Zakazu wjazdu starych rupieci do miast

Data: 2015-02-24 09:31:57
Autor: Czesław Wiśniak
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
Data: 2015-02-24 10:02:28
Autor: Andrzej Lawa
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
W dniu 24.02.2015 09:31, Czesław Wiśniak pisze:
Chyba nic o tym na grupie jeszcze nie bylo :)
http://www.wykop.pl/ramka/2410740/chca-zakazac-wjazdu-starymi-samochodami-do-centrow-miast/

http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/centra-miast-bez-starych-aut,518133.html

To fascynujące. Mój 20-letni "rupieć" nie kopci - a 10-letnie BMW czy Audi, na oko śliczne i błyszczące, kopcą na potęgę kiedy w obszarze zabudowanym muszą nagle przyśpieszyć od przepisowych 50km/h do 100.

Nie ma już na kogo głosować, same pojeby...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-02-24 10:55:07
Autor: AL
On 2015-02-24 10:02, Andrzej Lawa wrote:
[...]

u nas powinni wydawac te naklejki nie po wpisie w dowodzie a po badaniu technicznym czystosci spalin.

Wowczas okazaloby sie, ze wiele TDi'kow nie dostanie uprawnien do wjazdu do centrow miast.
W niemczech maja rygorystyczny TUV, ktory to zalatwia a w PL?

Data: 2015-02-24 11:31:06
Autor: depros
W dniu 2015-02-24 o 10:02, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Co ty się denerwujesz? Zdrowia Ci nie szkoda?!
Nie pojeby a sprytni bYznesmeni, nie będzie mógł wjechać stary samochód trzeba będzie kupić nowy.

Data: 2015-02-24 12:30:44
Autor: abn140
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast

trzeba będzie kupić nowy.

no tez nie. sprzedaje teraz merca '87, jest caly w 'oryginale',
zastanawiam sie czy nie zostawic i nie przepisac na zolte.

zabytki tez szlaban?
jest to kolejne walniecie w najbiedniejszych.
walenie po biedakach jest cecha lewicowych rzadow. ich poczynania ZAWSZE
na koncu calego procesu ubijaja najbiedniejszych. tak czy owak takim czy innym sposobem
, naokolo czy bezposrednio - zawsze w d4 dostaje najbiedniejszy.
juz 25 lat rzadza tu zwolennicy lewicy. socjalisci po prostu.
no to czego chcesz?
jak ich rozpoznac?
im wiecej w programie/czynach jest zwiekszania roli panstwa w gospodarce i ogolnie zyciu spolecznym
tym bardziej dana partia jest lewicowa. takiego rozrozniania uczyl nas na 4 roku ekonomii profesor - juz niestety nie pamietam na jakim przedmiocie....
i ma racje.
przyklad:
narodowa SOCJALISTYCZNA partia niemiec. hitler prawidlowo nazwal te swoja bandyterke...

Data: 2015-02-24 16:27:54
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2015-02-24 o 12:30, abn140 pisze:
[...]

Sugerujesz, że nie ma w Polsce partii innych niż lewicowe?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2015-02-24 16:36:50
Autor: SW3
W dniu 24.02.2015 o 16:27 Marcin "Kenickie" Mydlak <mojnick@onet.pl> pisze:

Sugerujesz, że nie ma w Polsce partii innych niż lewicowe?

W Polsce są. W polskim sejmie nie ma.

--
SW3
-- --

Data: 2015-02-24 17:00:28
Autor: RadoslawF
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
W dniu 2015-02-24 o 16:36, SW3 pisze:

Sugerujesz, Ĺźe nie ma w Polsce partii innych niĹź lewicowe?

W Polsce są. W polskim sejmie nie ma.

Dyskutował bym. Znam tylko jedną.
Pozostałe to tylko z nazwy nie są.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-25 11:18:34
Autor: masti
Smok Eustachy wrote:

[...]

zakrztusiłem się ze śmiechu

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-24 10:08:40
Autor: WW
W dniu 2015-02-24 o 09:31, Czesław Wiśniak pisze:
Chyba nic o tym na grupie jeszcze nie bylo :)
http://www.wykop.pl/ramka/2410740/chca-zakazac-wjazdu-starymi-samochodami-do-centrow-miast/

http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/centra-miast-bez-starych-aut,518133.html

To zderzenie zachodnich wzorców i cen z naszymi zarobkami.
Ile pensji potrzebuje Niemiec, aby kupić rodzinny samochód a ile Polak?

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

Data: 2015-02-24 17:43:41
Autor: Cavallino

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mchf2p$cco$1@node2.news.atman.pl...
[...]

No ale kto powiedział, że po centrum trzeba koniecznie starym rupciem jeździć?
Zazwyczaj istnieje tam komunikacja miejska.
Szybsza, czasem nawet tańsza.

Data: 2015-02-24 09:05:48
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 24 lutego 2015 17:43:41 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]

No ale kto powiedział, że po centrum trzeba koniecznie starym rupciem jeździć?
Zazwyczaj istnieje tam komunikacja miejska.

Można mieszkać w centrum.

Data: 2015-02-24 19:57:35
Autor: Scobowski
W dniu 2015-02-24 o 17:43, Cavallino pisze:

Zazwyczaj istnieje tam komunikacja miejska.
Szybsza, czasem nawet tańsza.

W poznaniu kiedyś był?
Ani szybsza, ani tańsza ;)

Data: 2015-02-25 17:10:39
Autor: Cavallino

Użytkownik "Scobowski" <scob@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mcihiv$i8$1@sunflower.man.poznan.pl...
W dniu 2015-02-24 o 17:43, Cavallino pisze:

Zazwyczaj istnieje tam komunikacja miejska.
Szybsza, czasem nawet tańsza.

W poznaniu kiedyś był?

