Zakaz wjazdu rowerem

Data: 2017-05-26 01:36:29
Autor: witek
Zakaz wjazdu rowerem
On 5/25/2017 2:13 AM, Kris wrote:
Czy taka tabliczka ma moc obowiązująca;)?
http://images.tinypic.pl/i/00903/lwprrpe1h6u6.jpg
Znaki zakazu wg mnie trochę inaczej wyglądają.
Czy przy ew odmowie wzięcia mandatu i sprawie w sądzie jest szansa na wygraną?

dla mnie to jest co najwyzej tabliczka informacyjna a sam zakaz moze wynikac z czegos innego.

Podobnie skonstruowane tabliczki z nieudolnie namalowanym  znakiem zakazu wjazdu widzialem przy wjazdach do lasu.
sam zakaz wjazdu nie wynikal z tabliczki tylkoz zupelnie innego przepisu, co chyba jest oczywiste.

Data: 2017-05-26 10:50:25
Autor: Shrek
Zakaz wjazdu rowerem
W dniu 26.05.2017 o 08:36, witek pisze:

[...]

hm... Nie jest oczywiste. Przepis na który się znak powołuje:

Art. 92. § 1. Kto nie stosuje się do znaku lub sygnału drogowego albo do sygnału lub polecenia osoby uprawnionej do kierowania ruchem lub do kontroli ruchu drogowego,podlega karze grzywny albo karze nagany.

Shrek

Data: 2017-05-26 23:30:19
Autor: witek
Zakaz wjazdu rowerem
On 5/26/2017 3:50 AM, Shrek wrote:
[...]

no zgadzam sie
rownie dobrze mogliby tam umiescic paragraf o obowiazku posiadania dowodu osobistego.

a teraz podstawowe pytanie. do jakiego znaku lub przepisu sie kierujacy nie zastosowal.

Zakaz wjazdu rowerem