Zakładnie lokat OF

Data: 2010-05-12 07:30:33
Autor:
Zakładnie lokat OF
U mnie wciąż nic nie działa. Z menu "Twój Portfel" nie mogę złożyć wniosków:
nie mam przycisku załóż (tylko informacje o posiadanych dotychczas lokatach).
Z menu lokaty niby da się założyć, ale po założeniu przechodzę na stronę z
komunikatem: "Przepraszamy strona chwilowo niedostępna Powrót na stronę
główną". Nie dostaje się żadnej informacji o założeniu lokaty, na mail nic nie
przychodzi, o żadnych SMSach mowy nie ma.

Chyba już nie chcą moich pieniędzy. :( Nie to nie, pójdę do innego banku :P

--

Zakładnie lokat OF