Zakazany film w Polsce przez PO, G³o¶na afera w £odzi

Data: 2019-05-15 07:41:54
Autor: Pajdak
Zakazany film w Polsce przez PO, G³o¶na afera w £odzi
kremlowski troll "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisa³ w wiadomo¶ci
Najgorsze bandyctwo za PO, POsrañcy w £odzi wymordowali masê ludzi aby siê
ob³owiæ. Takie afery jak Amber Gold, afera Hanki z PO w Warszawie
okradanie ludzi z mieszkañ, czy VAT to raczej przy tym piku¶. To co tam
zrobili jest gorsze od nazizmu, dokonali holokaustu jedynie za kasê z
pogrzebowego. Do tego skutecznie blokowali media i s±dy aby unikn±æ
odpowiedzialno¶ci przez 15 lat jak rz±dzili.

Co ty POmyleñcze pieprzysz? Jaki holokaust? "£owcy skór" nale¿eli do PO?
W 2002 roku? ;-) Kto wtedy rz±dzi³? Ano twoja ukochana SLD! ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-05-15 11:53:13
Autor: Lord Donald
W dniu 15.05.2019 o 07:41, Pajdak pisze:
[...]

Srajdak nie pierdol. Poparz debilu kto liczy³ g³osy i ci rz±dz±, Tusk i jego przydupasy obalali rz±d Olszewskiego i rz±dz± do dzi¶. Po za tym to dzisiejsza KE i wszystko w temacie, jak Polacy daj± im dzisiaj kopa to siê ich resztki skupiaj± w jedno obsychaj±ce gówno. Po za tym obejrzyj film zanim zaczniesz drzeæ ryja, ¿e nie maj± POsrañcy nic z tym wspólnego. Dok³adnie BBC pokazuje ca³± korupcjê w s±dzie, kierunkowanie faktów przez sêdziów i prokuratorów. Zamiataj± wiêkszo¶æ przypadków, skupiaj±c siê jedynie na kilku, ale z zeznañ ¶wiatków wynika, ¿e mo¿e byæ ich ponad tysi±ce, bez w±tpienia mo¿na mówiæ o holokau¶cie.  Chroni± tym POsranego mafioza co zleci³ te zbrodnie rz±dzi³ w £odzi pó¼niej w £odzi po 2007 jako polityk PO. Ca³a rodzinka Skrzydlewskich jest tam do dzi¶ bossami PO, Skrzydlewska córeczka tatusia dzisiaj jedynka do PE. Film nie pozostawia w±tpliwo¶ci, proces ustawiony na zamiecenie pod dywan, ca³a POsrana mafia, korupcja sêdziów, to idealny dokument obrazuj±cy tamte czasy, jak dzia³a³o s±downictwo za POsrañców. Komentarz na koñcu filmu jednoznaczny, mo¿e nadejd± czasy kiedy os±dz± zbrodnie Szyd³owskiego, i nie ma mowy o kilku ofiarach, bo ofiar by³o tysi±ce. Jak pisa³em, z³odziejstwo Hanki, Amber Gold, VAT i inne afery POsrañców to przy tym piku¶. Tutaj nawet zagraniczne media grzmi±, przy tylu ofiarach POsraniców z £odzi, a nie ma w±tpliwo¶ci ¿e to jedna klika z Tuskiem, to mo¿na porównaæ do Hitlera, mo¿e mniejszego jak Bandera i to dla kasy, to ju¿ holokaust. Fakty zamiecione, dokument próbowano zakazaæ u nas w Polsce, na szczê¶cie jest internet i nic nie ginie. Za 2 tygodnie £odzianie id± g³osowaæ na córusiê najwiêkszego zbrodniarza polskiego do PE, stanowisko kupione za skórê mo¿e czyjej¶ ciotki, brata lub matki, przy tej skali zbrodni ludobójstwa jakie mia³o miejsce w £odzi, przy liczbie £odzian nie ma w±tpliwo¶ci ¿e ta zbrodnia dotknê³a kogo¶ bliskiego. Po za tym £ód¼ to tylko jedyne miejsce gdzie to POsrane szambo wybi³o, takie praktyki PO robi³o w wielu miastach gdzie rz±dzili, podejrzewam, ¿e przez tyle lat co to trwa³o mogli by osi±gn±æ przynajmniej 10% rekordu Hitlera w mordowaniu Polaków.

