Zakład Utylizujący Składki -- ciąg dalszy...

Data: 2015-08-05 01:42:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zakład Utylizujący Składki -- ciąg dalszy...
  http://zus.pox.pl/pit/opodatkowanie-pracy-w-polsce-wynosi-69.htm

  Podatek dochodowy i składki ZUS stanowią prawie 70% pensji netto.
  Opodatkowanie pracy na tak wysokim poziomie skutecznie zniechęca
  Polaków do podejmowania legalnej pracy na etat.

Do tego, co zabiera Fiskus i ZUS -- trzeba doliczyć podatek
od: nieruchomości, RTV, (przepraszam) srania i oddychania...

-=-

 -- jedna wypuklina szyjnego dysku
 -- trzy wypukliny piersiowych dysków
 -- trzy wypukliny lędźwiowych dysków
 -- inne, drobniejsze problemy z kręgosłupem, w tym tendencja do tyłozmyku

 -- dalekowzroczność i astygmatyzm obu oczu
    (ponoć na życiowym starcie miałem +11 dioptrii)
 -- zez i niedowidzenie lewego oka

 -- astma na tle alergii

ponadto:

 -- uszy po urazach akustycznych
 -- zwyrodnienia w biodrach i kolanach
 -- masa przebytych urazów kości i stawów

To, co przed 'ponadto' -- zgłosiłem do ZUS, prosząc o rentę, której ZUS mi
odmówił. Ale znam ludzi, którym sławy takie jak Wilk czy Podgórski zabroniły
   http://www.znanylekarz.pl/arkadiusz-wilk/neurochirurg/legionowo
   http://www.znanylekarz.pl/jan-podgorski/neurochirurg-chirurg/warszawa
(PISEMNIE!!) pracownia a których ZUS uznał za zdolnych do pracy. :)

A co to znaczy 'zdolny do pracy'? Rencista może zarabiać 130% średniej pensnji.
Czyli niezdolny to nie ten, kto nie może zarabiać nawet na wisienkach...

   http://www.kadry.abc.com.pl/czytaj/-/artykul/od-marca-emeryt-i-rencista-bedzie-mogl-zarobic-wiecej-bez-wplywu-na-otrzymywane-swiadczenie
   http://www.kadry.abc.com.pl/czytaj/-/artykul/sprawdz-ile-moze-dorobic-emeryt-lub-rencista

-=-

Ciekawe, kiedy ZUS zażądałby od Platformy Obywatelskiej prawa do uśmiercenia
chorych ludzi. I ile zażądałby pieniędzy na wykonanie tego szlachetnego zadania. :)

ZUS chętnie da rentę ,,na osteoporozę'' (JF -- dobrze piszę) i ,,na głowę'',
ale prawdziwie chorego skazuje na śmierć! Orzecznik ZUS oznajmił mi, że
przysługuje mi prawo do renty z powodu choćby niedowidzenia oka, ale skoro
pracowałem tyle lat, to on nie da mi renty...

Co to jest niedowidzenie oka? W czytaniu to oko nie uczestniczy.
Prawdę mówiąc -- nawet nie jest stosownie korygowane okularami -- po
co męczyć niepotrzebnie nos? Jest skorygowane tak, aby patrzący ma
mnie widział mniej oczy więcej równe. :) (im większa korekcja
dalekowzroczności, tym większe widać oko)

W oparciu o to oko nie mógłbym nawet długo chodzić -- po
kilkunastu (a może już po kilku) minutach raczej ;) bym
musiał odpocząć. :)

Jak wpływa astma? A jak wpływa niedotlenienie?
I na jakie ;) narządy wpływa?

A co to wypukliny dysku? Czy to (jak uznała SSR Marta Kiszowara i co uznał
sąd Okręgowy w Białymstoku) skolioza kręgosłupa? To takie coś, co wielu
chętnie już by operowało. :) Ja nie chcę operacji, ale wypuklina nie
cofnie się -- jest efektem spękania włókien tworzących dysk w kręgosłupie.
Wypuklina to stan podobny do przepukliny i grozi z jednej strony zupełnym
pękniecie dysku zaś z innej  -- uszkodzeniem układu nerwowego i paraliżem.

