Zakazany film w Polsce przez PO, Głośna afera w Łodzi

Data: 2019-05-15 01:32:30
Autor: Lord Donald
Zakazany film w Polsce przez PO, Głośna afera w Łodzi
Najgorsze bandyctwo za PO, POsrańcy w Łodzi wymordowali masę ludzi aby się obłowić. Takie afery jak Amber Gold, afera Hanki z PO w Warszawie okradanie ludzi z mieszkań, czy VAT to raczej przy tym pikuś. To co tam zrobili jest gorsze od nazizmu, dokonali holokaustu jedynie za kasę z pogrzebowego. Do tego skutecznie blokowali media i sądy aby uniknąć odpowiedzialności przez 15 lat jak rządzili.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Necrobusiness

https://www.cda.pl/video/2524038da

Data: 2019-05-14 22:54:44
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

O czym ty znów przygłupie bełkoczesz?

- Lepudruk -

Data: 2019-05-15 02:14:26
Autor: Lord Donald
W dniu 15.05.2019 o 01:32, Lord Donald pisze:
[...]

Dzisiaj ci zbrodniarze to jedynki do w KE

PO wyznaczyła Joannę Skrzydlewską jako swoją liderkę na liście KE

https://lodz.tvp.pl/41671161/po-wyznaczyla-joanne-skrzydlewska-jako-swoja-liderke-na-liscie-ke

Data: 2019-05-15 07:41:54
Autor: Pajdak
kremlowski troll "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Co ty POmyleńcze pieprzysz? Jaki holokaust? "Łowcy skór" należeli do PO?
W 2002 roku? ;-) Kto wtedy rządził? Ano twoja ukochana SLD! ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-05-15 11:53:13
Autor: Lord Donald
W dniu 15.05.2019 o 07:41, Pajdak pisze:
[...]

Srajdak nie pierdol. Poparz debilu kto liczył głosy i ci rządzą, Tusk i jego przydupasy obalali rząd Olszewskiego i rządzą do dziś. Po za tym to dzisiejsza KE i wszystko w temacie, jak Polacy dają im dzisiaj kopa to się ich resztki skupiają w jedno obsychające gówno. Po za tym obejrzyj film zanim zaczniesz drzeć ryja, że nie mają POsrańcy nic z tym wspólnego. Dokładnie BBC pokazuje całą korupcję w sądzie, kierunkowanie faktów przez sędziów i prokuratorów. Zamiatają większość przypadków, skupiając się jedynie na kilku, ale z zeznań światków wynika, że może być ich ponad tysiące, bez wątpienia można mówić o holokauście.  Chronią tym POsranego mafioza co zlecił te zbrodnie rządził w Łodzi później w Łodzi po 2007 jako polityk PO. Cała rodzinka Skrzydlewskich jest tam do dziś bossami PO, Skrzydlewska córeczka tatusia dzisiaj jedynka do PE. Film nie pozostawia wątpliwości, proces ustawiony na zamiecenie pod dywan, cała POsrana mafia, korupcja sędziów, to idealny dokument obrazujący tamte czasy, jak działało sądownictwo za POsrańców. Komentarz na końcu filmu jednoznaczny, może nadejdą czasy kiedy osądzą zbrodnie Szydłowskiego, i nie ma mowy o kilku ofiarach, bo ofiar było tysiące. Jak pisałem, złodziejstwo Hanki, Amber Gold, VAT i inne afery POsrańców to przy tym pikuś. Tutaj nawet zagraniczne media grzmią, przy tylu ofiarach POsraniców z Łodzi, a nie ma wątpliwości że to jedna klika z Tuskiem, to można porównać do Hitlera, może mniejszego jak Bandera i to dla kasy, to już holokaust. Fakty zamiecione, dokument próbowano zakazać u nas w Polsce, na szczęście jest internet i nic nie ginie. Za 2 tygodnie Łodzianie idą głosować na córusię największego zbrodniarza polskiego do PE, stanowisko kupione za skórę może czyjejś ciotki, brata lub matki, przy tej skali zbrodni ludobójstwa jakie miało miejsce w Łodzi, przy liczbie Łodzian nie ma wątpliwości że ta zbrodnia dotknęła kogoś bliskiego. Po za tym Łódź to tylko jedyne miejsce gdzie to POsrane szambo wybiło, takie praktyki PO robiło w wielu miastach gdzie rządzili, podejrzewam, że przez tyle lat co to trwało mogli by osiągnąć przynajmniej 10% rekordu Hitlera w mordowaniu Polaków.