Data: 2019-05-15 02:59:13
Autor: Bruno Brunowski
Zakazany film w Polsce przez PO, G³o¶na afera w £odzi
W dniu ¶roda, 15 maja 2019 11:53:15 UTC+2 u¿ytkownik Lord Donald napisa³:
> [...]
> Srajdak nie pierdol. Poparz debilu kto liczy³ g³osy i ci rz±dz±, Tusk i jego przydupasy obalali rz±d Olszewskiego i rz±dz± do dzi¶.
Rz±d Olszewskiego obalili Olszewski z Kaczyñskim, nie bêd±c w stanie zbudowaæ jakiejkolwiek koalicji wiêkszo¶ciowej.. To do samego koñca by³ s³aby rz±d mniejszo¶ciowy, który zosta³ powo³any tylko i wy³±cznie dziêki poparciu post-komuchów z ZSL. --
Bruno

Data: 2019-05-15 12:39:13
Autor: Lord Donald
[...]

Jasne srajdaku. Podnie¶li rêkê na ówczesnych POsrañców, chcieli wzi±æ ich za dupê, tym zawinili. Co ty pierdolisz debilu, kto ci tak nasra³ do ³ba? Nie wiem czy po prostu jeste¶ POsrañcem i bronisz koryta, czy skoñczonym debilem któremu POsrañcy szczaj± w oczy a ty nadal, ¿e deszcz pada. Ta sprawa jest jednoznaczna i dobrze udokumentowana, nie ma mowy tu nawet o spekulacjach o co chodzi³o, wszystko jest wyja¶nione. Takie debile jak ty albo celowo przekrêcaj± fakty, albo po prostu s± zwyk³ymi debilami, jak wiêkszo¶æ wyznawców POsrañców. Mia³ bym jaki¶ szacunek do ciebie jakby¶ próbowa³ jako¶ usprawiedliwiaæ swoich POsrañców, a ty jak POsrañcy nasrali ci do ³ba, jak Kamysz ja nie klaska³em, i inni, to nie moja ¶wieczka, mnie tam nie by³o, k³ami± nawet mimo, ¿e nagrania i dokumenty s± jednoznaczne. To ¿e POsrañcy karmi± cie tym gównem bo maj± ciê za idiotê i wiedz± ¿e uwierzysz, nie oznacza ¿e reszta Polaków jest g³upia jak ty i nie pomy¶l± zanim te POsrane gówno g³oszonej w waszych niemieckich tub, TVN, GW, itp... tak bez weryfikacji kupi±. Co prawda w Polsce jest jeszcze wielu têpych ludzi, z tond macie te wykruszaj±ce siê kilka procent poparcia, robi±c jakie¶ têczowe koalicje z zebranych resztek syfu politycznego, ale ludzie otwieraj± oczy i jest ich coraz mniej. Nie wykluczam srajdaczku ¿e najbardziej zatwardziali debile przetrwaj± jako margines, podejrzewam, ¿e za kilka lat nadal bêdziesz tu pierdzia³ za PO, kiedy wiêkszo¶æ Polaków nie bêdzie wiedzia³o kim oni s±, chyba ¿e jedynie z lekcji historii, jako jeden z najbardziej destrukcyjnych okresów upadku polskiej gospodarki. Ty jeste¶ takim typem debila co do usranej ¶mierci nim pozostanie. W sumie jak by by³o inaczej to by¶ tam u fryca kichy na szparagach nie nastawia³, tylko zaj±³ by¶ siê czym¶ po¿ytecznym w kraju. W sumie to nawet ca³e szczê¶cie, ¿e mamy takich debili jak ty z g³owy, niech siê fryce o was martwi±. To lepsze nawet jak komuszy ko³choz, fryce rozwi±zali problem z idiotami w wielu krajach zbieraj±c ca³e nieróbstwo z ca³ej Europy i Afryki, nie¼le im zasrali¶cie t± rasê panów i w sumie nikomu ich nie szkoda, po prostu karma siê odwróci³a.

