Zakładanie telefonów VOIP.

Data: 2010-04-07 10:31:48
Autor: Kane
Zakładanie telefonów VOIP.
Witam co sądzicie o  firmie co by sie trudniła zakładaniem telefonów voip u osób prywatnych?

Bez sensu. Wez pod uwage ze znaczna wiekszosc osob prywatnych w dzisiejszych czasach korzysta z telefonów komorkowych przez ktore rozmowy sa juz bardzo tanie lub wrecz darmowe (kwestia abonamentu albo odpowiedniego dobrania taryfy/operatorow). Jesli maja stacjonarki to glownie po to by miec internet (w firmach gdzie musisz miec tele by miec internet).

Na swoim przykladzie: zrobilem sobie VOIP na betamax by dzwonic za darmo na stacjonarki i by do mnie mogli dzwonic na stacjonarke. Uzywalem tego pierwszy tydzien z satysfakcja, po miesiacu tylko wtedy jak planowalem dluzsza rozmowe z kontrahentem. A teraz nie korzystam wcale bo jakos dziwnym trafem wychodzi ze musze zadzwonic wtedy kiedy do tego VOIPa mam szmat drogi ;)

Jednakze voip ma sens w firmach gdzie stacjonarka jest nadal standardem i bardzo niewiele firm z niej rezygnuje (nie znam zadnej). Ale czy mozna zrobic na tym cos co wpisze sie w znaczenie slowa "biznes" ? Watpie. Szczegolnie ze sam piszesz ze nastawiasz sie na osoby prywatne.

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-04-07 10:41:16
Autor: Liwiusz
Zakładanie telefonów VOIP.
Kane pisze:
[...]

   Kiedyś byłem wielkim entuzjastą VOIPa. Nawet do dziś bramkę mam. Ale nie używam. W Play freshu mam na stacjonarne 5gr/min, albo w popie 6zł na 2 tygodnie dzwonienia. Czyli taniej niż VOIP. Nawet jakbym dzwonił 2 godziny dziennie, to i tak wolałbym POPa niż betamaxa.

   A polskie voipy to już porażka, zarówno telefony na stacjonarne, jak i na komórki, droższe niż ze zwykłego prepaida.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-08 18:14:00
Autor: SDD
Zakładanie telefonów VOIP.

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hphgfi$alc$1news.onet.pl...

[...]

Ale do przychodzacych VoIP stacjonarny numer tel sie przydaje.
A poki co ani we Freshu ani w POPie stacjonarnego numeru nie ma zintegrowanego z komorkowym.

PS. Kolezanka, pracujaca przy kredytach zdradzila mi kiedys tajemnice, ze posiadanie numeru stacjonarnego podwyzsza zdolnosc kredytowa :) - wiec to takze moze byc jeden z argumentow przemawiajacych za posiadaniem choc jednego takiego numeru i najlepiej czynnego.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-04-08 18:30:29
Autor: Liwiusz
Zakładanie telefonów VOIP.
SDD pisze:
[...]

   W Warszawie i Ostrołęce (zdaje się) można mieć telefon w Sferii - jak komórka, a numer stacjonarny.

[...]

   Jest w tym sens - telefon stacjonarny to obecnie oznaka luksusu.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-10 17:41:37
Autor: wspolna-flaszka.pl
Zakładanie telefonów VOIP.

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:hpkvc1$pp1$1news.onet.pl...

[...]

w erze masz stacjonarny za 9 zl na miesiac (firma) , wkladasz sim do dowolnej komorki i w danej lokalizacji mozesz korzystac

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

Zakładanie telefonów VOIP.