Zakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy tzw."śmieszkami rowerowymi" przez rowerzystów!

Data: 2011-05-11 19:35:27
Autor: robertcb
Zakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy tzw."śmieszkami rowerowymi" przez rowerzystów!
Niegościnny Konstancin.

Jaki sens mają te znaki B-9 na drodze 724 (wjazd z Warszawy do Konstancina)?
I tak wszyscy rowerzyści je olewają ciepłym moczem.
Są one najlepszym dowodem na bezmyślność krawaciarzy.
Nie ma tam ani możliwości objazdu rowerem, ani DDR, droga pod względem bezpieczeństwa niczym nie różni się od dróg w innych odcinków, znaki nie mają najmniejszego uzasadnienia.
jest jedynie chodnik, po którym zgodnie z PoRD - jechać rowerem nie wolno.

http://img402.imageshack.us/img402/5346/konstancin.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/8363/konstancin1.jpg
http://img829.imageshack.us/img829/2087/konstancin2.jpg
http://img585.imageshack.us/img585/8018/konstancin3.jpg

Tu jest Puławska, wjazd do Piaseczna od strony Warszawy.
Fragmentaryczna DDR jest po drugiej stronie jezdni;  tj. 300m DDR, potem 500m zwykłego kaflowego chodnika, potem znowu DDR, i znowu chodnik...

http://img155.imageshack.us/img155/447/pulawskanapiaseczno.jpg

Data: 2011-05-12 21:32:40
Autor: pj
W dniu 2011-05-11 19:35, robertcb@mailinator.com pisze:
Niegościnny Konstancin.

Jaki sens mają te znaki B-9 na drodze 724 (wjazd z Warszawy do Konstancina)
Gdybyś się rozejrzał to byś zobaczył, że można tam rowerem pojechać inaczej, znacznie bezpieczniej.
PJ

Data: 2011-05-12 21:50:48
Autor: robertcb
> [...]

> Jaki sens mają te znaki B-9 na drodze 724 (wjazd z Warszawy do Konstancina)

Gdybyś się rozejrzał to byś zobaczył, że można tam rowerem pojechać

To zarządca drogi nie mógł pod B-9 umieścić tabliczki z objazdem?

Jako przejezdny nie mam mozliwości znać objazdów, jasnowidzem nie jestem.

Jakoś gdy zakaz dotyczy np samochodów ciężarowych - taka tabliczka
obligatoryjnie jest.

Data: 2011-05-12 22:12:08
Autor: pj
[...]

Zatrzymałeś się zrobiłeś zdjęcia, widać na nich ładną asfaltową drogę po lewej stronie, dla roweru idealna, ale trzeba się rozejrzeć, a nie narzekać jak stara baba. Czy to Ty jechałeś do Konstancina rowerem po Przyczółkowej mając gdzięś asfaltową ścieżkę równoległą do drogi

Data: 2011-05-13 00:33:17
Autor: robertcb
> [...]

narzekać jak stara baba. Czy to Ty jechałeś do Konstancina rowerem po

Przyczółkowej mając gdzięś asfaltową ścieżkę równoległą do drogi

To jest CHODNIK po którym zgodnie z PoRD - jechać nie wolno, ponieważ
dopuszczalna prędkość nie przekracza tam 50km/h a chodnik nie jest szerszy niż 2m.

Data: 2011-05-13 20:43:16
Autor: pj
W dniu 2011-05-13 00:33, robertcb@mailinator.com pisze:
[...]

Wybiórcza spostrzegawczość, koniecznie przejdź się tam, tylko nie jedź rowerem bo dla Ciebie to za szybko :)

Zakazać stosowania znaku B-9 i znieść obowiązek jazdy tzw."śmieszkami rowerowymi" przez rowerzystów!