Kiedyś tak. ;-)
Właśnie z Poznania piszę.

I naprawdę po centrum szybciej jeżdżę tramwajem.
Albo rowerem miejskim.

Data: 2015-02-25 20:26:23
Autor: dddddddd
W dniu 2015-02-25 o 17:10, Cavallino pisze:

[...]

po centrum czy dojeżdżasz z obrzeży do centrum?
bo mi jak się auto kilka lat temu zepsuło to okazało się że tramwajem we Wrocławiu dojeżdżam godzinę (jedna przesiadka), a autem dojeżdżałem 20 minut

Łukasz

Data: 2015-02-25 21:57:42
Autor: Cavallino

Użytkownik "dddddddd" <fejk@email.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mcl7jm$ckg$1@dont-email.me...
[...]

Po centrum - o tym przecież mowa.
Wiadomo, że z przedmieścia POD centrum nic nie pobije dojazdu autem.
No może z jednym wyjątkiem - pociąg na P-ń Główny jest bezkonkurencyjny - 15 minut max.
Gdyby jeszcze przyjeżdżał zgodnie z rozkładem....

bo mi jak się auto kilka lat temu zepsuło to okazało się że tramwajem we Wrocławiu dojeżdżam godzinę (jedna przesiadka), a autem dojeżdżałem 20 minut

U mnie podobnie to wygląda.
Na szczęście pracuję poza centrum, więc z pracy do centrum mogę już dojechać tramwajem.

Data: 2015-02-25 22:15:49
Autor: Michał Baszyński
W dniu 2015-02-25 o 20:26, dddddddd pisze:

[...]

Wrocław to jest w ogóle ewenement ze swoją komunikacją miejską, więc nie ma co brać go za przykład, bo to jest antyprzykład.
Kiedyś dojazd do pracy (Borowska) z domu (Skłodowskiej) komunikacją miejską zajmował mi od 40minut do 1h. Samochodem od 20 minut do 50. Rowerem naokoło (most Zwierzyniecki, Niskie Łąki, Krakowska, AK, Borowska - bo w centrum nie było ścieżek rowerowych) ok.30-35 minut.

Michał

Data: 2015-02-26 08:28:23
Autor: dddddddd
W dniu 2015-02-25 o 22:15, Michał Baszyński pisze:
[...]

a myślisz że jak by była taka możliwość to które miasto zamknęłoby centrum dla aut w pierwszej kolejności? :)

Łukasz

Data: 2015-02-25 08:05:06
Autor: T.
[...]

No ale autobusy skasują, bo przecież kopcą.
T.

Data: 2015-02-25 08:17:28
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

W Wawie juz dawno nie widzialem kopcacego autobusu komunikacji miejskiej.

Data: 2015-02-24 11:17:57
Autor: neelix

Użytkownik "Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> napisał w wiadomości news:mchcui$a8f$1node2.news.atman.pl...
Chyba nic o tym na grupie jeszcze nie bylo :)
http://www.wykop.pl/ramka/2410740/chca-zakazac-wjazdu-starymi-samochodami-do-centrow-miast/
http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/centra-miast-bez-starych-aut,518133.html

POzbyli się już młodych ludzi (bezrobocie=emigracja). Czy za chwilę będą pozbywać się starych? Było już 'zabierz babci dowód'. Niedługo wejdą do mieszkania i nakażą pozbyć się starej pralki, lodówki, TV, radia, łóżka, kibla, itd. Jeden idiotyczny POmysł goni drugi. Światła w dzień bo Skandynawia świeciła, alkomaty dla narodu pijaków, POmysł by pojazdy stawały na sam widok pieszego w pobliżu przejścia nawet jak sobie stoi bo chce sobie postać, a teraz kolejny debilizm mający na celu chyba napędzenie kasy dilerom aut i sobie z vatu. Jacy idioci i złodzieje takie POmysły. Ciekawe którzy POsłowie ponieśli straty w dilerce? Artykułu nie czytałem, by nie kląć przed południem, tylko tytuł tematu. Przeczytałem komentarze pod artykułem, ale dopiero po napisaniu odpowiedzi. Na temat tych ich POmysłów można pisać bez czytania. Jak widać ludzie mają dość Platformy antyObywatelskiej. Tylko dlaczego rządowy cbos i inne POmocne ośrodki manipulacji tak uparcie i konsekwentnie usiłują nas dalej prać? Najwyższy czas pozbyć się tych POmysłodawców. Zastanawiam się czy czasem ten pożar mostu łazienkowskiego też nie był czyimś lukratywnym POmysłem.

neelix

Data: 2015-02-24 14:10:48
Autor: Jacek
W dniu 2015-02-24 o 11:17, neelix pisze:

[...]
Chciałem odpisać, ale Neelix zrobił to szybciej i wyczerpująco. Nic dodać, nic ująć.
Jacek

Data: 2015-02-24 15:00:54
Autor: Pawel O'Pajak
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
Powitanko,

Nic dodać, nic ująć.

Ja tylko dodam. PO zwyciezyla w demokratycznych wyborach. Wiadomo bylo co zrobia, bo juz rzadzili. Nie moge wiec pojac, jak posiadacze starych samochodow (a takich jest wiekszosc) glosowali na swoja szkode. Jak to jest, ze z kim nie rozmawiam, to poglady jak KORWIN, a jak przychodzi do wyborow, to wiekszosc masochisci. Przeciez do wafla nedzy takie i inne pomysly nie sa zadna nowoscia, nikt nie moze byc zaskoczony.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2015-02-24 14:04:50
Autor: masti
Pawel O'Pajak wrote:

[...]

nie ma to jak stary dziadek Korwin. Kradnie już w kolejnej partii.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-24 15:15:15
Autor: Pawel O'Pajak
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
Powitanko,

nie ma to jak stary dziadek Korwin.

