Data: 2010-05-11 21:45:09 | |
Autor: Damian Niusy | |
Zakładnie lokat OF | |
Witam,
Przy zakładaniu lokat zauważyłem pewien problem A mianowicie opiszę 4 przypadki: 1) Zakładanie lokaty z menu "Twój portfel" przycisk "Załóż" https://secure.openonline.pl/deposits/newDeposit/44728 opcja Zwróć środki na rachunek z którego dokonano wpłaty Otwiera się niby normalne okno do zakładania lokaty, po wypełnieniu i zatwierdzeniu "Dalej" pojawia się podsumowanie, kolejny przycisk "Załóż" po czym nic się nie dzieje. Nie dostaje się żadnej informacji o założeniu lokaty. Na e-mail przychodzi informacja o założeniu lokaty. 2) Zakładanie lokaty z menu "Twój portfel" przycisk "Załóż" https://secure.openonline.pl/deposits/newDeposit/44728 opcja Zwróć środki na inny rachunek Podobnie jak poprzednio z tym że przychodzi SMS z hasłem którego nie ma gdzie wpisać. Żadna lokata się nie zakłada. NIE ma żadnego potwierdzenia na e-mail 3) Zakładanie lokaty z menu Lokaty/TWOJE LOKATY opcja Zwróć środki na rachunek z którego dokonano wpłaty lokaty zakładają się 100 % prawidłowo dostaję się komunikat: Wniosek o lokatę złożony pomyślnie Na e-mail przychodzi informacja o założeniu lokaty. 4) Zakładanie lokaty z menu Lokaty/TWOJE LOKATY opcja Zwróć środki na inny rachunek lokaty zakładają się 99 % prawidłowo , przychodzi SMS z hasłem i jest nawet gdzie go wpisać ale nie dostaje się żadnego potwierdzenia na stronie, tylko system czeka na niewiadomo co: Wpisz kod SMS do transakcji z dnia Sprawdź czy treść wiadomości SMS jest zgodna z wykonywaną operacją Jeśli nie otrzymałeś kodu SMS nacisnij ten przycisk : Na e-mail przychodzi informacja o założeniu lokaty. Może ktos to sprawdzić czy to tylko u mnie czy jakiś problem w ich systemie Damian |
|
Data: 2010-05-11 19:50:43 | |
Autor: | |
Zakładnie lokat OF | |
Damian Niusy <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał(a):
Przy zakładaniu lokat zauważyłem pewien problem Chyba wszyscy rzucili się, by to sprawdzić, bo system im nie chce działać... :( -- |
|
Data: 2010-05-12 07:30:33 | |
Autor: | |
Zakładnie lokat OF | |
U mnie wciąż nic nie działa. Z menu "Twój Portfel" nie mogę złożyć wniosków:
nie mam przycisku załóż (tylko informacje o posiadanych dotychczas lokatach). Z menu lokaty niby da się założyć, ale po założeniu przechodzę na stronę z komunikatem: "Przepraszamy strona chwilowo niedostępna Powrót na stronę główną". Nie dostaje się żadnej informacji o założeniu lokaty, na mail nic nie przychodzi, o żadnych SMSach mowy nie ma. Chyba już nie chcą moich pieniędzy. :( Nie to nie, pójdę do innego banku :P -- |
|
Data: 2010-05-12 07:53:05 | |
Autor: KNS | |
Zakładnie lokat OF | |
Użytkownik <assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hsccej$6ac$1inews.gazeta.pl...
Przy zakładaniu lokat zauważyłem pewien problemChyba wszyscy rzucili się, by to sprawdzić, bo system im nie chce działać... :( Open Finance to jeden wielki syf i burdelarze. NIGDY nie prosiłem o papierowe potwierdzenia załozonych lokat, a co druga lub co trzecia lokata tak zostaje mi potwierdzona: listem priorytetowym. To jest jakiś bank kretynów. K>N>S> |
|
Data: 2010-05-12 08:03:33 | |
Autor: KNS | |
Zakładnie lokat OF | |
Użytkownik "KNS" <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości news:hsdfo7$375$1news.onet.pl...
Przy zakładaniu lokat zauważyłem pewien problemChyba wszyscy rzucili się, by to sprawdzić, bo system im nie chce działać... :( Open Finance to jeden wielki syf i burdelarze. przykład: piszę reklamację - "szanowni panstwo, nie otrzymałem 1 @-potwierdzenia z czterech załozonych lokat dnia xx" odpowiedz banku: "podczas zakładania lokaty może pan wybrac na stronie rodzaj powtierdzenia, elektroniczne lub tradycyjne papierowe" potwierdzenia oczywiście nie otrzymałem. ręce oDpadaja K>N>S> |
|