Zakładam nową partię :)))

Data: 2009-06-10 00:26:32
Autor: Antenka
Zakładam nową partię :)))
Tu Antenka. Odbiór
Zakładam nową partię. Odbiór
Nazwa zastrzeżona. Odbiór
Wzywam milczącą większość. Odbiór

Antenka -Prezes

P.s. Muszę zagosopodarowąć w 100% tę nie zadowoloną milczącą 76%
większość :)))

Data: 2009-06-10 11:48:30
Autor: awe
Zakładam nową partię :)))
Masz szanse - o ile jestes piekna i powabna a kazdemu czlonkowi bedziesz robic dobrze
awe

Data: 2009-06-10 12:20:21
Autor: Antenka
Zakładam nową partię :)))
Tej, ave cezarus, jesteś męską szowinistyczną świnią !!!!! :-E

Antenka

Data: 2009-06-10 14:23:40
Autor: pp
Zak3adam now? partie :)))

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:d7bfeec5-cc14-4009-b4f6-ce4d452b4d92h11g2000yqb.googlegroups.com...

Tej, ave cezarus, jesteś męską szowinistyczną świnią !!!!! :-E

Nie sadze, to tylko maly zydowski pedal z obesja na punkcie Polski.

Data: 2009-06-10 23:37:02
Autor: Vic
Zak3adam now? partie :)))
pp wrote:
Nie sadze, to tylko maly zydowski pedal z obesja na punkcie Polski.

Ale paskudnie podsumowales naszego "arystokrate" od calowania po rekach...
Juz cie awe nigdy z szacunku nie cmoknie w dlon...

--
Vic

Data: 2009-06-10 16:42:42
Autor: pp
Zak3adam now? partie :)))

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:h0p9k5$ssg$2nemesis.news.neostrada.pl...
pp wrote:
Nie sadze, to tylko maly zydowski pedal z obesja na punkcie Polski.

Ale paskudnie podsumowales naszego "arystokrate" od calowania po rekach...

Bilyk to lubi, w przeciwnym razie nie wystawialby tak czesto tylka
do kopania.

Juz cie awe nigdy z szacunku nie cmoknie w dlon...

Nie oczekuje tego, wystarczy ze podac ci noge kiedy tego potrzebujesz.

Data: 2009-06-11 00:39:57
Autor: Vic
Zak3adam now? partie :)))
pp wrote:
Bilyk to lubi

Bilyk?

--
Vic

Data: 2009-06-11 13:38:00
Autor: awe
Zak3adam now? partie :)))

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h0pda5$45e$2nemesis.news.neostrada.pl...
pp wrote:
Bilyk to lubi

Bilyk?

--
No chyba nie sadzisz ze pisal o mnie osle
awe

Data: 2009-06-11 22:12:42
Autor: Vic
Zak3adam now? partie :)))
awe wrote:
No chyba nie sadzisz ze pisal o mnie osle

Twoje durne inwektywy swiadcza o twojej malosci...

--
Vic

Data: 2009-06-11 23:41:36
Autor: Polok_prawdziwy
Zak3adam now? partie :)))
Vic wrote:

awe wrote:
No chyba nie sadzisz ze pisal o mnie osle

Twoje durne inwektywy swiadcza o twojej malosci...

Awdodatku maluśkiego mo i mu niewstowo...

Data: 2009-06-12 00:25:26
Autor: Vic
Zak3adam now? partie :)))
Polok_prawdziwy wrote:
Awdodatku maluśkiego mo i mu niewstowo...

Wyrazy wspolczucia dla biednego awe! Moze zorganizujemy jakas zbiorke na core Babilonu dla awego?

--
Vic

Data: 2009-06-12 10:54:04
Autor: awe
Zak3adam now? partie :)))

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0s0qp$g3t$2nemesis.news.neostrada.pl...
Polok_prawdziwy wrote:
Awdodatku maluśkiego mo i mu niewstowo...

Wyrazy wspolczucia dla biednego awe! Moze zorganizujemy jakas zbiorke na core Babilonu dla awego?

