Zakładanie strony, panel administracyjny, CMS - sys tem do zarządzania treścią, domena za darmo

Data: 2009-07-27 00:46:58
Autor: Wolny rynek
Zakładanie strony, panel administracyjny, CMS - sys tem do zarządzania treścią, domena za darmo
Witam!
Witam!

Zakładanie strony z panelem administracyjny w moich domenach. Mam parę
domenek, które opłacam regularnie. W nich mógłbym założyć stronę dla
Pana/Pani za darmo tzn bez opłaty za utworzenie poddomeny, poniewaz
firmie hostingowej nic za to nie płacę. Czytaj więcej ->
http://computer-systems.com.pl/?item=zak-adanie-prostej-strony-domowej-z-panelem-administracyjnym

Dostępne domeny:
- http://coto.net.pl/
- http://energetyczny.net/
- http://computer-systems.com.pl/
- http://laptel.eu/
czyli np. http://design.laptel.eu/ gdzie zacząłem zabawę z Joomlą

Płatne by było u mnie tylko wsparcie techniczne tzn. czasem trzeba coś
wydetyować ręcznie, uploadowac pliki przez ftp, poprawienie/ zmiana
szablonu itp.
Dostępne CMS-y ze wsparciem:
Joomla, Wordpress, Nucleus CMS

Maciej, http://computer-systems.com.pl/

Data: 2009-07-27 00:55:48
Autor: Free M
Zakładanie strony, panel administracyjny, CMS - system do zarządzania treścią, domena za darmo
On 27 Lip, 09:46, Wolny rynek <marketcreato...@gmail.com> wrote:
Witam!
Dostępne domeny:
-http://coto.net.pl/
-http://energetyczny.net/
[...]

I do tego taka strona i cała subdomena świetnie nadaje się do
pozycjonowania. Mozna dodawać do katalogów. Nie ma reklam. Można
usunąć linki np. do wordpress. Można się bawić z szblonem. Mogę zrobić
SEO permalinki. Polecam!

Maciej,http://computer-systems.com.pl/

Data: 2009-07-27 14:35:37
Autor: Kapsel
Mon, 27 Jul 2009 00:46:58 -0700 (PDT), Wolny rynek napisał(a):

Płatne by było u mnie tylko wsparcie techniczne tzn. czasem trzeba coś
wydetyować ręcznie, uploadowac pliki przez ftp, poprawienie/ zmiana
szablonu itp.

I ile taka przyjemność?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-07-28 20:17:36
Autor: Qwerty
Kapsel pisze:
[...]

Podobno tyle co http://beta.prezydent.pl/ ;)

Zakładanie strony, panel administracyjny, CMS - sys tem do zarządzania treścią, domena za darmo