Zakładanie uszczelniaczy zaworowych

Data: 2011-10-21 13:45:10
Autor: Wojtek Sobociński
Zakładanie uszczelniaczy zaworowych
Jak zakładać takie oto uszczelniacze, posmarować olejem, popsikać
silikonem w sprayu? W necie naczytałem się tylko o tulejkach do
zakładania...

http://tnij.org/nwwv

Data: 2011-10-21 14:09:06
Autor: Norbi
W dniu 2011-10-21 13:45, Wojtek Sobociński  pisze:
Jak zakładać takie oto uszczelniacze, posmarować olejem, popsikać
silikonem w sprayu? W necie naczytałem się tylko o tulejkach do
zakładania...

Oddaj do firmy zajmujacej sie glowica - zrobia Ci to za grosze i nie uszkodza ich przy okazji...

Glowice splanowales ?
Zawory dotarte ?

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-10-21 14:19:17
Autor: Wojtek Sobociński
Norbi wrote:

> [...]
> zakładania...

Oddaj do firmy zajmujacej sie glowica - zrobia Ci to za grosze i nie uszkodza ich przy okazji...

Za grosze to sam sobie tylko zrobię ;) Same uszczelniacze to już 6 dych.
Projekt jest niskobudżetowy, głowicę z cylindrami kupiłem w lecie za 220
pln.

Glowice splanowales ?

Prosta jest, nie ma po co planować.

Zawory dotarte ?

Dotarte ręcznie własnoręcznie :D. Docieraczką z larssona za 18 zeta i
pastą z motoryzacyjnego za niecałe 12 zeta.
Szczypce pożyczyłem i stare gumki wyciągnąłem, tylko teraz potrzeba mi
wiedzy jak składać.

Pozdr

Data: 2011-10-25 23:36:16
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
On 21 Paź, 14:19, Wojtek Sobociński <sobocin...@NOSPAM.vp.pl> wrote:
Norbi wrote:
> [...]

Witam !
Odrobiona oleju na trzonek zaworu. Uszczelniacz można osadzić na
miejscu przy pomocy odpowiedniej nasadki czy innej rurki. Zwróć uwagę
czy miejsce mocowania "piesków" nie poharata warki uszczelniaczy,
jeśli tak to zabezpieczyć kawałkiem papieru czy czegoś innego na czas
wprowadzania zaworu,

Pozdrawiam,
Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS, szybsze bo czerwone ;)

Data: 2011-10-27 16:08:34
Autor: Wojtek
Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl wrote:

> [...]
czy miejsce mocowania "piesków" nie poharata warki uszczelniaczy,
jeśli tak to zabezpieczyć kawałkiem papieru czy czegoś innego na czas

Dzięki, tak właśnie zrobiłem. Gumki uszczelniaczy też posmarowałem i
powpychałem palcem na miejsce - są tak małe, że nie sprawia to problemu.
Zawory wkładałem delikatnie, kręcąc nimi żeby przeszły przez
uszczelniacze ale, cholera, nie obejrzałem dokładnie przed zapięciem
zaworów...

Zakładanie uszczelniaczy zaworowych