Zakłócanieporządku publicznego

Data: 2009-12-28 22:39:26
Autor: przypadek
Zakłócanieporządku publicznego
A to już jest bzdura wierutna, sądy klepią nakazowym wszystko jak
leci:

Wyrok, za "zakłócanie porządku publicznego" zapadł w trybie nakazowym
tzn. takim, które nie wymaga przeprowadzenia procesu. Taki tryb
orzekania o winie:, bez przesłuchania świadków i możliwości
przedstawienia argumentów na swoją obronę przez podejrzanych dotąd
stosowano jedynie wobec sprawców wykroczeń schwytanych na gorącym
uczynku.

A tak w ogóle nie wiem czym się podniecać, czy mamy pozwolić, żeby
różne grupy zakłócały przebieg rady miasta?

Data: 2009-12-30 19:46:08
Autor: Czapla
Zakłócanieporządku publicznego
A tak w ogóle nie wiem czym się podniecać, czy mamy pozwolić, żeby
różne grupy zakłócały przebieg rady miasta?

Spojrzyj na to z ekonomicznego punktu widzenia. O tym było jakieś 2-3 minuty we wszystkich dziennikach w TV. Przecież chłopakom o to właśnie chodziło... Gdyby musieli wykupić reklamy, zapłaciliby jakiąś koszmarną kasę. A tak mają prawie to samo, za marne grosze (miesiąc pracy...?) i dalsze darmowe reklamy z procesu.

Pozdrawiam

Czapla

--

Zakłócanieporządku publicznego