Well, chcialbym w wieku 76 lat byc w stanie obskoczyc 2 spotkania dziennie w roznych miejscach, w miedzyczasie machnac jakis felieton...

Kradnie już w kolejnej partii.

Rozwiniesz?
Niech zgadne, nie rozwiniesz.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2015-02-24 15:24:11
Autor: masti
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
Pawel O'Pajak wrote:

Powitanko,

nie ma to jak stary dziadek Korwin.

Well, chcialbym w wieku 76 lat byc w stanie obskoczyc 2 spotkania dziennie w roznych miejscach, w miedzyczasie machnac jakis felieton...

i opowiadać bajki jak to dzwonił do kontroli loŧów by przekierować Ił co
się rozbił w Warszawie nad morze

Kradnie juĹź w kolejnej partii.

Rozwiniesz?
Niech zgadne, nie rozwiniesz.

nie widziałeś i nie słyszałeś o tym, żę w kolejnych partiach ma zatargi
ze skarbnikami bo uzywa kasy partyjnej jak własnej?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-24 22:15:25
Autor: Pawel O'Pajak
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
Powitanko,

i opowiadać bajki jak to dzwonił do kontroli loŧów by przekierować Ił co
się rozbił w Warszawie nad morze

Takich rewelacji nie slyszalem. Link!

nie widziałeś i nie słyszałeś o tym, żę w kolejnych partiach ma zatargi
ze skarbnikami bo uzywa kasy partyjnej jak własnej?

Jak narazie to skarbnik KNP ma klopoty, bo przyjal przelew zza granicy, czego partiom robic nie wolno. Zyczylbym sobie, zeby inne partie byly uczciwe i tak przeswietlane. Na szczescie raczej sa.
Pieniedzy partyjnych nie uzywa, to raczej partia uzywa jego pieniedzy na ile prawo pozwala. Sam ma wystarczajaco duzo majatku i mu te marne grosze ze skladek sa dokladnie obojetne.
W uczciwosc sobie mozesz nie wierzyc, ale akurat obowiazek skladania szczegolowych rozliczen przy tak malej partii, ze skladkami rzedu 10zl/mc, bez dotacji z budzetu, partii, ktora do ulubiencow obecnie rzadzacych i ogolnie urzednikow nie nalezy, to wszystko raczej przekrety wyklucza.
Ale Twoja wola, zawsze mozesz sie zachwycac tym, ze ludzie biedni nie pojezdza sobie i nie beda bogatym korkowac przejazdu, ze autor stwierdzenia "To panstwo istnieje tylko formalnie, chuj, dupa i kamieni kupa" powrocil po krotkiej przerwie do zycia publicznego i bryluje w mediach itp itd.
http://orka.sejm.gov.pl/euposel8.nsf/0/ED2E46CA3DB2FB5AC1257D0F003C80B9/%24File/OSWUE8P_020.pdf

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹźek)

Data: 2015-02-24 21:27:47
Autor: masti
Pawel O'Pajak wrote:

Powitanko,

i opowiadać bajki jak to dzwonił do kontroli loŧów by przekierować Ił co
się rozbił w Warszawie nad morze

Takich rewelacji nie slyszalem. Link!

poszukaj. Sam o tym gadał w TV

<http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/461164,przeswietlili-finanse-partii-janusza-korwin-mikkego-jak-zarobila-firma-corki-3d-su.html>

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-25 11:37:37
Autor: Pawel O'Pajak
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast

Powitanko,

poszukaj. Sam o tym gadał w TV

W TV to jestem Ci w stanie pokazac swoje wakacje w Australii, choc nigdy tam nie bylem.

<http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/461164,przeswietlili-finanse-partii-janusza-korwin-mikkego-jak-zarobila-firma-corki-3d-su.html>

Taka afera i nic. Zadnego oskarzenia, zawiadomienia o popelnieniu. Walki i pedzle potrzebne byly na odnowienie siedziby KNP na Wilczej, malowanie robili czlonkowie i sympatycy KNP, meble dostalismy za darmo, trzeba bylo je tylko przewiesc. Ot, wysilil sie jakis pismak, napracowal i g' z tego wyszlo, ale lemingi lykna kazda bzdure.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2015-02-25 11:18:12
Autor: masti
Pawel O'Pajak wrote:

[...]

jasne, i dlatego jest to kolejna partia tow. korwina. Sorki Paweł ale ja też go znam od wielu lat.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-25 18:04:54
Autor: Pawel O'Pajak
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
Powitanko,

jasne, i dlatego jest to kolejna partia tow. korwina.

Zostal wyrzucony. O szczegolach pisal Najwyzszy Czas, nie chce mi sie i nie miejsce na to, zeby cytowac wszystko.

Sorki Paweł ale ja też go znam od wielu lat.

No i fajnie, wiec wiesz, ze nie zmienia pogladow n/t socjalizmu i glosi to od wielu lat. Jest mi obojetne ile ma dzieci, 2 poznalem - bardzo sympatyczni, cale jego zycie prywatne jest jego sprawa, dla mnie liczy sie to, ze nic mi nie obiecuje, ze mi da, on obiecuje, ze zabierze tylko tyle, ile potrzeba na wymiar sprawiedliwosci, wojsko i minimalna biurokracje potrzebna do funkcjonowania panstwa. Nie bedzie sie wtracal w moje zycie i moja wolnosc, ani wlasnosc. I nie wiem jak Ty, ale ja niczego wiecej nie oczekuje od panstwa/polityka i nie chce zeby mi cokolwiek dawalo, chocby dlatego, ze "zeby dac 100zl, zabierze 140" (kopyrajt JKM). Albo zabierze mi, albo komus innemu, jedno i drugie jest dla mnie nie do przyjecia. Nikt inny tego co JKM nie oferuje.
Zeby za bardzo OT nie bylo, to obecna lapowa od dealerow samochodowych nie mialaby racji bytu (podczas rzadow KORWIN/KNP/UPR), bo po prostu nie byloby prawnej mozliwosci uchwalenia takiego prawa.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2015-02-25 18:28:45
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 25 Feb 2015 18:04:54 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a):

