Zakłamanie Steinbach...

Data: 2009-06-20 03:27:09
Autor: Tzva Adonai
Zakłamanie Steinbach...
"Kiedy Adolf Hitler dochodził do władzy, moja matka miała 11 lat. Z
pewnością to nie ona wybierała tego zbrodniarza. Mój ojciec miał 17
lat i też nie mógł jeszcze głosować, a mimo to całą swoją młodość
spędził na wojnie. Z rosyjskiej niewoli wrócił w wieku 33 lat. Nie
przyczynił się do stworzenia tego reżimu, ale musiał go przecierpieć"
- opowiada Steinbach.

***

Już raz wyjaśniła, dlaczego jej organizacja skupia tylu nazistowskich
zbrodniarzy... Bo samolustracja jest zbyt kosztowna... ;}

Data: 2009-06-20 03:33:12
Autor: Tzva Adonai
Zakłamanie Steinbach...
On 20 Cze, 12:27, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:

Już raz wyjaśniła, dlaczego jej organizacja skupia tylu nazistowskich
zbrodniarzy... Bo samolustracja jest zbyt kosztowna... ;}

Dla mnie stałaby się wiarygodna dopiero wtedy, gdyby usunęła z BdV
byłych nazistów..

Zakłamanie Steinbach...