To nie jest ,,ból kręgosłupa'', jak mniema wielu.
W niesprzyjających wypadkach to może nawet nie zaboleć -- ale objawić się zupełnym bezwładem.

 -- Panie doktorze... Mam wypukliny w szyi i w ledźwiach.
 -- Więc najpierw szyja...
 -- Ale lędźwie mi mocniej dokuczają...
 -- Jeśli nie uda się operacja szyi, operacja
    lędźwi już tylko będzie stratą pieniędzy. :)

[ja stawiam na cybanty; ;) na razie chirurdzy wchodzą w lędźwie od
strony brzucha; do niedawna wchodzili od strony pleców, przechodząc
z konieczności, nierzadko z marnym skutkiem, przez rdzeń kręgowy,
czy jak kto woli -- przez ogon koński]

-=-

Ja zarabiałem (przez chwilę) 10kpln dziennie. :)
(ale 1kpln dziennie wydawałem znacznie dłużej)
Płaciłem składki i podatki -- z moich pieniędzy
żyją obecni moi mordercy z ZUSu. :)

[gdyby Kaczyński naprawdę mordował ZUSmanów -- błogosławiłbym mu z całego serca!!]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-07 13:12:27
Autor: J.F.
Zakład Utylizujący Składki -- ciąg dalszy...
Dnia Wed, 5 Aug 2015 01:42:18 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
  http://zus.pox.pl/pit/opodatkowanie-pracy-w-polsce-wynosi-69.htm
  Podatek dochodowy i składki ZUS stanowią prawie 70% pensji netto.

Albo 41% pensji brutto. Niby to samo, ale jak brzmi :-)

  Opodatkowanie pracy na tak wysokim poziomie skutecznie zniechęca
  Polaków do podejmowania legalnej pracy na etat.

Czy pracodawcow do zatrudniania ? A o emeryturze mysla ?
 -- jedna wypuklina szyjnego dysku
 -- trzy wypukliny piersiowych dysków

to chyba NTG ... ale co by bylo, gdybys zarabial te 70% wiecej, ale
bez ZUS ?

Ciekawe, kiedy ZUS zażądałby od Platformy Obywatelskiej prawa do uśmiercenia
chorych ludzi.

ZUSowi nic do tego. Ile mu rzad pieniedzy da i jak kaze podzielic, tak
podzieli. A im mniej dostanie tym mniej prowizji zgarnie, wiec mu sie
nie oplaca :-)

I ile zażądałby pieniędzy na wykonanie tego szlachetnego zadania. :)

Niewatpliwie nic za darmo :-)

[...]

No ... a utraciles zdolnosc do pracy ? :)

Poza tym ... im wczesniej na rencie, tym pozniej mniejsza emerytura
.... chcesz ?
[oczywiscie z drugiej strony - lepiej brac teraz i dorabiac na czarno
- emerytury mozesz nie doczekac :-)]

J.

Data: 2015-08-07 14:22:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:a171mwrt8oi0.1nnbpde7im5yp$.dlg40tude.net...

  http://zus.pox.pl/pit/opodatkowanie-pracy-w-polsce-wynosi-69.htm
  Podatek dochodowy i składki ZUS stanowią prawie 70% pensji netto.

Albo 41% pensji brutto. Niby to samo, ale jak brzmi :-)

Dolicz do tego:

 podatek od nieruchomości
 abonament RTV
 opłaty klimatyzacyjne
 opłaty utylizacyjne
 kary ździerane tylko w celu ściągnięcia forsy

    "Shrek" mkc606$178$1@node2.news.atman.pl

    > Ktoś pisał, że trzeba na znaki patrzeć,
    > wczoraj zauważyłem taką sytuację:

    > https://www.google.pl/maps/@52.267651,20.877807,3a,75y,169.54h,97.11t/data=!3m4!1e1!3m2!1sXTxpRLBNqc7X2aGIUqXzbA!2e0

    > Teren zabudowany drzewami:) Do własciwego
    > terenu zabudowanego jest... 1,5 kilometra.

