Zakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy 'śmieszkami' rowerowymi przez rowerzystów!

Data: 2011-05-11 13:01:36
Autor: bans
Zakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy 'śmieszkami' rowerowymi przez rowerzystów!
W dniu 2011-05-11 12:22, robertcb@poczta.onet.pl pisze:

Przypominam że wg PoRD motorower nie może przekraczać 45km/h,
natomiast kolarz na szosówce często przekracza.

E, tam, na szosówce. W sobotę dokonałem niemal zbrodni przekraczając na góralu na leśnej drodze dozwolone 30km/h o 126% ;)

--
bans

Data: 2011-05-11 13:46:10
Autor: Fabian
W dniu 11.05.2011 13:01, bans pisze:
[...]

Jechałeś 70/30? Toż to karygodne!

Fabian.

Data: 2011-05-11 13:51:08
Autor: bans
W dniu 2011-05-11 13:46, Fabian pisze:

Jechałeś 70/30? Toż to karygodne!

Nie, no... nie demonizuj. Tylko 68km/h ;)

--
bans

Data: 2011-05-11 13:52:30
Autor: robertcb
> [...]

> E, tam, na szosówce. W sobotę dokonałem niemal zbrodni przekraczając na

> góralu na leśnej drodze dozwolone 30km/h o 126% ;)

Na leśnej drodze 30? a niby skąd?

Teren niezabudowany ma ograniczenie 90 km/h niezależnie od drogi.

Data: 2011-05-11 14:03:04
Autor: bans
W dniu 2011-05-11 13:52, robertcb@poczta.onet.pl pisze:

Teren niezabudowany ma ograniczenie 90 km/h niezależnie od drogi.

Sokoro piszę, że dozwolone było tylko 30, to tak było. Teraz zgadnij, jak to możliwe. Łohoho, myślenia masz na tydzień, co? :P

--
bans

Data: 2011-05-11 14:35:31
Autor: arturb
[...]

A gdyby to tam twoja matka z tobą w ciąży szła i byś ją rozjechal ... ;-)

Data: 2011-05-11 05:43:56
Autor: kaczor1
On 11 Maj, 14:35, arturb <ar...@nospam.ebasoft.com.pl> wrote:

> Jechałeś 70/30? Toż to karygodne!

A gdyby to tam twoja matka z tobą w ciąży szła i byś ją rozjechal ... ;-)

Niemożliwe.
Matka siedziała z nim z tyłu ;-)

Zakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy 'śmieszkami' rowerowymi przez rowerzystów!