--
Bardzo chetnie tylko prosze o jakas ekskuzywna. Za mala doplata bedziesz mogl popatrzec
awe

Data: 2009-06-10 14:13:31
Autor: jadrys
Zakładam nową partię :)))
Antenka pisze:
[...]

Domniemam że lewicową. Prawiczków w Polsce mamy ci dostatek..  Ludzie czekają na lewicę . Jeżeli to prawdziwa lewica to przystępuje się do niej..

Data: 2009-06-10 14:38:12
Autor: Vic
Zakładam nową partię :)))
jadrys wrote:
Domniemam Ĺźe lewicową. PrawiczkĂłw w Polsce mamy ci dostatek..  Ludzie czekają na lewicę . JeĹźeli to prawdziwa lewica to przystępuje się do niej..

Pewnie, ze lewice :) taka moczarowska...

Antenka statut zrymuje. Oczywiscie jedynym znanym jej rymem - czestochowskim. Statut mozecie wydrukowac i rozdawac na odpuscie w Nieporecie do krupnioka :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-10 15:11:03
Autor: jadrys
Zakładam nową partię :)))
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Jeszcze nie znasz statutu a już krytykujesz. Może ona nie będzie aż tak wiele bardziej lewicowa od twojej ulubionej PO.. :-P

Data: 2009-06-10 12:29:05
Autor: Antenka
Zakładam nową partię :)))
Jaki statut? Zamordyzm wprowadzę.Korespondujecie z Prezeską  nowej
partii "xxxxxxxx"  I nie szemrać za moimi plecami, pod moją
nieobecność! Jasne??? No! :DDD

Antenka

P.s. A Ty się  Wicek nie wymądrzaj, bo ciebie nie stać nawet na "rymy
częstochowskie" !:)) I nie zapominaj, że rozmawiasz z poetką :-P

Data: 2009-06-10 23:46:04
Autor: Vic
Zakładam nową partię :)))
Antenka wrote:
P.s. A Ty się  Wicek nie wymądrzaj, bo ciebie nie stać nawet na "rymy
częstochowskie" !:)) I nie zapominaj, że rozmawiasz z poetką :-P

Taaaaaaaa, kazdy grafoman tak mowi. Jeszcze nie spotkalem grafomana, ktory nie uwazalby sie za wielkiego poete.

--
Vic

Data: 2009-06-11 07:55:53
Autor: Antenka
Zakładam nową partię :)))
Jestem wybitna,wspaniała, piękna, mądra, utalentowana :))) Ach jak
dobrze urodzić się Antenką! A ty Wicek zazdrościsz, boś kompletne
beztalencie, żółcią się zalewasz hihi

Antenka  :-)

P.s. A tak przy okazji. Czy to grzech, że ktoś jest z siebie
zadowolny? Lubię siebie :))) bo..."jestem zdolna niesłychanie...jak
coś powiem  to roztropnie w szkole miałam najlepsze stopnie" :DD

Data: 2009-06-10 15:15:59
Autor: Vic
Zakładam nową partię :)))
jadrys wrote:
Jeszcze nie znasz statutu a już krytykujesz. Może ona nie będzie aż tak wiele bardziej lewicowa od twojej ulubionej PO.. :-P

A gdzie ty wyczytales, ze PO jest moja ulubiona?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-10 15:38:59
Autor: jadrys
Zakładam nową partię :)))
Vic pisze:
jadrys wrote:
Jeszcze nie znasz statutu a już krytykujesz. Może ona nie będzie aż tak wiele bardziej lewicowa od twojej ulubionej PO.. :-P

A gdzie ty wyczytales, ze PO jest moja ulubiona?

Wywnioskowałem. Krytykujesz wszystkich, tylko nie ich.

Data: 2009-06-10 23:44:35
Autor: Vic
Zakładam nową partię :)))
jadrys wrote:
Wywnioskowałem. Krytykujesz wszystkich, tylko nie ich.

Wielokrotnie krytykowalem PO. Moich postow sceptycznie odnoszacych sie do Tuska, Schetyny i innych jest mnostwo. Dziwne, ze nie zauwazyles...

