Zakłócają mi kompa

Data: 2010-12-07 19:28:20
Autor: boukun
Zakłócają mi kompa
Od wczoraj chodzi mi jak krew z nosa. 5 kB/s...
Traktują mnie, jak Wolną Europę...

boukun

Data: 2010-12-07 15:12:20
Autor: Brooks
Zakłócają mi kompa
On Dec 7, 6:28 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Od wczoraj chodzi mi jak krew z nosa. 5 kB/s...
Traktuj mnie, jak Woln Europ ...

boukun

To moze by tak postawili w stan likwidacji?
Prawdziwy zal to znikniecie Radia Luxembourg.
208AM
Ale to nie na z tej bajki i nie z tej grupy.

--
Brooks

Data: 2010-12-08 15:49:06
Autor: Papuso Smurfo
Zaklócaja mi kompa
Od wczoraj chodzi mi jak krew z nosa. 5 kB/s...
Traktuj mnie, jak Woln Europ ...
boukun

nie zaklucaja tylko cenzuruja!:O)
nie slyszales ze tusek wprowadzil cenzure internetu?:O)
ja tfojego posta tesz nie widze, bo ocenzurowali, a odpisuje przez czyjegos
posta:O)
fszelkie tory, japy tez blokuja i prubuja inwigilowac, bo cos zaczely
dzialac niepoprawnie:O(

cusz, mamy tuskoland, czyli eurokolchoz, niedlugo bez pozwolenia komitetu
centralnego nie bedzie mozna posiadac kompa:O)

Data: 2010-12-08 19:06:23
Autor: boukun
Zaklócaja mi kompa

Uzytkownik "Papuso Smurfo" <dupa@bobra.pl> napisal w wiadomosci news:idocsv$je1$5news.onet.pl...
[...]

Zgadza sie, cenzura na calego... i glupa przy tym wala...

boukun

Data: 2010-12-07 19:33:51
Autor: u2
Zakłócają mi kompa
W dniu 2010-12-07 19:28, boukun pisze:
Od wczoraj chodzi mi jak krew z nosa. 5 kB/s...
Traktują mnie, jak Wolną Europę...

Ach ci Niemcy :)

Data: 2010-12-07 19:35:28
Autor: rAzor
Zakłócają mi kompa
Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
Od wczoraj chodzi mi jak krew z nosa. 5 kB/s...
Traktują mnie, jak Wolną Europę...

boukun

Zapłać Netii abonament za internet, leserze.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-07 19:37:13
Autor: boukun
Zakłócają mi kompa

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idlupg$2hi$1news.onet.pl...
[...]

Netia od dwóch dni sobie nie może poradzić, błąd leży u nich, w centrali...

boukun

Data: 2010-12-07 19:57:37
Autor: rAzor
Zakłócają mi kompa
[...]

Ściemniasz, co nie?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-07 20:07:35
Autor: boukun
Zakłócają mi kompa

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idm030$8nf$1news.onet.pl...
[...]

Nie ściemniam. Zaczęło się wczoraj, jak puściłem jakieś pierwsze teksty na grupę. Najpier odłączyli mi neta, potem kontrolka ADSL na chwilę się zapaliła na stałe i powoli coś wczytałem w czytniku, by a chwilę spowrotem stracić łączność. dzwonię do nich i twierdzą, że awaria i będą szukać. Rano widzę, że kontrolka ADSL świeci, ale strony sie otwierają tak powoli, że kurwica mnie bierze, to samo z wczytywaniem i otwieraniem wiadomości... W Netii twierdzą, że nadal nad tym pracują...

boukun

Data: 2010-12-07 20:48:18
Autor: jacek_1970
Zakłócają mi kompa
Boukun, ty Koszernemu biznesowi jakim jest Netia się opłacasz?
Żartujesz chyba sobie.
Słowa słowa słowa, Pewnie GW tez kupujesz co rano :)
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:idlunu$8pa$1mx1.internetia.pl...
| Od wczoraj chodzi mi jak krew z nosa. 5 kB/s...
| Traktują mnie, jak Wolną Europę...
|
| boukun

Zakłócają mi kompa