 Nikt inny tego co JKM nie oferuje.
A ty lecisz na to jak nie przymierzając głupek jakiś:
1. Naprawdę sądzisz że prawdą jest że powiedzmy na 140 zł wraca do
społeczności powiedzmy 100? A resztą Tusk z Kaczyńskim materace
napychają?
2. Powiedzmy że twój JKM zostanie prezydentem. Orientujesz się w ogóle
jakie kompetencje ma prezydent? Jeśli tak to powiedz proszę jaką drogą
on osiągnie to co deklaruje?
3. On ci obiecuje większy margines wolności. Ale przecież państwo to
urządzenie do zdejmowania/delegowania wolości do wyspecjalizowanych
organów. Konkretnie jak i do jakiego poziomu on ci zwiększy wolność?
Zlikwiduje sądy i PoRD?  Zlikwiduje państwo?
4. Dajmy na to że chcemy wolności. Ogranicza nas UE i prawodawstwo
krajowe. No więc występujemy z UE, likwidujemy prawo, znosimy obowiązki
i co? Jutro mamy wujka Putina z wizytą sąsiedzką :) 5. No i dlaczego bijesz swoją żonę? (To dygresja odnośnie posądzenia o
łapówki).
W sumie reprezentujesz tak niski poziom rozumiena podstawowych
mechanizmów społecznych że ja to piszę tylko z obowiązku dawania odporu
cymbalskim poglądom i możesz sobie darować odpowiedź bo i tak nie będę
kontynuował rozmowy.

--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-02-25 21:22:59
Autor: Pawel O'Pajak
[...]

A gdzie ja tak napisalem? To jest cos znacznie gorszego niz zlodziejstwo, to jest marnotrawstwo. Zatrudniaja pol mln urzednikow i nie sa to wolontariusze. Jak myslisz, z czego sa finansowani?

2. Powiedzmy że twój JKM zostanie prezydentem. Orientujesz się w ogóle
jakie kompetencje ma prezydent? Jeśli tak to powiedz proszę jaką drogą
on osiągnie to co deklaruje?

Jedna z kompetencji jest inicjatywa ustawodawcza, jest tez prawo veta. Na dobry poczatek wystarczy.

[...]

Nie ma takich planow, widac, ze nie wiesz o czym mowisz, nigdy nie czytales/sluchales go bezposrednio, a jedynie "informacje" przetworzone przez pismakow, ktorzy w trosce o rozumki swoich czytelnikow, podaja co maja myslec.

4. Dajmy na to że chcemy wolności. Ogranicza nas UE i prawodawstwo
krajowe. No więc występujemy z UE, likwidujemy prawo, znosimy obowiązki
i co? Jutro mamy wujka Putina z wizytą sąsiedzką:)

Jak wyzej, proponuje sie zapoznac bezposrednio z pogladami JKM, co zmusza do myslenia i to jest dla wielu trudnosc, ulatwieniem jest to, ze te poglady sie nie zmieniaja. Powtarzanie po Michniku bredni n/t JKM swiadczy raczej o niezdolnosci do samodzielnego myslenia.
Co do Putina zas, to rozwiniesz w jaki sposob UE, czy cokolwiek innego obroni nas przed Putinem? Jak Putin zechce, to nas zajmie w pare godzin i zapewniam Cie, ze zaden Europejczyk, czy Amerykanin "nie bedzie umieral za Gdansk". Nikt palcem w bucie nie kiwnie, co najwyzej nie pozwoli paru osobom z Rosji wjechac do UE i pogada sobie w ONZ. Mozemy liczyc tylko na siebie i dobrze by bylo, gdybysmy to zrozumieli wszyscy.
Malo to bylo dowodow w historii?
Jak bedziemy dalej utrzymywac armie urzednikow zamiast armii prawdziwej, to oby sie Putinowi nie chcialo...

5. No i dlaczego bijesz swoją żonę? (To dygresja odnośnie posądzenia o
łapówki).

Na prawde sadzisz, ze pomysl ustawy wynika wylacznie z troski o ekologie? Przeciez juz podobne pomysly byly, np. nie rejestrowania aut starszych niz 10 lat. I co, tak spontanicznie? Moze jeszcze mi powiesz, ze FR sluza wylacznie zwiekszeniu bezpieczenstwa.

W sumie reprezentujesz tak niski poziom rozumiena podstawowych
mechanizmów społecznych

Alez ja wcale nie ukrywam, ze kompletnie nie rozumiem jak mozna np. popierac jakas partie, ktora, jak przyznaja sami popierajacy, dziala na ich szkode. Ten mechanizm spoleczny jest dla mnie calkowicie niezrozumialy, otwarcie to przyznaje.

że ja to piszę tylko z obowiązku dawania odporu
cymbalskim poglądom

Jak obowiazek, to obowiazek.

i możesz sobie darować odpowiedź bo i tak nie będę
kontynuował rozmowy.

Tez mam poczucie obowiazku;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2015-02-25 20:54:05
Autor: masti
Pawel O'Pajak wrote:

Jak wyzej, proponuje sie zapoznac bezposrednio z pogladami JKM, co zmusza do myslenia i to jest dla wielu trudnosc,

zwłaszcza dla JKM i jego wyznawców

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-25 21:44:51
Autor: Shrek
On 2015-02-25 21:22, Pawel O'Pajak wrote:

[...]