Data: 2019-05-15 03:50:49
Autor: Bruno Brunowski
Zakazany film w Polsce przez PO, G³o¶na afera w £odzi
W dniu ¶roda, 15 maja 2019 12:39:16 UTC+2 u¿ytkownik Lord Donald napisa³:
> [...]
>>
> Rz±d Olszewskiego obalili Olszewski z Kaczyñskim, nie bêd±c w stanie zbudowaæ jakiejkolwiek koalicji wiêkszo¶ciowej. To do samego koñca by³ s³aby rz±d mniejszo¶ciowy, który zosta³ powo³any tylko i wy³±cznie dziêki poparciu post-komuchów z ZSL.

[Ciach be³kocik bez ³adu i sk³adu]

To by³ bardzo s³abiutki rz±d mniejszo¶ciowy, który nie potrafi³ przeforsowaæ uchwalenia bud¿etu. Be³kotem tego nie zmienisz. A dobi³o go zaatakowanie KPN i ZChN.

--
Bruno

Data: 2019-05-15 15:39:12
Autor: Lord Donald
[...]

Jasne srajdaku. Ja tak¿e widzia³em waszego UB-eka Kuronia jak dar³ mordê zaraz po obaleniu tego rz±du, ¿e mieli do tego prawo. Pó¼niej jednak to prawo zmienili aby ich za dupê podobnie inni nie wziêli. W sumie nie tyczy siê tamu post chocia¿ ten wasz POsrany be³kot usprawiedliwiaj±cy tamten zamach stanu ju¿ s³yszeli¶my, mo¿ecie sobie te argumenty UB-eckie z tamtych czasów w kichê wsadziæ i tyle. Ale nie zaprzeczasz, ¿e obakla³y w tamtych czasach te same ryje, Tuski, Pawlaki, Niesio³y, te co przez ostatnie 8 lat doprowadza³y kraj do ruiny, a wiêc nie pierdziel tu nikomu ¿e oni rz±dzili jedynie ostatnie 8 lat i nie odpowiadaj± za afery i za doprowadzenie kraju do ruiny za czasów AWS,UW, SLD, to ta sama klika, tylko etykiety zmieniali bo za ka¿dym razem dostawali od Polaków kopa, a taka by³a strategia aby odzyskaæ koryto, teraz jako POKO tak¿e dostan± kopa, Polacy na te przekrêty siê uodpornili, wasz czas przemin±³, ale o tym na jesieni.

Data: 2019-05-15 06:53:13
Autor: Bruno Brunowski
Zakazany film w Polsce przez PO, G³o¶na afera w £odzi
W dniu ¶roda, 15 maja 2019 15:39:13 UTC+2 u¿ytkownik Lord Donald napisa³:
> W dniu ¶roda, 15 maja 2019 12:39:16 UTC+2 u¿ytkownik Lord Donald napisa³:

> [Ciach be³kocik bez ³adu i sk³adu]
> A dobi³o go zaatakowanie KPN i ZChN.

[Ciach be³kot]
Ju¿ ci mówi³em, historii be³kotem nie zmienisz. To by³ s³abiutki rz±d bez poparcia w Sejmie.

--
Bruno

Data: 2019-05-15 13:30:26
Autor: Pajdak
Zakazany film w Polsce przez PO, G³o¶na afera w Ko¶ciele
U¿ytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisa³ w wiadomo¶ci news:qbgq8g$1su8$1gioia.aioe.org...
[...]

ST¡D! ST¡D! ST¡D! Niedouku! ;-)))

[...]

Ale be³kot! Co ci POdaj± do herbaty, ¿e siê tak nakrêcasz? ;-))))

--
Pajdak

Data: 2019-05-15 13:09:29
Autor: u2
W dniu 15.05.2019 o 11:59, Br Br pisze:
[...]

no popatrz, a teraz PSL, w koalicji z postêpowymi si³ami PO i N:)))))))))))))

ogl±da³e¶ film Kurskiego "Nocna zmiana" jak Waldka z ZSL mianowali na premiera ? teraz Waldek dla pe³omafii z postêpowego PSL, no i najdro¿szy gaz za³atwi³:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-15 04:38:04
Autor: Bruno Brunowski
Zakazany film w Polsce przez PO, G³o¶na afera w £odzi
W dniu ¶roda, 15 maja 2019 13:09:25 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:
> [...]

ogl±da³e¶ film Kurskiego "Nocna zmiana" jak Waldka z ZSL mianowali na premiera ? teraz Waldek dla pe³omafii z postêpowego PSL, no i najdro¿szy gaz za³atwi³:)))))))))))))))

A wcze¶niej pisior Jasiñski, który podpisa³ podsuniêty mu kontrakt bez czytania.

