Zakazane akcesoria za granicą.

Data: 2014-11-12 04:33:31
Autor: przemek.jedrzejczak
Zakazane akcesoria za granicą.
nie no znowu interia ... co jest jakaś promocja dzisiaj czy co ?
to przecież bzdety:

Hans Zeger von der ARGE Daten schätzt, dass bereits zirka 20.000 Österreich Kameras in ihren Autos installiert haben.

w Niemczech to samo, zatrzymuje mnie patrol sprawdzają dokumenty itp w końcu pada pytanie co to ? i pokazują paluchem na kamerę; kamera pada odpowiedz a po co ? do nagrywania, aha i stoją dalej przed maska a nagranie leci ... sprawa sadowa (która notabane jeszcze się nie skończyła) dotyczy ciężkiego przypadku (podobnego do sami wiecie kogo :-)) który nagrywał wykroczenia jak leci i wysyłał policji żeby podjęli czynności, jako ze policjanci w żadnym kraju nie lubią się przemęczać podkapowali go do ichniego odpowiednika GIODO, który pociągnął nagrywacza do sadu ... wyrok jaki prawdopodobnie się ostanie to zakaz nagrywania z celem publikowania czyli kolejne martwe prawo ... PS ci co mnie kontrolowali to byli z jakiejś wioski, w dużych miastach auta patrolowe policji są już wyposażone w kamery

Zakazane akcesoria za granicą.