Zakłócenia a rdzeń ferrytowy

Data: 2016-09-18 14:44:45
Autor: Sebastian Biały
Zakłócenia a rdzeń ferrytowy
On 2016-09-18 11:46, Budzik wrote:
Ponieważ podczas ładowania niektorych urządzeń w samochodzie, występują
spore zakłócenia w CB radiu, postanowiłem, za waszą poradą założyć osobny
obwód ładowania bezpośrednio od akumulatora.

U mnie to nie pomoże ponieważ CB łapie zakłucenia od ładowarek impulsowych przez eter. Sprawdź czy na milin procent to sieje przez zasilanie. U mnie odsunięcie CB od ładowarki zmniejszało szum.

Zrobiłem tak że teraz mam liniowy stabilizator zamiast impulsowego. grzeje się, ale przynajmniej nie szumi.

Data: 2016-09-18 14:58:25
Autor: Budzik
Zakłócenia a rdzeń ferrytowy
Użytkownik Sebastian Biały heby@poczta.onet.pl ...

[...]

Podłączenie ładowania powoduje sianie.
Odłączenie sprawia ze siania nie ma.
Wnioski nasuwają się same :)

Zrobiłem tak że teraz mam liniowy stabilizator zamiast impulsowego. grzeje się, ale przynajmniej nie szumi.

Czarna magia ;-)

Data: 2016-09-18 22:25:46
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Zrobiłem tak że teraz mam liniowy stabilizator zamiast impulsowego. grzeje się, ale przynajmniej nie szumi.

Czarna magia ;-)

e tam magia ;)

sztaba amelinium od pentium pod fotelem
http://www.build-your-own-computer.net/image-files/cpu-cooling-01.jpg

i regulator LM7805 lub LM78S05 za 3zł
https://electronicslovers.files.wordpress.com/2014/10/33coghl.jpg

w zimie jak znalazł, podgrzewany fotel ;)

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Zakłócenia a rdzeń ferrytowy