--
Bruno

Data: 2019-05-15 13:39:35
Autor: Pajdak
Zakazany film czyli przykrywka dla pedofilii w Ko¶ciele
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisa³ w wiadomo¶ci
W dniu 15.05.2019 o 07:41, Pajdak pisze:
Co ty POmyleñcze pieprzysz? Jaki holokaust? "£owcy skór" nale¿eli do PO?
W 2002 roku? ;-) Kto wtedy rz±dzi³? Ano twoja ukochana SLD! ;-)

Srajdak

Srajdaka to ty masz w kalesonach ;-)))

nie pierdol.

A fe! A fe! W niedzielê do sPOwiedzi marsz! ;-))

Poparz debilu

Debila to ty widzisz w swoim lustrze! Tak! Tak! Kwak! Kwak! ;-))

kto liczy³ g³osy

Komisja wyborcza zdominowana przez PiS! ;-)))

i ci rz±dz±,

Tak zdecydowali wyborcy! Rzadz± legalnie! Co¶ ci siê nie podoba?

Tusk i jego przydupasy

Macierewicz nie by³ przydupasem Tuska tylko Kaczyñskiego.
Wpisz sobie w Google: Macierewicz, Jednostki Nadwi¶lañskie.

obalali rz±d Olszewskiego

Nie "Tusk i jego przydupasy" tylko tylko A.Macierewicz szykowa³ zamach
stanu! L. Wa³êsa by³ legalnie wybranym prezydentem! Cos ci siê nie POdoba?

i rz±dz± do dzi¶.

Zdecyduj siê kto dzi¶ rz±dzi. Wg ostatnich wyborów - PiS.

Po za tym to dzisiejsza KE i wszystko w temacie,

Zabronisz zawieraæ komukolwiek koalicjê z kimkolwiek? Masz sklerozê?
PiS-Samoobrona-LPR, nie pamietasz?

jak Polacy daj± im dzisiaj kopa

Tak daj±, ¿e wierchuszka PiS zapisa³a siê na listê ucieczkow± do PE! ;-)))

to siê ich resztki skupiaj± w jedno obsychaj±ce gówno.

To co¶ co masz na swoich gumiaczkach! ;-))))

Po za tym obejrzyj film

Ogl±da³em, to by³o lata temu. Co¶ wycieto czy dodano?
Ogl±da³e¶ orygina³ czy tylko youtube? ;-)))

zanim zaczniesz drzeæ ryja,

Jak mo¿na zauwa¿yæ w darciu ryja jeste¶ ostatnio bardzo aktywny. Dorabiasz
do emeryturki? ;-)))

¿e nie maj± POsrañcy nic z tym  wspólnego.

A maj±? Kto imiennie?

Dok³adnie BBC pokazuje ca³± korupcjê w s±dzie, kierunkowanie faktów przez
sêdziów i prokuratorów.

No paczcie towarzyszu, a mia³a byc "dobra zmiana"! ;-))

Zamiataj± wiêkszo¶æ przypadków,  skupiaj±c siê jedynie na kilku,

Wiekszo¶æ to ile? Masz jakie¶ dane czy strzelasz z ³ba? ;-)))

ale z zeznañ ¶wiatków wynika, ¿e mo¿e byæ ich ponad tysi±ce,

A nie miliony? ;-)))

bez w±tpienia mo¿na mówiæ o holokau¶cie.

Cz³owieku, ty jeste¶ chory z nienawi¶ci do siebie!

Chroni± tym POsranego mafioza co zleci³ te zbrodnie

Komu zleci³? ;-)))

rz±dzi³ w £odzi pó¼niej w £odzi po 2007 jako polityk PO.

Najwyra¼niej ³odzianie nie kochaj± PiS! Na 70% ! ;-)))

Ca³a rodzinka Skrzydlewskich jest tam do dzi¶ bossami PO,

To tak jak w spó³ce Srebrna ;-)))

Skrzydlewska córeczka tatusia dzisiaj jedynka do PE.

