Zakładanie firm na Słowacji i pełna ich obsługa

Data: 2009-11-24 23:51:46
Autor: Desperado
Zakładanie firm na Słowacji i pełna ich obsługa
Zakładanie firm na Słowacji i pełna ich obsługa

Zakładamy  firmy na Słowacji i proponujemy pełną obsługę prawną i
księgową. Udostępniamy adresy do założenia firmy, obsługujemy
sekretariat, wykonujemy strony www w języku słowackim .

Zapytania proszę kierować na maila  slovakproducts@gmail.com

Data: 2009-11-25 11:24:45
Autor: Przemek
Zakładanie firm na Słowacji i p ełna ich obsługa
I adres z gmail. Godne zaufania.
Nie stać na domenę i hosting ?

Przemek

Data: 2009-11-25 12:37:04
Autor: Liwiusz
Przemek pisze:
I adres z gmail. Godne zaufania.
Nie stać na domenę i hosting ?

   Oceniasz wiarygodność na podstawie maila? Bardzo łatwo Cię oszukać.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-25 13:39:52
Autor: Przemek
Zakładanie firm na Słowacji i p ełna ich obsługa
Przynajmniej na samym początku. Jeśli działam w jakiejs poważnej firmie to nie wysyłam do klientów e-maili, lub na grupy z konta typu: gmail, wp, onet o2 itp.

Jeśli prowadze interes to stac mnie na te 150 zł na konto pocztowe stronę i domenę.

Tym bardziej że gość chce zarządzać papierami innej firmy.

Przemek

Data: 2009-11-25 14:06:01
Autor: scream
Dnia Wed, 25 Nov 2009 13:39:52 +0100, Przemek napisał(a):

[...]

A skąd wiesz, że ich nie stać? Co to w ogole za bzdura z tymi mailami...
Znam mase osob, ktore maja wlasne dobrze prosperujace firmy albo zajmuja
wysokie stanowiska i korzystaja z maili na onecie czy gmail - to o niczym
nie swiadczy.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-11-25 15:19:30
Autor: iso
"scream" napisał:

[...]

Moim zdaniem nie chodzi o to czy stać czy nie.
Takie ogłoszenia to partyzantka i z profesjonalnym traktowaniem
Internetu niewiele ma to wspólnego.
Oni oferują jeszcze strony internetowe więc tym bardziej powinni
podejść do sprawy profesjonalnie.

Nie mamy podanych, żadnych danych firmy więc brak
możliwości zweryfikowania takich osób.

pozdrawiam,
wr,
www.isonet.pl

Data: 2009-11-30 03:03:45
Autor: Ranger
iso pisze:
"scream" napisał:

Moim zdaniem nie chodzi o to czy stać czy nie.
Takie ogłoszenia to partyzantka i z profesjonalnym traktowaniem
Internetu niewiele ma to wspólnego.

Najbardziej "podobają" mi się wynalazki typu oklejony sam./przyczepa, oczojebny adres strony www z własną domeną .pl albo inną i pod spodem email typu kociaczek12@wp.pl, albo coś innego w podobnym stylu ;))
Nie wiem skąd w ludziach taki brak pomyślunku. :(

Data: 2009-11-30 06:58:02
Autor: scream
Dnia Mon, 30 Nov 2009 03:03:45 +0100, Ranger napisał(a):

[...]

Adres mailowy to tylko jeden ze sposobów komunikacji. Wcale nie musi
brzmieć biuro@superzajebistafirma.pl żeby z niego z powodzeniem korzystać. Jedna z dużych hurtowni motoryzacyjnych w mojej okolicy używa adresu w
stylu jasio512@buziaczek.pl. Umieszczają go na wizytówkach, fakturach, itd.

Ta firma generuje rocznie 8-cyfrowy obrót. Z pewnością mogliby kupić sobie
i całą serwerownie gdyby tylko chcieli. A oni jak na złość wszelkim
internetowym napinaczom, nie dość, że mają darmowego maila, to nie dorobili
się jeszcze nawet prostej strony w necie.

Mail to tylko jedno z narzędzi.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-11-30 07:23:57
Autor: SzalonyKapelusznik
On 30 Lis, 06:58, scream <n...@podam.pl> wrote:
> [...]

> Nie wiem skąd w ludziach taki brak pomyślunku. :(

Adres mailowy to tylko jeden ze sposobów komunikacji. Wcale nie musi
brzmieć bi...@superzajebistafirma.pl żeby z niego z powodzeniem korzystać.

