Zakładać już zimówki?

Data: 2010-10-01 11:54:59
Autor: BearBag
Zakładać już zimówki?
to kup używane felgi po 40zł za sztuke i spij spokojnie 10lat.

Data: 2010-10-01 21:01:57
Autor: CUT
Zakładać już zimówki?
W dniu 2010-10-01 20:54, BearBag pisze:
to kup używane felgi po 40zł za sztuke i spij spokojnie 10lat.

i woź je w bagażniku - wtedy to już w ogóle wypas :)

Data: 2010-10-01 22:06:26
Autor: z
Zakładać już zimówki?
CUT pisze:
W dniu 2010-10-01 20:54, BearBag pisze:
to kup używane felgi po 40zł za sztuke i spij spokojnie 10lat.

i woź je w bagażniku - wtedy to już w ogóle wypas :)

A ja pie... miesiąc temu założyłem zimówki (przegląd :-) ) i mam zamiar cały rok jeździć. Jeżdżę większość w mieście (10 tyś na rok), wolno, nastawiali tyle fotoradarów że 70 nie przekraczam.
W zimie będę się czuł bezpieczniej a w lecie i tak nie będzie gorzej niż w zimie. Wiem że opony się szybciej zużyją. Dębica droga nie jest a zaoszczędzę na przekładkach (70 zł teraz płaciłem)
Jak zajeżdżę to kupię całoroczne albo znowu zimowe :-)

PS. Myślałem też nad felgami ale szkoda zachodu. Marketning niech się pocałuje i ma pretensje do władz i do pogody :-)

Data: 2010-10-02 20:42:34
Autor: nom
Zakładać już zimówki?

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i85f04$8do$1inews.gazeta.pl...
CUT pisze:

A ja pie... miesiąc temu założyłem zimówki (przegląd :-) ) i mam zamiar cały rok jeździć.

Na zimówkach Dębica Frigo przejechałem 26 tys. km jeżdżąc cały rok i bieżnika jest jeszcze sporo. :-)
Więkoszość trasy właśnie w mieście, w leci przy upalnej pogodzie piszczą na zakrętach. :D

Data: 2010-10-03 10:00:12
Autor: z
Zakładać już zimówki?
nom pisze:

Na zimówkach Dębica Frigo przejechałem 26 tys. km jeżdżąc cały rok i bieżnika jest jeszcze sporo. :-)
Więkoszość trasy właśnie w mieście, w leci przy upalnej pogodzie piszczą na zakrętach. :D

Taką niedogodność mogę przeboleć. Przy mojej jeździe zapiszą raz na tydzień :-)

Data: 2010-10-03 17:23:46
Autor: Jacek Bronowski
Zakładać już zimówki?
Na zimówkach Dębica Frigo przejechałem 26 tys. km jeżdżąc cały rok i bieżnika jest jeszcze sporo. :-)
Więkoszość trasy właśnie w mieście, w leci przy upalnej pogodzie piszczą na zakrętach. :D

W moim przypadku rekordowe były wakacje w Hiszpanii (sierpień, 3,5 tygodnia, dobrze ponad 10 kkm) na zimówkach! :-)
Ale to dlatego, ze auto było już przeznaczone do sprzedaży od wiosny (zostało na zimówkach, bo letnie po zdjeciu jesienia poszly do utylizacji). A ponieważ z różnych powodów nie udało się sprzedać przed wakacjami to pojechaliśmy na zimówkach. Nie chciałem kupować już nowych opon do auta, które szło do sprzedaży... No i opony przeżyły, spisały się całkiem poprawnie, i zostało sprzedane na tych oponach. Wyglądały jeszcze całkiem użytecznie :-)

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl