Zakład napraw klimatyzacji i spawanie przewodów

Data: 2014-04-14 13:14:39
Autor: Robert_R
Zakład napraw klimatyzacji i spawanie przewodów
Cześć.

Mam pytanie: może ktoś zna jakiś zakład zajmujący się klimatyzacjami samochodowymi, który ma możliwość zespawania przewodu aluminiowego?
Przewodu nie da się zdjąć z auta, ale jest pod ramą, a auto to diesel. Można przewód z jednej strony rozpiąć na złączce, a z drugiej odchylić i będzie miejsce do zespawania.

Autko stoi w Grodzisku Mazowieckim, ale mogę gdzieś dalej podjechać.

Robert.

Data: 2014-04-15 09:50:33
Autor: Adam
W dniu 2014-04-14 22:14, Robert_R pisze:
[...]

Trochę się spóźniłeś ;)
Był zakład robiący "wszystko" i mający pojęcie o robocie, za to mniejsze pojęcie o terminowości - to tak dla równowagi ;)

Był w Warszawie, w okolicy OIDP Regulskiej i Ogrodowej, ale już go tam nie ma :(

Słyszałem jeszcze pochlebne opinie o Szyszkowej - ale nie wiem, czy biorą mniej typowe zadania.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-04-15 16:49:38
Autor: jerzu
On Tue, 15 Apr 2014 09:50:33 +0200, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

Słyszałem jeszcze pochlebne opinie o Szyszkowej - ale nie wiem, czy biorą mniej typowe zadania.

Też słyszałem. W zeszłym roku u nich byłem celem naprawy klimatyzacji.
Podobno puszczała sprężarka, uszczelnili, działało w zeszłym roku,
teraz klimatyzacja jest martwa. Kosztowało to wszystko 600 plnów
netto.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-04-15 18:58:27
Autor: Cavallino

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:elhqk99n3pvp41hsuujat7jc7kgpol0nfc@4ax.com...
[...]

To kolejny przykład dla Budzika, żeby uważać na partaczy-wyłudzaczy.
Reklamowałeś?

Data: 2014-04-15 22:09:00
Autor: jerzu
Zakład napraw klimatyzacji i spawanie przewodów
On Tue, 15 Apr 2014 18:58:27 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

To kolejny przykład dla Budzika, żeby uważać na partaczy-wyłudzaczy.
Reklamowałeś?

Komu mam reklamować? Dostałem 6 miesięcy gwarancji, w tym czasie
klimatyzcja działała.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-04-15 23:39:14
Autor: Adam
W dniu 2014-04-15 16:49, jerzu pisze:
[...]

Pytanie: czy włączałeś klimę co jakiś czas, np. nie rzadziej niż co miesiąc, aby "zabełtać" olej?

Czy teraz masz problem ze sprężarką, sprzęgłem, czy brakiem czynnika?

6 stów za uszczelnienie sprężarki to jakieś grube nieporozumienie :(

U Sylwka, jak miał zakład przy Regulskiej, to za tyle kasy można było zespawać chłodnicę wody, zrobić pełną regenerację sprężarki, i jeszcze kupić kratę browca. Tyle, że na robotę czekało się czasem tydzień :(

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-04-16 16:08:59
Autor: jerzu
On Tue, 15 Apr 2014 23:39:14 +0200, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

Pytanie: czy włączałeś klimę co jakiś czas, np. nie rzadziej niż co miesiąc, aby "zabełtać" olej?

Klima była włączona przez cały czas.

Czy teraz masz problem ze sprężarką, sprzęgłem, czy brakiem czynnika?

Nie wiem, na razie dałem sobie spokój.

6 stów za uszczelnienie sprężarki to jakieś grube nieporozumienie :(

W tej cenie był demontaż i montaż sprężarki, napełnienie układu
czynnikiem (860g), mycie chłodnicy klimatyzacji, co wiąże się z
demontażem przedniego zderzaka.

U Sylwka, jak miał zakład przy Regulskiej, to za tyle kasy można było zespawać chłodnicę wody, zrobić pełną regenerację sprężarki, i jeszcze kupić kratę browca. Tyle, że na robotę czekało się czasem tydzień :(

Nie mogę zostawić auta na tydzień w serwisie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-04-15 09:59:05
Autor: semi

Użytkownik "Robert_R" <robertusik73@gmail.com> napisał w wiadomości news:4f23746b-7f82-4712-8b8a-1c7d6c2270a4googlegroups.com...

....będzie miejsce do zespawania.

Może prościej przeciąć, zarobić kielicharką i dać złączkę o ile jest na nią miejsce.

Data: 2014-04-15 14:09:07
Autor: Iglo
Dnia Mon, 14 Apr 2014 13:14:39 -0700 (PDT), Robert_R napisał(a):

[...]

http://www.autolock.pl/

Zakład napraw klimatyzacji i spawanie przewodów