Jedna z dużych hurtowni motoryzacyjnych w mojej okolicy używa adresu w
stylu jasio...@buziaczek.pl. Umieszczają go na wizytówkach, fakturach, itd.

[...]

Mozliwe. Ale ja podejrzliwy jestem i chcialbym poznac nip firmy, kto
jest wlascicielem. A jak wpisuje gmail.com to dostaje informacje na
temat jakiegos googla.

Data: 2009-11-30 12:07:17
Autor: iso
"scream" napisał:

[...]

Jeżeli komuś robią na złość to jedynie sobie.

pozdrawiam,
wr,
www.isonet.pl

Data: 2009-11-30 16:04:26
Autor: scream
Dnia Mon, 30 Nov 2009 12:07:17 +0100, iso napisał(a):

Jeżeli komuś robią na złość to jedynie sobie.

To Ty tak sądzisz. A oni to mają głęboko w dupie i po prostu zajmują się
robieniem pieniędzy :)

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-11-30 16:40:07
Autor: iso
"scream" napisał:

Jeżeli komuś robią na złość to jedynie sobie.

To Ty tak sądzisz.

Ustalmy, że nie tylko ja, bo dbanie o wizerunek firmy
to pojęcie ogólnie przyjęte.

A oni to mają głęboko w dupie i po prostu zajmują się
robieniem pieniędzy :)

Nie wiem, czy ty starasz się udowodnić, że firmy,
które dbają o wizerunek nie zajmują się robieniem pieniędzy?

To, że wizytówki drukują na papierze toaletowym i mają
to w dupie, to uwierz na prawdę nie jest powodem
dla drukarza, żeby nie mógł spać po nocach.
To jest tylko ich problem i nikogo innego, a że poziom
ich ignorancji pozwala spokojnie spać to tylko pozazdrościć.

Dodam tylko, że większość darmowych e-maili można
używać do celów niekomercyjnych.
Ale przecież kto czyta regulaminy? Czy to jakiś też problem,
że wysyłając korespondencję dołączają reklamy konkurencji?
Albo, że dostawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia
usług bez podania przyczyny?

pozdrawiam,
wr,
www.isonet.pl

Data: 2009-12-01 03:26:41
Autor: Ranger
scream pisze:
[...]

Jeśli nie mają swojej domeny to ok, dają co mają. Ja pisałem o przypadku kiedy wykupili swoją domenę, mają stronę i email na darmówce. Tego nijak pojąć nie mogę.
Fakt, że pojęcie aliasu pocztowego może być zupełnie obce, ale jakąś odrobinę estetyki chyba wypadałoby mieć.

Data: 2009-12-02 21:15:39
Autor: inwestor gastro
Zakładanie firm na Słowacji i pełna ich obsługa
oferta tej firmy bo proszeniu się i przypominaniu wysłali z wielką łaską. ogólnie bym nie polecał

Szanowni Państwo !

Pracujemy w dni powszechne od godziny 8-17. tej z przerwą obiadową w
godzinach 12-13
W ogłoszeniu było wyraźnie napisane iż prosimy o kontakt na ten adres
mailowy.
Wnioskując po tym iż pisze  Pan listy w niedzielę to znaczy iż
zaczyna Pan działalność lub nie prowadzi żadnej.
Wobec powyższego nie rozumiem po co Panu firma na Słowacji.

Mino powyższego przedstawiam Panu skróconą ofertę.

Jesteśmy firmą istniejącą na Słowacji od kilku lat . Działalność
typu zakładanie firm prowadzimy od roku 2008 gdyż pojawiło się
zapotrzebowanie na tego rodzaju usługi.

Zakładamy tylko spółki z o.o.

Powodów zakładania firmy na Słowacji jest wiele  np:
-niskie koszty założenia  i prowadzenia takiej spółki
-niskie obciążenia podatkowe i bardzo uproszczona księgowość.

Nasza oferta :

-Założenie spółki z o.o.         - 600 Euro
-Sprzedaż istniejącej słowackiej spółki i dokonanie zmian na dowolne
 osoby i dowolny adres           - 1000 Euro

-Dzierżawa biura z adresem spółki   - 30 Euro za mc

- Odbieranie , archiwizacja , przechowywanie i odsyłanie na dowolny
  adres e-mailowy , kopii elektronicznej listów  - 1 Euro za list

- Prowadzenie księgowości - cena zależy od ilości dokumentów jakie
  będą wpływały do firmy . Już od 50 Euro za miesiąc

Potrzebne dokumenty.