Zakłócenia a rdzeń ferrytowy

Data: 2016-09-18 13:22:56
Autor: Artur Miller
Zakłócenia a rdzeń ferrytowy
W dniu 2016-09-18 o 11:46, Budzik pisze:
?Wracam do rozmowy sprzed kilku miesięcy.

Ponieważ podczas ładowania niektorych urządzeń w samochodzie, występują
spore zakłócenia w CB radiu, postanowiłem, za waszą poradą założyć osobny
obwód ładowania bezpośrednio od akumulatora.
Dodatkowo CB tez bede zasilał bezpośrednio od aku.

Poradziliście mi też aby na przewód założyć rdzeń ferrytowy.
Założe wiec taki zarówno na przewód do ładowania jak i do CB.

Gdzie założyć ten ferryt? Blizej aku, blizej
odbiornika, gdzies po drodze czy to moze bez znaczenia?

najbliżej miejsca, w którym powstają zakłócenia.

a.

Data: 2016-09-18 21:43:08
Autor: Kaczin
A jak stwierdzić gdzie one powstają ?.