Zakaz zatrzymywania a wjazd od drugiej strony

Data: 2011-01-26 12:45:58
Autor: flower
Zakaz zatrzymywania a wjazd od drugiej strony
Wczoraj zostałem odholowany, uczciwie, źle stanąłem, ale naszło mnie
pytanie: stałem przy ulicy, na której jest zakaz zatrzymywania z jednej
strony. A co by było gdybym wjechał od drugiej strony, na ulicy zawrócił na
3 razy, i zaparkował? Mam obowiązek sprawdzić czy nie stoję na zakazie? Jak
to jest?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2011-01-26 12:49:35
Autor: Jarek Andrzejewski
Zakaz zatrzymywania a wjazd od drugiej strony
On Wed, 26 Jan 2011 12:45:58 +0100, "flower" <flower19737@wp.pl>
wrote:

3 razy, i zaparkował? Mam obowiązek sprawdzić czy nie stoję na zakazie? Jak
to jest?

Znak zakazu B-36 obowiązuje od miejsca i po tej stronie drogi, gdzie
stoi do odwołania. Przepisy nic nie mówią o zwolnieniu dla kierujących, którzy zawrócili
na trzy razy :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-01-26 12:56:21
Autor: Massai

wrote:

> [...]

stoi do odwołania. Przepisy nic nie mówią o zwolnieniu dla kierujących, którzy zawrócili

I słusznie, bo by się zaraz rozległy głosy o zwolnienie tych którzy
akurat przy mijaniu znaku mrugnęli i nie zauważyli...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-26 14:12:08
Autor: =Marcos=
[...]

A co by było gdybyś leciał na miesiąc za granicę, zaparkowawszy samochód na ulicy bez zakazu zatrzymywania w pewnej odległości od lotniska. Dzień po Twoim wyjeździe urzędnicy zdecydowali się postawić tam zakaz zatrzymywania, odholowali samochód i po powrocie czeka na Ciebie mandat + rachunek za 29 postoju na parkingu policyjnym.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-01-26 15:02:36
Autor: Papkin
[...]

Bys sie sadzil i nic nie zaplacil bo w Panstwie PRAWA prawo nie obowiazuje wstecz. Tak mi sie naiwnie wydaje ale u nas wszystko jest mozliwe.

Data: 2011-01-26 15:59:21
Autor: =Marcos=
[...]

Toteż za postój przed postawieniem znaku byś nie zapłacił. Tylko od momentu postawienia znaku. Przecież jak gdzieś w mieście postawią parkomaty, z ktoś postawił tam samochód w 2000 roku, to nie znaczy, że może go tam za darmo trzymać do 2050 ;)

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2011-01-26 15:12:51
Autor: Tomek
Zakaz zatrzymywania a wjazd od drugiej strony
Użytkownik "=Marcos=" napisał
[...]
historyjka z życia: kolega zostawił samochód w zatoczce-parkingu, po czym wyjechał; gdy wrócił po 2 tygodniach samochodu nie było, parkingu zresztą też nie było. W tzw.międzyczasie w miejscu parkingu postanowiono zrobić zatoczkę autobusową, a w związku z tym, że samochód parkował w zatoczce autobusowej auto zostało odholowane. Strasz wiejska łaskawie anulowała mu mandat za postój w niedozwolonym miejscu, ale za sholowanie auta + kilka dni parkingu musiał zapłacić (bez świstka o opłacie nie chciano mu wydać samochodu)

Data: 2011-01-26 23:35:52
Autor: Szuwaks
Zakaz zatrzymywania a wjazd od drugiej strony
Witam,

"=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> wrote in message news:ihp6hd$6mt$1inews.gazeta.pl...

[...]

- Tak mówicie? A gdyby tutaj staruszka przechodziła do domu starców, a tego domu wczoraj by jeszcze nie było, a dzisiaj już by był, to wy byście staruszkę przejechali, tak? A to być może wasza matka!

-:)))

Szuwaks

Data: 2011-01-26 15:32:15
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "flower" <flower19737@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d400947$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

nie chce mi sie szukać, skoro Tobie też sie nie chce - ale musze Cie zasmucić. Jest przepis, który mówi o tym, ze jestes zobowiązany sprawdzić, czy z drugiej strony nie ma znaku zakazującego Ci robienia tego co robisz :P

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-01-26 20:42:24
Autor: Big Jack
Zakaz zatrzymywania a wjazd od drugiej strony
W wiadomości
*Kuba (aka cita)* napisał(-a):

[...]

Czyli bzdurą jest stawianie znaków zakazów (i nie tylko) z obu kierunków jazdy :P

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-01-26 13:12:40
Autor: badzio
Zakaz zatrzymywania a wjazd od drugiej strony
On 26 Sty, 20:42, "Big Jack" <aa...@bbbbb.zz> wrote:
W wiadomo ci
*Kuba (aka cita)* napisa (-a):

> nie chce mi sie szuka , skoro Tobie te sie nie chce - ale musze Cie
> zasmuci . Jest przepis, kt ry m wi o tym, ze jestes zobowi zany
> sprawdzi ,
> czy z drugiej strony nie ma znaku zakazuj cego Ci robienia tego co
> robisz
> :P

Czyli bzdur jest stawianie znak w zakaz w (i nie tylko) z obu kierunk w
jazdy :P

Nie, to po prostu ulatwienie dla kierowcow :)

Data: 2011-01-26 17:07:33
Autor: Shrek
W dniu 2011-01-26 12:45, flower pisze:
A co by było gdybym wjechał od drugiej strony, na ulicy zawrócił na
3 razy, i zaparkował? Mam obowiązek sprawdzić czy nie stoję na zakazie? Jak
to jest?

NIe masz obowiązku sprawdzać, masz obowiązek tam nie parkować:P

Shrek

Data: 2011-01-26 22:34:47
Autor: Jacek_P
flower napisal:
A co by było gdybym wjechał od drugiej strony, na ulicy zawrócił na
3 razy, i zaparkował? Mam obowiązek sprawdzić czy nie stoję na zakazie?

Masz.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Zakaz zatrzymywania a wjazd od drugiej strony