Zakaz zatrzymywania a wjazd od drugiej strony

Data: 2011-01-26 12:49:35
Autor: Jarek Andrzejewski
Zakaz zatrzymywania a wjazd od drugiej strony
On Wed, 26 Jan 2011 12:45:58 +0100, "flower" <flower19737@wp.pl>
wrote:

3 razy, i zaparkował? Mam obowiązek sprawdzić czy nie stoję na zakazie? Jak
to jest?

Znak zakazu B-36 obowiązuje od miejsca i po tej stronie drogi, gdzie
stoi do odwołania. Przepisy nic nie mówią o zwolnieniu dla kierujących, którzy zawrócili
na trzy razy :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-01-26 12:56:21
Autor: Massai

wrote:

> [...]

stoi do odwołania. Przepisy nic nie mówią o zwolnieniu dla kierujących, którzy zawrócili

I słusznie, bo by się zaraz rozległy głosy o zwolnienie tych którzy
akurat przy mijaniu znaku mrugnęli i nie zauważyli...

--
Pozdro
Massai

Zakaz zatrzymywania a wjazd od drugiej strony