Zakłócenia "antenowe" z kabla HDMI

Data: 2010-02-15 21:22:46
Autor: Arkadiusz Mizerski
Zakłócenia "antenowe" z kabla HDMI
Mam problem z zakłóceniami w telewizorze plazmowym Panasonic TX-P42GW10. Jest to problem na połączeniu z nagrywarką Panasonic DMR-EX795. Kabel antenowy idzie od gniazdka antenowego (antena zbiorcza w bloku) do nagrywarki, drugi od nagrywarki do TV. Ponadto nagrywarkę podłączyłem kablem HDMI do gniazdka HDMI1 w TV. Jeśli nagrywarka jest wyłączona to TV dobrze odbiera kanały analogowe z gniazdka. Jeśli nagrywarkę włączyć (lub ona nagrywa jakiś program) to w TV szumy i ostre zakłócenia analogowych kanałów. Myślałem, że nagrywarka wprowadza zakłócenia na kabel antenowy, ale gdy TV podłączę kablem antenowym z pominięciem nagrywarki - bezpośrednio do gniazdka, jest to samo. Więc odłączyłem kabel HDMI z gniazdka HDMI1 w TV. Szumy i zakłócenia zniknęły. Podłączyłem kabel do gniazdka HDMI2 - szumów i zakłóceń NIE MA. Co jest zwalone? Gniazdko HDMI1? W nowym TV?

Data: 2010-02-16 09:41:01
Autor: Gienek
Zakłócenia "antenowe" z kabla HDMI
> Gniazdko HDMI1? W nowym TV?

Na to wygląda. W Gwarancji masz pewnie telefon do infolinii. Dzwoń i zgłoś problem.

Zakłócenia "antenowe" z kabla HDMI