Incjatywę ustawodawczą ma już teraz. No bo co to za kandydat, który nie może ot tak sobie zebrać 100 000 głosów? Choć w zasadzie to może i nie może. Zagłosować na Korwina to może i część zagłosuje - i tak nie wygra. Podpisać się pod projektem rzeczywistej ustawy to trochę inna liga. Co do veta, to średnio sprawdza się ono jako środek do wprowadzania zmian. Z aksjomatu służy raczej do blokowania zmian:P

[...]

Jasne - tramwajów też nie chciał likwidować? Ani torów kolejowych na autostrady przerabiać?

Shrek.

Data: 2015-02-25 18:44:03
Autor: m
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
W dniu 25.02.2015 18:04, Pawel O'Pajak pisze:
Powitanko,

>jasne, i dlatego jest to kolejna partia tow. korwina.
Zostal wyrzucony. O szczegolach pisal Najwyzszy Czas, nie chce mi sie i
nie miejsce na to, zeby cytowac wszystko.

Wiesz, jeżeli mojego znajomego rzuciła czwarta już żona, to doszliśmy do wniosku że może to jednak z nim jest coś nie tak a nie z tymi niedobrymi kobietami.

p. m.

Data: 2015-02-25 19:09:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
Hello m,

> [...]
Wiesz, jeżeli mojego znajomego rzuciła czwarta już żona, to doszliśmy do
wniosku że może to jednak z nim jest coś nie tak a nie z tymi niedobrymi

W punkt.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-02-25 20:46:28
Autor: Pawel O'Pajak
[...]

Ja bym sie raczej zastanowil, ze chyba ma w sobie to cos, skoro 4 kobity przysiegaly mu milosc;-)
Ale bedac przy tej analogii - Tusk najpierw mowi, ze trzeba byc facetem bez prawa jazdy, zeby tyle FR ustawic (niektorzy wola nie pamietac, wiec przypominam). Potem sam ustawia 4 razy wiecej FR niz krytykowani przez niego poprzednicy. Lemingi nie zrazone niczym glosuja dalej na te sama formacje, po czym jak dostaja info, ze nie beda mogli wjechac samochodem do city, to nagle lament i... dalej popieraja to samo. Sugerowalem masochizm, ale wyglada na to, ze... szykuje sie 5 zona.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2015-02-27 10:10:06
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2015-02-25 o 20:46, Pawel O'Pajak pisze:
Tusk najpierw mowi, ze trzeba byc facetem bez prawa jazdy, zeby tyle FR
ustawic (niektorzy wola nie pamietac, wiec przypominam).

Zamiast budować drogi - nie wycinaj, bo tracisz kontekst :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2015-02-25 19:00:04
Autor: Shrek
On 2015-02-25 18:04, Pawel O'Pajak wrote:

Nikt inny tego co JKM nie oferuje.

Oferować to może nawet Niderlandy.

Shrek.

Data: 2015-02-26 16:09:44
Autor: Andrzej Lawa
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
W dniu 25.02.2015 18:04, Pawel O'Pajak pisze:

(kopyrajt JKM). Albo zabierze mi, albo komus innemu, jedno i drugie jest
dla mnie nie do przyjecia. Nikt inny tego co JKM nie oferuje.

Pfff... Cienki jest. Inni guru mają przynajmniej rozmach, jak składają te swoje nierealne obietnice.

Data: 2015-02-24 23:34:37
Autor: re
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast

UĹźytkownik "Pawel O'Pajak"

http://orka.sejm.gov.pl/euposel8.nsf/0/ED2E46CA3DB2FB5AC1257D0F003C80B9/%24File/OSWUE8P_020.pdf
-- -
10 baniek nieruchomości. Rocznie 700zł dochodu przy 100-tysięcznym przychodzie. No i te 25 tysięcy w walucie :-)

Data: 2015-02-25 14:22:00
Autor: Shrek
On 2015-02-24 22:15, Pawel O'Pajak wrote:
Powitanko,

i opowiadać bajki jak to dzwonił do kontroli loŧów by przekierować Ił co
się rozbił w Warszawie nad morze

Takich rewelacji nie slyszalem. Link!

http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2009/01/16/wodowanie-i-brak-wodowania/

Pytanie, czemu go nie zamknęli, skoro wiedział o zamachu zanim podano go publicznie do wiadomości:P

Shrek.

Data: 2015-02-25 14:34:03
Autor: Andrzej Lawa
On 2015-02-24 22:15, Pawel O'Pajak wrote:
Powitanko,

[...]

Może dlatego, że poza jego tępawą gimbazą nikt jego bajeczek nie traktuje poważnie.

Data: 2015-02-25 23:04:26
Autor: jerzu
On Wed, 25 Feb 2015 14:22:00 +0100, Shrek <1@wp.pl> wrote:

http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2009/01/16/wodowanie-i-brak-wodowania/

:facepalm:

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2015-02-24 15:12:39
Autor: yabba
Użytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mci066$uik$1srv.chmurka.net...
[...]

Może są sknerami i nie chcieli kkupić nowych, a tak mają pretekst do wzięcia kredytu?

jest, ze z kim nie rozmawiam, to poglady jak KORWIN, a jak przychodzi do wyborow, to wiekszosc masochisci. Przeciez do wafla nedzy takie i inne pomysly nie sa zadna nowoscia, nikt nie moze byc zaskoczony.

Jak widzisz większość jest nadal zadowolona, więc dlaczego masz problem z ich skłonnościami masochistycznymi? Ich wybór.
Dostosuj się, ukradnij pierwszy milion i też bądź zadowolony. :))

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-02-24 20:42:43
Autor: Shrek
On 2015-02-24 15:00, Pawel O'Pajak wrote:

Jak to
jest, ze z kim nie rozmawiam, to poglady jak KORWIN, a jak przychodzi do
wyborow, to wiekszosc masochisci.

