Zakaz włażenia na drabinkę?

Data: 2017-07-09 07:15:37
Autor: Lepudruk
Zakaz włażenia na drabinkę?
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/kolejny-polityk-chce-blokowac-miesiecznice-mowi-o-strzelaniu/j6npmgz

" Idę tam, bo chcę żeby PiS przestał demolować nasz kraj. I żeby Kaczyński
skończył tę obrzydliwą hucpę, która urządza co miesiąc. No, bo kto by
pomyślał, tak się posługiwać trupami - zapowiedział Niesiołowski w piątek."

Z tego, co wiem, PiS planuje odcięcie całego Krakowskiego Przedmieścia.
Otoczyć środek Warszawy policją, więc nie wiadomo, czy będzie tam jak
wejść - odpowiada Niesiołowski. I dodaje: - Jeśli tak będzie, to wrócimy do
najgorszych czasów stanu wojennego, kiedy komuniści mieli swoje demonstracje
chronione przez milicjantów."

Witajcie w PRL-pis.

--
Lepudruk