Zakładowy Fundusz Swiadczeń Socjalnych

Data: 2014-01-15 02:36:02
Autor: Adam Klobukowski
Zakładowy Fundusz Swiadczeń Socjalnych
Witam

Czy pracownik może dostac informację o poziomie wydatków z ZFSS i o jego wielkości? Nie chodzi mi o informację w stylu że xxxx PLN dostała Kowalska na urlop pod gruszą, ale np. na taki a taki cel wydano xxxx PLN.

AdamK

Data: 2014-01-16 01:41:07
Autor: JaMyszka
W dniu środa, 15 stycznia 2014 11:36:02 UTC+1 użytkownik Adam Klobukowski napisał:
[...]

Może! Poprzez związki zawodowe.
BTW Czy pracownik, który nie jest udziałowcem czy współwłaścicielem ma prawo do sprawozdania finansowego  swojego pracodawcy?

--
Pozdrawiam :) JM http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html Bezpieczny wolontariat (Nobel?):  http://zwijaj.pl/

Data: 2014-01-17 13:50:28
Autor: jureq
Dnia Thu, 16 Jan 2014 01:41:07 -0800, JaMyszka napisał(a):

BTW Czy pracownik, który nie jest udziałowcem czy współwłaścicielem ma
prawo do sprawozdania finansowego  swojego pracodawcy?

Tak. Na dokładnie takich samych zasadach jak każdy inny nie-pracownik. Sprawozdanie jest (a w każdym razie wg prawa powinno być) "publikowane" w KRS.

Data: 2014-01-17 06:51:56
Autor: JaMyszka
W dniu piątek, 17 stycznia 2014 14:50:28 UTC+1 użytkownik jureq napisał:
> [...]

Tak. Na dokładnie takich samych zasadach jak każdy inny nie-pracownik.. Sprawozdanie jest (a w każdym razie wg prawa powinno być) "publikowane" w KRS.

Masz rację, ale... Ale nie uzyska tam informacji na jakie cele zostały przeznaczone środki Funduszu i w jakiej wysokości. --