[W-wa] Zakladac juz kolce ?

Data: 2009-12-14 17:52:16
Autor: szaman
[W-wa] Zakladac juz kolce ?
±ćęłń󶼿 wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::
My¶licie, że już czas, nie odpu¶ci?

[¦l±sk]
Jeszcze nei założyłem, choć się przymierzam... może jutro...

sz

Data: 2009-12-14 18:24:00
Autor: chary
[W-wa] Zakladac juz kolce ?
On Mon, 14 Dec 2009 17:52:16 +0100, szaman wrote:

[...]

Ja tez jeszcze nie zalozylem ( bo nie mam :-) ale chyba juz pora zmienic
Marathony na jakies klockowane ;-)

http://picasaweb.google.com/marek.sosnowski/KatowiceTheFirstSnow

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2009-12-15 01:04:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[W-wa] Zakladac juz kolce ?

[...]

Ja już założyłem.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-15 11:42:15
Autor: szaman
[W-wa] Zakladac juz kolce ?
Zygmunt M. Zarzecki wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::

[¦l±sk]
Jeszcze nei założyłem, choć się przymierzam... może jutro...

Ja już założyłem.

przymierzałem się, przymierzałem - i nie założyłem. I pokarało mnie, piękna gleba dzi¶ zaliczona:P

sz

Data: 2009-12-18 20:08:12
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[W-wa] Zakladac juz kolce ?

[...]

Ładna chociaż była?
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-26 00:51:09
Autor: szaman
[W-wa] Zakladac juz kolce ?
Zygmunt M. Zarzecki wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::

Ładna chociaż była?
:>

pewnie, że ładna - ze 2 dni o niej pamiętałem.

i jak się okazało, dobrze, że nie założyłem - teraz musiałbym ¶ciagać:)

[W-wa] Zakladac juz kolce ?