Data: 2019-05-15 02:59:13
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 15 maja 2019 11:53:15 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> Srajdak nie pierdol. Poparz debilu kto liczył głosy i ci rządzą, Tusk i jego przydupasy obalali rząd Olszewskiego i rządzą do dziś.
Rząd Olszewskiego obalili Olszewski z Kaczyńskim, nie będąc w stanie zbudować jakiejkolwiek koalicji większościowej.. To do samego końca był słaby rząd mniejszościowy, który został powołany tylko i wyłącznie dzięki poparciu post-komuchów z ZSL. --
Bruno

Data: 2019-05-15 12:39:13
Autor: Lord Donald
[...]

Jasne srajdaku. Podnieśli rękę na ówczesnych POsrańców, chcieli wziąć ich za dupę, tym zawinili. Co ty pierdolisz debilu, kto ci tak nasrał do łba? Nie wiem czy po prostu jesteś POsrańcem i bronisz koryta, czy skończonym debilem któremu POsrańcy szczają w oczy a ty nadal, że deszcz pada. Ta sprawa jest jednoznaczna i dobrze udokumentowana, nie ma mowy tu nawet o spekulacjach o co chodziło, wszystko jest wyjaśnione. Takie debile jak ty albo celowo przekręcają fakty, albo po prostu są zwykłymi debilami, jak większość wyznawców POsrańców. Miał bym jakiś szacunek do ciebie jakbyś próbował jakoś usprawiedliwiać swoich POsrańców, a ty jak POsrańcy nasrali ci do łba, jak Kamysz ja nie klaskałem, i inni, to nie moja świeczka, mnie tam nie było, kłamią nawet mimo, że nagrania i dokumenty są jednoznaczne. To że POsrańcy karmią cie tym gównem bo mają cię za idiotę i wiedzą że uwierzysz, nie oznacza że reszta Polaków jest głupia jak ty i nie pomyślą zanim te POsrane gówno głoszonej w waszych niemieckich tub, TVN, GW, itp... tak bez weryfikacji kupią. Co prawda w Polsce jest jeszcze wielu tępych ludzi, z tond macie te wykruszające się kilka procent poparcia, robiąc jakieś tęczowe koalicje z zebranych resztek syfu politycznego, ale ludzie otwierają oczy i jest ich coraz mniej. Nie wykluczam srajdaczku że najbardziej zatwardziali debile przetrwają jako margines, podejrzewam, że za kilka lat nadal będziesz tu pierdział za PO, kiedy większość Polaków nie będzie wiedziało kim oni są, chyba że jedynie z lekcji historii, jako jeden z najbardziej destrukcyjnych okresów upadku polskiej gospodarki. Ty jesteś takim typem debila co do usranej śmierci nim pozostanie. W sumie jak by było inaczej to byś tam u fryca kichy na szparagach nie nastawiał, tylko zajął byś się czymś pożytecznym w kraju. W sumie to nawet całe szczęście, że mamy takich debili jak ty z głowy, niech się fryce o was martwią. To lepsze nawet jak komuszy kołchoz, fryce rozwiązali problem z idiotami w wielu krajach zbierając całe nieróbstwo z całej Europy i Afryki, nieźle im zasraliście tą rasę panów i w sumie nikomu ich nie szkoda, po prostu karma się odwróciła.

Data: 2019-05-15 03:50:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 15 maja 2019 12:39:16 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> Rząd Olszewskiego obalili Olszewski z Kaczyńskim, nie będąc w stanie zbudować jakiejkolwiek koalicji większościowej. To do samego końca był słaby rząd mniejszościowy, który został powołany tylko i wyłącznie dzięki poparciu post-komuchów z ZSL.

[Ciach bełkocik bez ładu i składu]

To był bardzo słabiutki rząd mniejszościowy, który nie potrafił przeforsować uchwalenia budżetu. Bełkotem tego nie zmienisz. A dobiło go zaatakowanie KPN i ZChN.

--
Bruno

Data: 2019-05-15 15:39:12
Autor: Lord Donald
[...]

Jasne srajdaku. Ja także widziałem waszego UB-eka Kuronia jak darł mordę zaraz po obaleniu tego rządu, że mieli do tego prawo. Później jednak to prawo zmienili aby ich za dupę podobnie inni nie wzięli. W sumie nie tyczy się tamu post chociaż ten wasz POsrany bełkot usprawiedliwiający tamten zamach stanu już słyszeliśmy, możecie sobie te argumenty UB-eckie z tamtych czasów w kichę wsadzić i tyle. Ale nie zaprzeczasz, że obaklały w tamtych czasach te same ryje, Tuski, Pawlaki, Niesioły, te co przez ostatnie 8 lat doprowadzały kraj do ruiny, a więc nie pierdziel tu nikomu że oni rządzili jedynie ostatnie 8 lat i nie odpowiadają za afery i za doprowadzenie kraju do ruiny za czasów AWS,UW, SLD, to ta sama klika, tylko etykiety zmieniali bo za każdym razem dostawali od Polaków kopa, a taka była strategia aby odzyskać koryto, teraz jako POKO także dostaną kopa, Polacy na te przekręty się uodpornili, wasz czas przeminął, ale o tym na jesieni.

