Zakazy stadionowe za PP

Data: 2011-05-04 09:57:36
Autor: Mane
Zakazy stadionowe za PP
W dniu 2011-05-04 09:07, Cavallino pisze:

Całe szczęście że swój bilet kupiłem przez Kupbilet.pl, siedziałem na
sektorze teoretycznie neutralnym, więc pewnie się nie załapię.
A PZPN sobie oczywiście nie ma nic do zarzucenia - ciekawe kto był
odpowiedzialny za brak interwencji gdy kibole Legii w komplecie wbiegali
na murawę jeszcze przed zakończeniem rzutów karnych, co było powodem
awantury

Ciekawe co by bylo jakby by zawodnik Legii nie strzelil karnego i po kolejnej serii to Lech wywalczylby PP. "Kibice" Legii w zasadzie przed strzalem juz byli za bandami.

Data: 2011-05-04 10:00:50
Autor: Cavallino
Zakazy stadionowe za PP
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipr0th$hrs$1inews.gazeta.pl...
[...]

No właśnie - dlatego Kotor nie powinien bronić w tej sytuacji.
Już raz był blisko mordobicia gdy odbierał Puchar.
Sytuacja się powtórzyła.

Data: 2011-05-04 11:05:40
Autor: Aman
Zakazy stadionowe za PP
Sytuacja się powtórzyła.

tylko tym razem w ryja dostal kamerzysta od kibola Lecha.
Oczywiscie zachowanie kibicow bylo skandaliczne - ale po obu stronach.
Natomiast gdyby skonczylo sie na samym wbiegnieciu na murawe to jeszcze nie bylby szczyt chuliganstwa- przeciez 15 maja 2010 taki sam incydent mial miejsce na Lechu.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-05-04 13:16:45
Autor: Cavallino
Zakazy stadionowe za PP
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipr4t5$7q5$1inews.gazeta.pl...
>Sytuacja się powtórzyła.

tylko tym razem w ryja dostal kamerzysta od kibola Lecha.
Oczywiscie zachowanie kibicow bylo skandaliczne - ale po obu stronach.

Być może, drugiej nie widziałem, ale wierzę na słowo.
Niemniej pozostaję w przekonaniu, że gdyby Legii nie wpuszczono na murawę, to zadymy by nie było.

Data: 2011-05-04 14:50:48
Autor: Mane
Zakazy stadionowe za PP
W dniu 2011-05-04 13:16, Cavallino pisze:

Być może, drugiej nie widziałem, ale wierzę na słowo.
Niemniej pozostaję w przekonaniu, że gdyby Legii nie wpuszczono na
murawę, to zadymy by nie było.

Pytanie czy Legie wpuszczono, czy Legia weszla na murawe.

Data: 2011-05-04 14:57:07
Autor: Cavallino
Zakazy stadionowe za PP
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipri3a$hrs$5inews.gazeta.pl...
[...]

Przez "wpuszczono" rozumiem brak natychmiastowej reakcji ochroniarzy i ew. policji.
Nie sugeruję że ktoś im bramy otwierał.

Data: 2011-05-04 16:35:55
Autor: UGI
Zakazy stadionowe za PP
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Być może, drugiej nie widziałem, ale wierzę na słowo.
Niemniej pozostaję w przekonaniu, że gdyby Legii nie wpuszczono na murawę, to zadymy by nie było.

Tyle, że z relacji (również kapturowców) wynika, że Lech zaczął rozrabiać gdy
ochrona zagoniła już Legionistów na sektory i te dwa zdarzenia nie były ze
sobą powiązane.

Data: 2011-05-05 00:26:17
Autor: Cavallino
Zakazy stadionowe za PP
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iprv9b$am6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, gdy policja wyszła na płytę.
A tak się ostrzegali na forum, że planowana jest prowokacja ze strony "władz".
A tu się sami sprowokowali widokiem psiarni.

i te dwa zdarzenia nie były ze
sobą powiązane.

Jestem dziwinie spokojny, że jednak były, zobaczyli bezkarność biegania po płycie i we łbach się zagotowało co niektórym.
A tym razem nie było nikogo, kto by ich miał powstrzymywać.

Data: 2011-05-04 11:03:20
Autor: Aman
Zakazy stadionowe za PP

Ciekawe co by bylo jakby by zawodnik Legii nie strzelil karnego i po
kolejnej serii to Lech wywalczylby PP. "Kibice" Legii w zasadzie przed strzalem juz byli za bandami.

Ale moim zdaniem nie ma co tutaj dorabiac ideologii, że gdyby nie kibice za bramka to Lech zdobyl by Puchar Polski.
Zreszta jak Lech zdobyl Mistrzostwo to kibice tez wbiegli na murawe
Ale ogolnie zachowanie po obu stronach bylo skandaliczne

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-05-04 12:08:55
Autor: Mane
Zakazy stadionowe za PP
W dniu 2011-05-04 11:03, Aman pisze:

[...]

Czytaj ze zrozumieniem, nigdzie nie napisalem ze Lech przegral puchar przez kibicow na murawia, pisalem tylko o tym co by sie na murawie dzialo gdyby jednak to Lech zdobył w ostatniej chwili Puchar, jak by sie zachowala banda legionistow.

Data: 2011-05-05 14:44:03
Autor: Cavallino
Zakazy stadionowe za PP
[...]

No i jak się okazuje, Kotorowski i tak został uderzony przez legijne bydło, a Lech składa protest w tej sprawie.
A i jest coraz więcej opinii, że sędzia nie powinien dopuścić do wykonania ostatniego karnego.
Po co on bronił, mógł uciekać...... ;-)

Zakazy stadionowe za PP