Bo po wiersze możesz się obracać w specyficznym środowisku, które jest średnio reprezentacyjne, a po drugie głosując na KORWINA możesz równie dobrze wyrzucić swoją kartkę na śmietnik. Koleś bardzo dobrze dba o to żeby przypadkiem nie wygrać jakiegoś stanowista, gdzie miałby szansę czegoś dokonać. Taki polityk znany z tego że jest znany.

Przeciez do wafla nedzy takie i inne
pomysly nie sa zadna nowoscia, nikt nie moze byc zaskoczony.

Szczerze, to trochę zaskoczony jestem. Inna sprawa, że to projekt, a już mądrzejsze projekty przepadały.

Shrek.

Data: 2015-02-24 22:30:16
Autor: neelix
[...]

Nikt nie ma prawa być zaskoczony.Tego absurdu nie da się zrozumieć. Tak daleki brak instynktu samozachowawczego? Podatność na sondażowe manipulacje? Potrzeba dowartościowania się, bo PO popiera większość tzw. celebrytów czyli elyta naroda? Przecież większość ich wyborców to takie same szaraki jak inni.

neelix

Data: 2015-02-24 22:54:08
Autor: z
W dniu 2015-02-24 o 15:00, Pawel O'Pajak pisze:
Ja tylko dodam. PO zwyciezyla w demokratycznych wyborach. Wiadomo bylo
co zrobia, bo juz rzadzili. Nie moge wiec pojac, jak posiadacze starych
samochodow (a takich jest wiekszosc) glosowali na swoja szkode.

Do tej pory chodziłem na wybory. Głosowałem zgodnie z sumieniem (albo jak to jest w modzie wybierałem mniejsze zło - Korwina)
Teraz po tej całej szopce z liczeniem głosów mam mieszane uczucia.
Manipulacja jest tak wielka że trudno będzie się oprzeć.
Mam nadzieję że to tylko łajzy przy władzy i nie umieją zrobić tak prostej rzeczy jak policzyć.

Ale... Jak słyszę o zorganizowanej grupie hakerskiej sterowanej przez służby USA, o wirusach fabrycznie instalowanych w laptopach Lenovo czy dyskach twardych...
Wszystko da się zmanipulować. Nawet nie będziemy wiedzieć kiedy.
W nic już nie można wierzyć.

Data: 2015-02-25 13:35:55
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 24.02.2015 22:54, z pisze:

Do tej pory chodziłem na wybory. Głosowałem zgodnie z sumieniem (albo
jak to jest w modzie wybierałem mniejsze zło - Korwina)

Pfffffffff....

Korwin? Mniejsze zło? On jest mniejszym złem tylko dlatego, że tak naprawdę na wygranej mu nie zależy, bo wtedy byłby odpowiedzialny i okazało by się, że tak naprawdę pomysłu na rządzenie nie ma. On się nadaje tylko do robienia dymu, partii oraz dymaniu (także dosłownym) wiernych wyznawców.

Data: 2015-02-26 18:44:14
Autor: z
W dniu 2015-02-25 o 13:35, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Zagłosuj na Ogórek. Jest ładniejsza, ma swoje zdanie na każdy temat i będzie godnie reprezentować.... ;-) Tfuuu.

No chyba ze głosujesz na tych przy korycie. Współczuję :-)

PS. Zapomniałem o jedynie słusznej kandydaturze: Grodzka/i ;-)

Data: 2015-02-26 21:07:17
Autor: Shrek
On 2015-02-26 18:44, z wrote:

Zagłosuj na Ogórek. Jest ładniejsza, ma swoje zdanie na każdy temat i
będzie godnie reprezentować.... ;-) Tfuuu.

Szczerze - jakbym miał wybór między Korwinem a Ogórkiem, to bym zagłosował na Ogórka. Przynajmniej jest ładniejsza i na pewno nie zrobi takiej wioski w polityce międzynarodowej jak Korwin... Więc sam widzisz - mniejsze zło:P

PS - nie jestem komuchem;)

Shrek

Data: 2015-02-27 14:38:11
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 26.02.2015 21:07, Shrek pisze:
On 2015-02-26 18:44, z wrote:

[...]

Ditto.

Ba, Grodzka byłaby lepsza od JKM.

W sumie od JKM lepszy byłby kot.

Data: 2015-02-25 13:31:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 24.02.2015 15:00, Pawel O'Pajak pisze:
[...]

Duża część elektoratu PO głosuje na PO na zasadzie mniejszego zła.

Bo na kogo innego głosować? TR jest niszowy, PiS to oszołomy...

PSL jako sam się niezbyt liczy, no i jest zbyt mocno konserwartywno-religijny.

Co zostaje? Faszyści-narodowcy?

A trzeba być skończonym kretynem, żeby choćby zastanawiać się nad JKM, który jest specjalistą od robienia partii, robienia dzieci i robienia wyznawców w bambuko.

Co zostaje, SLD z tym dupkiem Millerem?

Data: 2015-02-25 14:04:10
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Wszyscy to oszolomy i czym sie niby rozni Miller od Tuska itd, itp. i czym sie roznia ich afery ?
Glosowanie kolejny raz na PO, obywatelska w nazwie! jako "mniejsze zlo", a tak naprawde partie absolutnie destrukcyjną dla kieszeni przecietnego czlowieka to skrajny debilizm, masochizm. Ja tego nie pojmuję, chociaż akurat byłem za zmianą w PoRD na korzyść pieszego i chcialbym, zeby te zmiany weszly w zycie. Nie jest to jednak dla mnie jakis priorytet.
Nawet jesli po zmianie partii rzadzacej dla spoleczenstwa mialoby sie zmienic niewiele to warto zmienic ludzi przy korycie. Niech inni maja szanse sie nazrec :) Najlepiej tacy, ktorzy jeszcze w ogole nie mieli okazji ;)

Data: 2015-02-25 14:31:05
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 25.02.2015 14:04, Czesław Wiśniak pisze:

Wszyscy to oszolomy i czym sie niby rozni Miller od Tuska itd, itp. i

Wszyscy?

czym sie roznia ich afery ?