    > Akurat 50 w tym miejscu miała by sens ze względu
    > na przejazd rowerowy, ale 50 przez 100 metrĂłw,
    > a nie teren zabudowany...

  Opodatkowanie pracy na tak wysokim poziomie skutecznie zniechęca
  Polaków do podejmowania legalnej pracy na etat.

Czy pracodawcow do zatrudniania ?

Gdybyś pracował/zarabiał -- nie pytałbyś.
Niemal każdy Twój post wskazuje na Twe niezarabianie.

A o emeryturze mysla ?

Kto? Tłuszcza nie myśli -- pracowniczki ZUS płaczą, że ich
emerytury będą kilkakrotnie niższe od obecnych. Te akurat
osoby myślą o emeryturze. Ty i Budzik -- nie myślicie. :)

 -- jedna wypuklina szyjnego dysku
 -- trzy wypukliny piersiowych dysków

to chyba NTG ...

Co NTG? To, że ZUS zdziera składki i uchyla
się od płacenia rent ludziom ledwo żywym?

ale co by bylo, gdybys zarabial
te 70% wiecej, ale bez ZUS ?

Co by było, gdybym w przeszłości nie dbał o takich jak Ty, lecz o siebie? To
by było, że myślałbym sobie: ,,wprawdzie na dzisiejszym krachu straciłem pół
miliona, ale jeszcze mam i na chleb, i na masło, i na stół z obrusem, i na
talerz pod ten chleb, i na ogród (w którym stoi ten stół z chlebem
posmarowanym masłem), i na świeże powietrze, i na inne drobiazgi
konieczne do życia''...

Ciekawe, kiedy ZUS zażądałby od Platformy Obywatelskiej
prawa do uśmiercenia chorych ludzi.

ZUSowi nic do tego. Ile mu rzad pieniedzy da i jak kaze
podzielic, tak podzieli.

Czyli potwierdzasz, że ZUS nic nie robi?
Branie (ile wpłacą) i dawanie (ile każą) to rola banku, nie instytucji.

A im mniej dostanie tym mniej prowizji

Prowizja (pensja pracownika ZUS) nie zależy od
wielkości zgarniania, ale od hojności rządzących.

zgarnie, wiec mu sie nie oplaca :-)

Co nie opłaca się?

I ile zażądałby pieniędzy na wykonanie tego szlachetnego zadania. :)

Niewatpliwie nic za darmo :-)

No właśnie -- nic za darmo. Może więc warto dofinansować ZUS, aby ZUS mógł
zbudować obozy zagłady? Toż nazistowscy oprawcy też PRACOWALI, gdy gazowali żydów...

[...]

Wg takich ludzi jak Ty -- nie straciłem, bo nie dałem łapówki. :)
Uszkodzony kręgosłup, astma, wady wzroku (w tym niedowidzenie) to
drobiazgi wobec osteoporozy, której nosiciel ;) dał w łapę komu
trzeba -- nieprawdaż?

Czym są 'wypukliny dysków'' możesz poczytać w necie -- ale czytaj
nie znachorów równych Tobie, lecz kliniki neurochirurgiczne. Czym
jest astma -- zapewne wiesz. A czym moje wady wzroku -- możesz
poczytać. 'Niedowidzenie oka' to nie jest 'złe widzenie''.
W budowie obrazu niedowidzące oko nie uczestniczy.

Niedowidzenie nie jest kolejnym stadium innej wady wzroku,
ale osobną wadą. Do czytania takie oko nie nadaje się. Nie
ma możliwości korygowania tej wady okularami czy czymkolwiek.

Nawet soczewki w okularach nie korygują innych wad tego oka -- bo
i tak to oko niedowidzi. To oko obok niedowidzenia ma astygmatyzm
i dalekowzroczność, ale soczewka w okularach nie koryguje tych wad
poprawnie, lecz tak, aby oczy widziane przez innych ludzi miały
mniej więcej te same gabaryty. :)

Czy straciłem zdolność pracowania? A chory na anginę stracił (choć
na kilka dni) taką zdolność? Chory na anginę -- stracił. :) To jasne.