Data: 2019-05-15 06:53:13
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 15 maja 2019 15:39:13 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [Ciach bełkocik bez ładu i składu]
> A dobiło go zaatakowanie KPN i ZChN.

[Ciach bełkot]
Już ci mówiłem, historii bełkotem nie zmienisz. To był słabiutki rząd bez poparcia w Sejmie.

--
Bruno

Data: 2019-05-15 13:30:26
Autor: Pajdak
Zakazany film w Polsce przez PO, Głośna afera w Kościele
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qbgq8g$1su8$1gioia.aioe.org...
[...]

STĄD! STĄD! STĄD! Niedouku! ;-)))

[...]

Ale bełkot! Co ci POdają do herbaty, że się tak nakręcasz? ;-))))

--
Pajdak

Data: 2019-05-15 13:09:29
Autor: u2
W dniu 15.05.2019 o 11:59, Br Br pisze:
[...]

no popatrz, a teraz PSL, w koalicji z postępowymi siłami PO i N:)))))))))))))

oglądałeś film Kurskiego "Nocna zmiana" jak Waldka z ZSL mianowali na premiera ? teraz Waldek dla pełomafii z postępowego PSL, no i najdroższy gaz załatwił:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-15 04:38:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 15 maja 2019 13:09:25 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

oglądałeś film Kurskiego "Nocna zmiana" jak Waldka z ZSL mianowali na premiera ? teraz Waldek dla pełomafii z postępowego PSL, no i najdroższy gaz załatwił:)))))))))))))))

A wcześniej pisior Jasiński, który podpisał podsunięty mu kontrakt bez czytania.

--
Bruno

Data: 2019-05-15 13:39:35
Autor: Pajdak
Zakazany film czyli przykrywka dla pedofilii w Kościele
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 15.05.2019 o 07:41, Pajdak pisze:
Co ty POmyleńcze pieprzysz? Jaki holokaust? "Łowcy skór" należeli do PO?
W 2002 roku? ;-) Kto wtedy rządził? Ano twoja ukochana SLD! ;-)

Srajdak

Srajdaka to ty masz w kalesonach ;-)))

nie pierdol.

A fe! A fe! W niedzielę do sPOwiedzi marsz! ;-))

Poparz debilu

Debila to ty widzisz w swoim lustrze! Tak! Tak! Kwak! Kwak! ;-))

kto liczył głosy

Komisja wyborcza zdominowana przez PiS! ;-)))

i ci rządzą,

Tak zdecydowali wyborcy! Rzadzą legalnie! Coś ci się nie podoba?

Tusk i jego przydupasy

Macierewicz nie był przydupasem Tuska tylko Kaczyńskiego.
Wpisz sobie w Google: Macierewicz, Jednostki Nadwiślańskie.

obalali rząd Olszewskiego

Nie "Tusk i jego przydupasy" tylko tylko A.Macierewicz szykował zamach
stanu! L. Wałęsa był legalnie wybranym prezydentem! Cos ci się nie POdoba?

i rządzą do dziś.

Zdecyduj się kto dziś rządzi. Wg ostatnich wyborów - PiS.

Po za tym to dzisiejsza KE i wszystko w temacie,

Zabronisz zawierać komukolwiek koalicję z kimkolwiek? Masz sklerozę?
PiS-Samoobrona-LPR, nie pamietasz?

jak Polacy dają im dzisiaj kopa

Tak dają, że wierchuszka PiS zapisała się na listę ucieczkową do PE! ;-)))

to się ich resztki skupiają w jedno obsychające gówno.

To coś co masz na swoich gumiaczkach! ;-))))

Po za tym obejrzyj film

Oglądałem, to było lata temu. Coś wycieto czy dodano?
Oglądałeś oryginał czy tylko youtube? ;-)))

zanim zaczniesz drzeć ryja,

Jak można zauważyć w darciu ryja jesteś ostatnio bardzo aktywny. Dorabiasz
do emeryturki? ;-)))

że nie mają POsrańcy nic z tym  wspólnego.

A mają? Kto imiennie?

Dokładnie BBC pokazuje całą korupcję w sądzie, kierunkowanie faktów przez
sędziów i prokuratorów.