A ze nie jest tego tyle co w przypadku Kartofli... Moze dlatego, ze Tuskowi zdarza sie skompromitowac, natomiast Kartofle robia to niemal na kazdym kroku?

--
Vic

Data: 2009-06-11 22:20:31
Autor: jadrys
Zakładam nową partię :)))
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Jakoś ta krytyka umknęła mojej uwadze..  Całe to rządzenie Tuska to jedna wielka kompromitacja.. Naprawdę nie potrafiłbym wskazać ani jednej pozytywnej rzeczy ktĂłrą zrobił..  Natomiast Kaczyński zanotował tylko pojedyncze wpadki.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy w tym kierunku..

Data: 2009-06-12 00:22:32
Autor: pluton
Zakładam nową partię :)))
.  Natomiast Kaczyński zanotował tylko
pojedyncze wpadki.

Wymienmy kilka dla ilustracji, takich malutkich, niewaznych  wpadeczek:
1) skumanie sie ze skazancem Lepperem,
2) skumanie sie z jakims Netzlem,
3) pobratanie sie z internautami sexoalkoholikami
4) ciagle zadzieranie z mediami
5) opluwanie Trybunalu Konstytucyjnego
6) rozpisanie wyborow, ktore nastepnie sromotnie przesral

Nullification

Data: 2009-06-12 20:38:29
Autor: jadrys
Zakładam nową partię :)))
pluton pisze:
.  Natomiast Kaczyński zanotował tylko
pojedyncze wpadki.

Wymienmy kilka dla ilustracji, takich malutkich, niewaznych  wpadeczek:
1) skumanie sie ze skazancem Lepperem,

Odciął się (moim zdaniem błąd)..

2) skumanie sie z jakims Netzlem,

Odciął się.

3) pobratanie sie z internautami sexoalkoholikami

I bardzo dobrze..

4) ciagle zadzieranie z mediami

To raczej media zadzierały.

5) opluwanie Trybunalu Konstytucyjnego

Większych idiotów nie widziałem (haniebne orzeczenie  o obowiązkowym  oddawaniu złomowanych samochodów)..

6) rozpisanie wyborow, ktore nastepnie sromotnie przesral

Takie widać miał życzenie ( mógłby rządzić spokojnie do końca kadencji) .

Data: 2009-06-12 22:17:24
Autor: pluton
Zakładam nową partię :)))

> 6) rozpisanie wyborow, ktore nastepnie sromotnie przesral

Takie widać miał życzenie ( mógłby rządzić spokojnie do końca kadencji) .

W takim razie Jarek jest po prostu zwyczajnie pierdolniety.

Nullification

Data: 2009-06-12 22:32:37
Autor: jadrys
Zakładam nową partię :)))
pluton pisze:
6) rozpisanie wyborow, ktore nastepnie sromotnie przesral

Takie widać miał życzenie ( mógłby rządzić spokojnie do końca kadencji) .

W takim razie Jarek jest po prostu zwyczajnie pierdolniety.

Moim skromnym zdaniem - facet nie nadaje się do rządzenia na skalę kraju.. Bycie premierem po prostu go przerosło.. I to jest właśnie przyczyną tego że oddał koryto za friko..

Data: 2009-06-10 15:45:53
Autor: awe
Zakładam nową partię :)))

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0ocaa$eq6$1mx1.internetia.pl...
jadrys wrote:
Jeszcze nie znasz statutu a już krytykujesz. Może ona nie będzie aż tak wiele bardziej lewicowa od twojej ulubionej PO.. :-P

A gdzie ty wyczytales, ze PO jest moja ulubiona?

--
Nie przyznajesz sie do PO? Wstydzisz sie jej? Od 3 miesiecy stajesz za nia murem - i wekslujesz wszystkie jej bledy
awe

Data: 2009-06-11 04:47:21
Autor: Tzva Adonai
Zakładam nową partię :)))
On 10 Cze, 09:26, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Zakładam nową partię.

Dobra wiadomość.. Środowisko polskich oszołomów stanie się jeszcze
bardziej podzielone...

Zakładam nową partię :)))