Data: 2017-11-15 12:02:55
Autor: Bolko
Zakaz wjazdu na google maps

W weekend chce pojechać do Warszawy z Krakowa.
Właczam googla i wyskakuje mi trasa:
http://tiny.pl/glrmb
I na mapie w okolicach Jędrzejowa wyskakuje znak zakaz wjazdu.

O co chodzi?

Data: 2017-11-15 21:17:44
Autor: T.
Zakaz wjazdu na google maps
W dniu 2017-11-15 o 21:02, Bolko pisze:

W weekend chce pojechać do Warszawy z Krakowa.
Właczam googla i wyskakuje mi trasa:
http://tiny.pl/glrmb
I na mapie w okolicach Jędrzejowa wyskakuje znak zakaz wjazdu.

O co chodzi?

Powiększ sobie zanim zadasz takie pytanie na forum.
T.

Data: 2017-11-15 21:21:10
Autor: Robert Wańkowski
Zakaz wjazdu na google maps
W dniu 2017-11-15 o 21:17, T. pisze:
[...]

Dobrze, że pyta. :-)
Bo umarłbym w niewiedzy.

Robert

Data: 2017-11-15 22:25:04
Autor: T.
Zakaz wjazdu na google maps
[...]

Generalnie to i tak trzeba uważać, bo w tych mapach też są błędy. No i nie zawsze uwzględniają od pierwszego dnia nowe odcinki dróg. Ja sprawdzam poza googlami także na Targeo - jest w miarę aktualna i można zobaczyć różne warianty tras, także z uwzględnieniem korków w konkretnych godzinach. I to jest bardzo dobre, bo w zależności od pory dnia może podpowiadać różne trasy. W googlach chyba nie ma możliwosci ustawienia dnia i godziny jazdy.
T.

Data: 2017-11-16 04:00:51
Autor: Budzik
Zakaz wjazdu na google maps
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

W googlach chyba nie ma możliwosci ustawienia dnia i godziny jazdy.

jest mozliwośc ustawienia godziny wyjazdu.

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2017-11-15 21:55:20
Autor: Bolko
Zakaz wjazdu na google maps
W dniu środa, 15 listopada 2017 21:17:47 UTC+1 użytkownik T. napisał:
> [...]
> I na mapie w okolicach Jędrzejowa wyskakuje znak zakaz wjazdu.
> Powiększ sobie zanim zadasz takie pytanie na forum.

Dziekuje :)
Powiekszyłem wcześniej ale nie aż tak.

Data: 2017-11-16 12:47:27
Autor: T.
Zakaz wjazdu na google maps
W dniu 2017-11-16 o 06:55, Bolko pisze:
[...]

Tam są wciąż jakieś roboty i jazda jedną nitką albo wręcz prowizoryczną drogą. Przepustowość niby nie maleje, ale prędkość owszem tak. jak się komuś śpieszy to jedzie A4 i Gierkówką :-)
Ale wcześniej A2 i A1, bo Gierkówka też w rozsypce. W sumie wychodzi prawie 100 km więcej, a czas podobny.
Ps. 100 lat temu jechałem sobie na skróty - z Grójca przez Końskie i Włoszczową do Jędrzejowa. Trasa spokojna, żadnych Tirów i co ważne - korki przed Krakowem się omija (Miechów, Słomniki)... A jak ktoś lubi widoki to na samym końcu zamiast wprost na Kraków w Żarnowcu można skręcić na Wolbrom i ma się pięknie turystyczną trasę przez Skałę. :-)
T.

Zakaz wjazdu na google maps