Obejrza³es listê ucieczkow± PiS do PE? ;-)))

Film nie pozostawia w±tpliwo¶ci, proces ustawiony na zamiecenie pod dywan,

To tak jak pedofilia w KK.
"Kto pdnosi rêkê na Ko¶ció³, podnosi rêkê na Polskê!" - kto to POwiedzia³?
;-)))

ca³a POsrana mafia, korupcja sêdziów, to idealny dokument obrazuj±cy tamte
czasy, jak dzia³a³o s±downictwo za POsrañców.

To tak jak teraz. Agenci SB w s±dach, POs³uszni sêdziowie na telefon. POdaæ
przyk³ady czy sam wyszukasz? ;-)

Komentarz na koñcu filmu jednoznaczny, mo¿e nadejd± czasy kiedy os±dz±
zbrodnie Szyd³owskiego, i nie ma mowy o kilku ofiarach, bo ofiar by³o
tysi±ce.

Dok³adnie ile?

Jak pisa³em, z³odziejstwo Hanki,

Udowodniono jej co¶? Dlaczego jeszcze nie gnije w wiêzieniu?

Amber Gold, VAT i inne afery POsrañców to przy tym piku¶.

PO prostu SKOK na kasê! -;-))

Tutaj nawet zagraniczne media grzmi±,

Konkretnie jakie? Te kremlowskie? ;-)))

przy tylu ofiarach POsraniców z £odzi,

Ilu? ;-)))

a nie ma w±tpliwo¶ci ¿e to jedna klika z Tuskiem,

Skoro tak twierdz± twoi mocodawcy z Kremla to musisz tak pisaæ! ;-)

, to mo¿na porównaæ do Hitlera,

POwiedz dlaczego nie do Stalina?
No  powiedz p³atny pacho³ku Rosji? ;-)))

mo¿e mniejszego jak Bandera

Wiêkszego! Tak twierdzi Kreml! ;-)))

i to dla kasy,

Ty te¿ tu piszesz dla kasy! ;-)))

to ju¿ holokaust.

"Argamendon" towarzyszu! "Argamendon!" ;-)

Fakty zamiecione,

Pod dywan na Nowogrodzkiej czy na £ubiance?

dokument próbowano zakazaæ u nas w Polsce,

No i co? Wcze¶niej "Kler", teraz "Nic nie mów nikomu" ;-)))

na szczê¶cie jest internet i nic nie ginie.

W³asnie! ;-)))

Za 2 tygodnie £odzianie id± g³osowaæ na córusiê

Takie ich prawo. Na 70%! ;-)))

najwiêkszego zbrodniarza polskiego do PE,

Te¿ jest na li¶cie ucieczkowej? ;-))

stanowisko kupione za skórê mo¿e czyjej¶ ciotki, brata lub matki,

Podsycaj atmosferê, podniecaj siê, napalaj! ;-)))

przy tej skali zbrodni ludobójstwa jakie mia³o miejsce w £odzi,

No jaka mia³o skalê? Podaj jakie¶ liczby.

przy liczbie £odzian nie ma w±tpliwo¶ci ¿e ta zbrodnia dotknê³a kogo¶
bliskiego.

Zenus jest z £odzi, jego zapytaj.

Po za tym £ód¼ to tylko jedyne miejsce gdzie to POsrane szambo wybi³o,

Na 70% i to ciê okrutnie boli!

Tak przy okazji - kto jest 1-wszym prezesem SN? ;-)))

takie praktyki PO robi³o w wielu miastach

Konkretnie jakich?

gdzie rz±dzili

Czyli wszystkich miastach Polsce! ;-)))

podejrzewam, ¿e przez tyle lat co to trwa³o mogli by osi±gn±æ przynajmniej
10% rekordu Hitlera w mordowaniu Polaków.

Dziwne, ¿e POmijasz Stalina!

Boisz siê, ¿e Kreml obedrze ciê ze skóry? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-15 16:41:58
Autor: Zenek Kapelinder
Zakazany film czyli przykrywka dla pedofilii w Ko¶ciele
Nowe pigulki na mozg pizdziak dostales? Bez wspomagnia pisales jedno krotkie zdanie. Popros o pigulki zebys z sensem pisal.

Zakazany film w Polsce przez PO, G³o¶na afera w £odzi