Zakazu wjazdu starych rupieci do miast

Data: 2015-02-24 10:08:40
Autor: WW
Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
W dniu 2015-02-24 o 09:31, Czesław Wiśniak pisze:
Chyba nic o tym na grupie jeszcze nie bylo :)
http://www.wykop.pl/ramka/2410740/chca-zakazac-wjazdu-starymi-samochodami-do-centrow-miast/

http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/centra-miast-bez-starych-aut,518133.html

To zderzenie zachodnich wzorców i cen z naszymi zarobkami.
Ile pensji potrzebuje Niemiec, aby kupić rodzinny samochód a ile Polak?

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

Data: 2015-02-24 17:43:41
Autor: Cavallino

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mchf2p$cco$1@node2.news.atman.pl...
[...]

No ale kto powiedział, że po centrum trzeba koniecznie starym rupciem jeździć?
Zazwyczaj istnieje tam komunikacja miejska.
Szybsza, czasem nawet tańsza.

Data: 2015-02-24 09:05:48
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 24 lutego 2015 17:43:41 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]

No ale kto powiedział, że po centrum trzeba koniecznie starym rupciem jeździć?
Zazwyczaj istnieje tam komunikacja miejska.

Można mieszkać w centrum.

Data: 2015-02-24 19:57:35
Autor: Scobowski
W dniu 2015-02-24 o 17:43, Cavallino pisze:

Zazwyczaj istnieje tam komunikacja miejska.
Szybsza, czasem nawet tańsza.

W poznaniu kiedyś był?
Ani szybsza, ani tańsza ;)

Data: 2015-02-25 17:10:39
Autor: Cavallino

Użytkownik "Scobowski" <scob@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mcihiv$i8$1@sunflower.man.poznan.pl...
W dniu 2015-02-24 o 17:43, Cavallino pisze:

Zazwyczaj istnieje tam komunikacja miejska.
Szybsza, czasem nawet tańsza.

W poznaniu kiedyś był?

Kiedyś tak. ;-)
Właśnie z Poznania piszę.

I naprawdę po centrum szybciej jeżdżę tramwajem.
Albo rowerem miejskim.

Data: 2015-02-25 20:26:23
Autor: dddddddd
W dniu 2015-02-25 o 17:10, Cavallino pisze:

[...]

po centrum czy dojeżdżasz z obrzeży do centrum?
bo mi jak się auto kilka lat temu zepsuło to okazało się że tramwajem we Wrocławiu dojeżdżam godzinę (jedna przesiadka), a autem dojeżdżałem 20 minut

Łukasz

Data: 2015-02-25 21:57:42
Autor: Cavallino

Użytkownik "dddddddd" <fejk@email.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mcl7jm$ckg$1@dont-email.me...
[...]

Po centrum - o tym przecież mowa.
Wiadomo, że z przedmieścia POD centrum nic nie pobije dojazdu autem.
No może z jednym wyjątkiem - pociąg na P-ń Główny jest bezkonkurencyjny - 15 minut max.
Gdyby jeszcze przyjeżdżał zgodnie z rozkładem....

bo mi jak się auto kilka lat temu zepsuło to okazało się że tramwajem we Wrocławiu dojeżdżam godzinę (jedna przesiadka), a autem dojeżdżałem 20 minut

U mnie podobnie to wygląda.
Na szczęście pracuję poza centrum, więc z pracy do centrum mogę już dojechać tramwajem.

Data: 2015-02-25 22:15:49
Autor: Michał Baszyński
W dniu 2015-02-25 o 20:26, dddddddd pisze:

[...]

Wrocław to jest w ogóle ewenement ze swoją komunikacją miejską, więc nie ma co brać go za przykład, bo to jest antyprzykład.
Kiedyś dojazd do pracy (Borowska) z domu (Skłodowskiej) komunikacją miejską zajmował mi od 40minut do 1h. Samochodem od 20 minut do 50. Rowerem naokoło (most Zwierzyniecki, Niskie Łąki, Krakowska, AK, Borowska - bo w centrum nie było ścieżek rowerowych) ok.30-35 minut.

Michał

Data: 2015-02-26 08:28:23
Autor: dddddddd
W dniu 2015-02-25 o 22:15, Michał Baszyński pisze:
[...]

a myślisz że jak by była taka możliwość to które miasto zamknęłoby centrum dla aut w pierwszej kolejności? :)

Łukasz

Data: 2015-02-25 08:05:06
Autor: T.
[...]

No ale autobusy skasują, bo przecież kopcą.
T.

Data: 2015-02-25 08:17:28
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

W Wawie juz dawno nie widzialem kopcacego autobusu komunikacji miejskiej.

Zakazu wjazdu starych rupieci do miast