Przed paru dniami opowiedziano mi (przy okazji moich starań o rentę)
o kobiecie, której ZUS odebrał rentę po 15 latach płacenia tejże renty.
Kobieta nie ma płuca, ma powycinane inne ,,organy'', ma raka z przerzutami
na masę narządów...

Zapewne wg Ciebie ta kobieta ozdrowiała. :)

Dla mnie ZUS zabrał jej rentę, bo wiedział, że ta kobieta już nie może
zarabiać, więc i nie może karmić ZUSu. Zdrowy rencista może nadal karmić
ZUS -- bo nawet może zarabiać 130% średniej pensji.

Poza tym ... im wczesniej na rencie, tym pozniej mniejsza emerytura ... chcesz ?

,,Abstrahujesz od układu odniesienia''. ;)
Chory człowiek niekoniecznie  dożyje wieku emerytalnego,
zwłaszcza wtedy, gdy musi pracować ponad swe siły. Dla
mnie każdy kolejny dzień życia jest darem od Boga. :)

[oczywiscie z drugiej strony - lepiej brac teraz i dorabiac
na czarno - emerytury mozesz nie doczekac :-)]

W dorosłym życiu nie pracowałem na czarno.
(zacząłem zarobkową pracę, zanim ukończyłem 10 rok życia)
Płaciłem uczciwie podatki (nawet więcej niż musiałem, bo
nie wszystko wrzucałem w koszty z tego, co wrzucić mogłem
zgodnie z prawem) i zachęcałem innych do płacenia.

Państwo zezwalało na odpisywanie tego, co dawałem Kościołowi -- do
jakiegoś pułapu. (może 1% przychodu -- nie pamiętam) Płacąc na
kościół, przekraczałem ów pułap, ale w odliczeniach nie ujmowałem
nawet tego, na co zezwalało prawo. Czyli płaciłem dobrowolnie i na
Kościół, i na państwo zarazem. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-07 15:41:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zakład Utylizujący Składki -- ciąg dalszy...

"J.F." a171mwrt8oi0.1nnbpde7im5yp$.dlg@40tude.net

 -- jedna wypuklina szyjnego dysku
 -- trzy wypukliny piersiowych dysków

to chyba NTG ...

Najwyraźniej (wnioskuje to po wielu Twoich wypowiedziach, nie
na podstawie jednej Twojej wypowiedzi) do Ciebie nie dociera
to, że ZUS miaU płacić renty tym, którzy stracili zdrowie
(bądź przyszli na świat chorzy -- za nich składki płacili
ich rodzice) nie zaś tym, którzy przepili swe pieniądze.

Nie dociera do Ciebie także to, że ocena stanu zdrowia oprzeć
się powinna nie o badania prehistoryczne typu: ,,przejdź na
palcach, przejdź na piętach'', ale o badania nowoczesne
i obiektywne, takie jak rezonans magnetyczny.

**Być może** nie dociera, bo Ty jesteś zdrowym rencistą i myślisz
sobie jakoś tak:

   -- jeśli mnie zbada bezduszna maszyna, wyjdzie na to, że jestem
      zdrowym byczkiem myślącym o opierdalaniu się i obdzieraniu
      społeczeństwa,

   ale

   -- jeśli zbada mnie ,,równy chłop'', któremu dam w łapę, będę
      funkcjonował jako schorowana, niewinna, pokrzywdzona istota...

   ...i wówczas będę mógł (a nawet będę musiał?) dobijać naprawdę
   chorych i uczciwych, którzy mi (czyli ZUSowi -- jeśli zlikwidują
   nieuczciwości ZUS, zlikwidują nieuczciwe wyroki) zagrażają...

Pocieszę Ciebie -- Detroit zbankrutowało, bo nie starczyło jeleni na utrzymywanie JFów. :)

Wracając do ZUS...

   "Eneuel Leszek Ciszewski" mprikv$jf1$1@node1.news.atman.pl

[...]

Rozumiesz już, czy jeszcze nie rozumiesz?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Zakład Utylizujący Składki -- ciąg dalszy...