No paczcie towarzyszu, a miała byc "dobra zmiana"! ;-))

Zamiatają większość przypadków,  skupiając się jedynie na kilku,

Wiekszość to ile? Masz jakieś dane czy strzelasz z łba? ;-)))

ale z zeznań światków wynika, że może być ich ponad tysiące,

A nie miliony? ;-)))

bez wątpienia można mówić o holokauście.

Człowieku, ty jesteś chory z nienawiści do siebie!

Chronią tym POsranego mafioza co zlecił te zbrodnie

Komu zlecił? ;-)))

rządził w Łodzi później w Łodzi po 2007 jako polityk PO.

Najwyraźniej łodzianie nie kochają PiS! Na 70% ! ;-)))

Cała rodzinka Skrzydlewskich jest tam do dziś bossami PO,

To tak jak w spółce Srebrna ;-)))

Skrzydlewska córeczka tatusia dzisiaj jedynka do PE.

Obejrzałes listę ucieczkową PiS do PE? ;-)))

Film nie pozostawia wątpliwości, proces ustawiony na zamiecenie pod dywan,

To tak jak pedofilia w KK.
"Kto pdnosi rękę na Kościół, podnosi rękę na Polskę!" - kto to POwiedział?
;-)))

cała POsrana mafia, korupcja sędziów, to idealny dokument obrazujący tamte
czasy, jak działało sądownictwo za POsrańców.

To tak jak teraz. Agenci SB w sądach, POsłuszni sędziowie na telefon. POdać
przykłady czy sam wyszukasz? ;-)

Komentarz na końcu filmu jednoznaczny, może nadejdą czasy kiedy osądzą
zbrodnie Szydłowskiego, i nie ma mowy o kilku ofiarach, bo ofiar było
tysiące.

Dokładnie ile?

Jak pisałem, złodziejstwo Hanki,

Udowodniono jej coś? Dlaczego jeszcze nie gnije w więzieniu?

Amber Gold, VAT i inne afery POsrańców to przy tym pikuś.

PO prostu SKOK na kasę! -;-))

Tutaj nawet zagraniczne media grzmią,

Konkretnie jakie? Te kremlowskie? ;-)))

przy tylu ofiarach POsraniców z Łodzi,

Ilu? ;-)))

a nie ma wątpliwości że to jedna klika z Tuskiem,

Skoro tak twierdzą twoi mocodawcy z Kremla to musisz tak pisać! ;-)

, to można porównać do Hitlera,

POwiedz dlaczego nie do Stalina?
No  powiedz płatny pachołku Rosji? ;-)))

może mniejszego jak Bandera

Większego! Tak twierdzi Kreml! ;-)))

i to dla kasy,

Ty też tu piszesz dla kasy! ;-)))

to już holokaust.

"Argamendon" towarzyszu! "Argamendon!" ;-)

Fakty zamiecione,

Pod dywan na Nowogrodzkiej czy na Łubiance?

dokument próbowano zakazać u nas w Polsce,

No i co? Wcześniej "Kler", teraz "Nic nie mów nikomu" ;-)))

na szczęście jest internet i nic nie ginie.

Własnie! ;-)))

Za 2 tygodnie Łodzianie idą głosować na córusię

Takie ich prawo. Na 70%! ;-)))

największego zbrodniarza polskiego do PE,

Też jest na liście ucieczkowej? ;-))

stanowisko kupione za skórę może czyjejś ciotki, brata lub matki,

Podsycaj atmosferę, podniecaj się, napalaj! ;-)))

przy tej skali zbrodni ludobójstwa jakie miało miejsce w Łodzi,

No jaka miało skalę? Podaj jakieś liczby.

przy liczbie Łodzian nie ma wątpliwości że ta zbrodnia dotknęła kogoś
bliskiego.

Zenus jest z Łodzi, jego zapytaj.

Po za tym Łódź to tylko jedyne miejsce gdzie to POsrane szambo wybiło,

Na 70% i to cię okrutnie boli!

Tak przy okazji - kto jest 1-wszym prezesem SN? ;-)))

takie praktyki PO robiło w wielu miastach

Konkretnie jakich?

gdzie rządzili

Czyli wszystkich miastach Polsce! ;-)))

podejrzewam, że przez tyle lat co to trwało mogli by osiągnąć przynajmniej
10% rekordu Hitlera w mordowaniu Polaków.

Dziwne, że POmijasz Stalina!

Boisz się, że Kreml obedrze cię ze skóry? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-15 16:41:58
Autor: Zenek Kapelinder
Zakazany film czyli przykrywka dla pedofilii w Kościele
Nowe pigulki na mozg pizdziak dostales? Bez wspomagnia pisales jedno krotkie zdanie. Popros o pigulki zebys z sensem pisal.

Zakazany film w Polsce przez PO, Głośna afera w Łodzi