Cóż, Miller naruszył dość ostro normy prawa międzynarodowego pozwalając na nielegalne więzienia.

Glosowanie kolejny raz na PO, obywatelska w nazwie! jako "mniejsze zlo",
a tak naprawde partie absolutnie destrukcyjną dla kieszeni przecietnego
czlowieka to skrajny debilizm, masochizm. Ja tego nie pojmuję, chociaż

Ale nie ma niczego "mniej złego".

[...]

Zmiana dla samej zmiany (zwłaszcza na gorsze) to dopiero debilizm.

Data: 2015-02-25 15:27:21
Autor: Czesław Wiśniak
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
Wszyscy?

A kto nie jest ?

czym sie roznia ich afery ?

Cóż, Miller naruszył dość ostro normy prawa międzynarodowego pozwalając na nielegalne więzienia.

ROTFL Nawet jesli, to kogo to obchodzi ? Dla przecietnego szaraka sa to nic nieznaczace pierdoly nie majace wplywu na jakosc jego zycia.
Napisz moze, ze ukradl ludziom kase z OFE albo, ze nie kaze pracowac do konca zycia.

[...]

A co, glosuja na "samo dobro" ?:)

[...]

A skad wiesz, ze na gorsze ?

Data: 2015-02-27 10:14:52
Autor: neelix

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:mckfar$hrp$1node1.news.atman.pl...

Duża część elektoratu PO głosuje na PO na zasadzie mniejszego zła.

Hi hi hi. Partia która tylko w nazwie ma obywatelskość a jest antyobywatelska i szkodzi obywatelom to największe zło. W obecnej sytuacji najmniejszym złem jest częsta zmiana rządzących by wiedzieli, że za rolowanie obywateli lecą na pysk zewsząd. Wybieranie największego szkodnika pod pozorem najmniejszego zła to skrajna nieodpowiedzialność, żeby nie powiedzieć głupota. Najgorsi są ci, którzy głosują na PO bo myślą, że mimo tylko podstawówki zostaną ynteligiętami. Zero pojęcia o tym co się dzieje, zero wiedzy ale jest teoria na miarę religii. Przecież bycie w takiej kupie celebrytów musi zrobić z głąba ynteligięta. Bez wysiłku. Wystarczy postawić krzyżyk w kratce.

Bo na kogo innego głosować? TR jest niszowy, PiS to oszołomy...
PSL jako sam się niezbyt liczy, no i jest zbyt mocno konserwartywno-religijny.
Co zostaje? Faszyści-narodowcy?

Zostaje zostać w domu. To jest mniejsze zło niż wybór partii antyobywatelskiej.

neelix

Data: 2015-02-25 22:14:01
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Tue, 24 Feb 2015 15:00:54 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a):

[...]

Ale w polskiej polityce nie chodzi o czyny czy poglądądy, a o to czy Twoja
religia mówi że skrzydło tnie brzoze, czy może jesteś wyznawcą tego że to
brzoza tnie skrzydło.
I dwa wiodące skrzydła bardzo dbają o to żeby nie było inaczej :)

Data: 2015-02-24 22:15:34
Autor: neelix

Użytkownik "Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> napisał w wiadomości news:mcht8p$ok5$1node1.news.atman.pl...
[...]

Szybciej, bo nie czytałem artykułu o tych idiotycznych POmysłach ;-) Jak się później okazało komentarze były w tym samym duchu.

neelix

Data: 2015-02-24 13:55:09
Autor: yabba
[...]

O, super! Będzie można podnieść ceny usług dla klientów w Centrum.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-02-24 14:39:46
Autor: WW
W dniu 2015-02-24 o 13:55, yabba pisze:
[...]

Wszystkie stare samochody ciężarowe i dostawcze na złom takoż.
O ile wzrosną ceny wszystkich towarów?

Data: 2015-02-24 15:00:04
Autor: yabba
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:mchuv3$te3$1node2.news.atman.pl...
[...]

To dobrze, zarobią producenci samochodów.

O ile wzrosną ceny wszystkich towarów?

A to już problem konsumentów. Nikt nie obiecywał, że będzie tanio. Wydatki marnotrawione przez państwo muszą być przecież jakoś zrównoważone w dochodach. Większe ceny, to więcej wpływów z VAT-u.
Polacy muszą się w końcu nauczyć więcej zarabiać, żeby sprostać coraz większym podatkom i innym opłatom. Zresztą nie będzie to dla nas trudne. Mieszkamy przecież na jedynej Zielonej Wyspie pośród bezkresnego morza kryzysu w UE, nieprawdaż?
Niemcy mają za to przerąbane. Mieli większe procentowo spowolnienie gospodarki niż w Polsce.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-02-24 17:40:11
Autor: Juda Ben Hur
[...]

brawo, oby tak dalej , jestem ZA

co krok pełno wieśniaków napakowanych w stare dymiące rzęchy przyjeżdżają do miast - tylko smrodzą i zajmują miejsce

"i tak każdego dnia wiocha się do miasta pcha"

Data: 2015-02-25 10:33:07
Autor: AL
On 2015-02-24 17:40, Juda Ben Hur wrote:
[...]

pomijając zajmowanie miejsca, jak zauważyłeś słusznie "smrodzą"

Sprodzić będą i młode, zaniedbane, które - gdyby były sprawne - nie powinny smrodzić.

A to oznacza, że należy leczyć syfa w innym miejscu:
- badanie techniczne
- wyrywkowe badania techniczne na drodze (policja ma sprzet)
oraz skuteczne egzekwowanie tego - cos a'la TUV w Niemczech.

Od tego powinni zacząć - a jak społeczeństwo bogate, to w drugim kroku można ich zachęcać do zmiany auta na nowsze (aby był obrót w interesie) - spełniające wyższe normy - ale nie uswając wytycznych dot. kontroli technicznej.

Data: 2015-02-25 18:24:23
Autor: re
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast

Użytkownik "AL"

[...]

A jak wyleczyć syfa w twojej głowie ? Pytam poważnie

Data: 2015-02-25 21:48:28
Autor: AL
On 2015-02-25 18:24, re wrote:

Użytkownik "AL"

[...]

rozumiem, ze jesteś ze wsi i jeździsz smrodem z TDI (I koniecznie czerwone) z tyłu na masce?

Data: 2015-02-25 22:59:44
Autor: re
[...]

Jestem z ZOMO. To ja będę Cię sprawdzał. Jak Ci k.. migacz nie będzie działał to zatrzymam dowód i na lawetę. Będę pilnował byś jeździł z "gaśnicą" bo takie jest prawo a ja go strzegę. I bądź tak posrany jak ja bo jak nie to Ci prawko zatrzymam i dopiero w sądzie za kilka miesięcy będziesz mógł je odzyskać.

Data: 2015-02-26 00:37:14
Autor: AL
On 2015-02-25 22:59, re wrote:

Użytkownik "AL"

[...]

ja vol herr commendant

zapomniałeś o regulaminowych nożyczkach w apteczce....

Data: 2015-02-25 13:58:48
Autor: Wiwo
[...]

Balon próbny.
Jak szumu nie będzie dużego, to przepis wprowadzą, ujnia da mniejsze kary za dymienie, będą mogli się chwalić jak bardzo dbają o ekologię.
Jak szum będzie duży, to złagodzą wymogi albo przesuną wprowadzenie przepisu za jakieś 5 lat.
I wszyscy będą szczęśliwi.
Tak się rządzi...

Wiwo

Data: 2015-02-25 14:11:12
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Moim zdanie gość z PO ktory to zgłasza chce miec swoje 5min, to wszystko.
Nie ma szans, zeby w polskich warunkach to przeszło. Przypomnę, że to prezydenci miast maja o tym decydowac.
HGW np. ze strefy "30" zrezygnowala.

Data: 2015-02-25 14:23:22
Autor: Wiwo

Użytkownik "Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> napisał w wiadomości news:mckhm7$ji1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Poczekaj po wyborach. Przed ostatnimi wyborami obiecywali, że pomnik "czterech śpiących" wróci na Pragę. Jak wybory się skończyły, wyniki okrzepły, to nagle się okazało, że jednak nie wróci.
O fotoradarach tuska nie wspomnę.
I tak jest z wieloma tematami. Przed wyborami straszą albo obiecują, a chwilę potem robią co chcą.

Strefa "30" wróci szybciej niż myślisz...

Wiwo

Data: 2015-02-25 16:46:08
Autor: J.F.
Użytkownik "Wiwo"  napisał w wiadomości
[...]

Tak prawde mowiac, to te fotoradarki Tuska malo grozne.
Jak sie patrze na ich wprowadzanie, to mam wrazenie ze ktos to celowo sabotowal.

Nie bylo jakiejs unijnej dyrektywy, ze musimy ograniczyc predkosc, to ograniczamy ?
Czy moze, ze musimy poprawic bezpieczenstwo, to sie rzad wykazal ze cos robi, i kary nie zaplacil ?

I tak jest z wieloma tematami. Przed wyborami straszą albo obiecują, a chwilę potem robią co chcą.

A to swoja droga.

Strefa "30" wróci szybciej niż myślisz...

No to co ... skreslic ?
Popieram, inni nie beda lepsi, ale pare razy sie roznych skresli, to moze zaczna sie pytac co sie nie podoba :-)

J.

Data: 2015-02-25 14:51:43
Autor: J.F.
Użytkownik "Czesław Wiśniak"  napisał w wiadomości
[...]

No, to sie moze zle dla niego skonczyc, choc glos Cavallina ma :-)

Nie ma szans, zeby w polskich warunkach to przeszło. Przypomnę, że to prezydenci miast maja o tym decydowac.

I o to moze chodzic, przed unia sie pochwala jakie to regulacje wprowadzili, a bedzie po staremu.

Choc nie wykluczam, ze w pare miast zakaz wprowadzi w centrach.
Pomijajac ekologie - zawsze to pare zl ze sprzedazy naklejek :-)

J.

Data: 2015-02-25 18:24:10
Autor: Cavallino

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54edd379$0$2182$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W życiu  na PO nie będę głosował, za wszystko co robią wbrew kierowcom.

Data: 2015-02-27 10:28:36
Autor: neelix

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:mcl0fr$3hf$1node2.news.atman.pl...

W życiu  na PO nie będę głosował, za wszystko co robią wbrew kierowcom.

Kierowcom? Kierowcy to tylko jedna grupa ze wszystkich sPOniewieranych. Wbrew obywatelom. Wbrew rozumowi. Za same światła w dzień dożywotnia dyskwalifikacja. PO robi z nas debili i pijaków (obowiązkowe alkomaty). Tak. Jeżdżąc na światłach w słoneczny letni dzień czuję, że zrobili ze mnie debila. Ten polski obywatel czyli debil ma świecić już jak świeci słońce, bo jak zacznie kropić deszcz to mimo zapisu w prawie (niedostateczna widoczność-zapis oczywisty) ten debil świateł nie włączy i doprowadzi świat do zagłady. Jeszcze ten bezczelny kit o dbaniu o bezpieczeństwo.

neelix

Data: 2015-02-27 10:00:31
Autor: masti
neelix wrote: