Zakłócenie sygnału GPS

Data: 2019-02-15 20:06:46
Autor: Vá ou vai ? merda
Zakłócenie sygnału GPS
Budzik wrote in message:
Chciałbym testowo zakłócic GPSa

"Do wyboru do koloru"...

http://bit.ly/2IgoVPp

--
Vá ou vai ? merda

Data: 2019-02-15 22:59:56
Autor: Budzik
Zakłócenie sygnału GPS
Użytkownik Vá ou vai ? merda adresse@ist.invalid ...

Chciałbym testowo zakłócic GPSa

"Do wyboru do koloru"...

http://bit.ly/2IgoVPp

:)
Mylałem raczej o zakłocaczu fizycznym.
Tzn skoro GPS nie łapie w domu to czym nalezy zakryc urzadzenie zeby nie łapało... :)))
Jakas folia aluminiowa da rade czy potrzebne coś grubszego...?

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2019-02-16 01:37:02
Autor: Vá ou vai ? merda
Zakłócenie sygnału GPS
Budzik wrote in message:
zakłócić

Pytanie bylo nieprecyzyjnie sformulowane...

GPS (modul) odlaczyc w konfiguracji lub
dodatkowo zaintalowana aplikacja
zafalszowac dane (bez wylaczania funkcji GPS).

--
Vá ou vai ? merda

Data: 2019-02-16 15:59:54
Autor: Budzik
Zakłócenie sygnału GPS
Użytkownik Vá ou vai ? merda adresse@ist.invalid ...

zakłócić

Pytanie bylo nieprecyzyjnie sformulowane...
Zdarza sie :)
Przepraszam.

GPS (modul) odlaczyc w konfiguracji lub
dodatkowo zaintalowana aplikacja
zafalszowac dane (bez wylaczania funkcji GPS).

Nie ma mozliwości ingerowania w zawartosc fona.

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Data: 2019-02-16 01:39:44
Autor: RadoslawF
Zakłócenie sygnału GPS
W dniu 2019-02-15 o 23:59, Budzik pisze:

Chciałbym testowo zakłócic GPSa

"Do wyboru do koloru"...

http://bit.ly/2IgoVPp

:)
Mylałem raczej o zakłocaczu fizycznym.

Myślałeś o ekranowaniu. Ale to się kłóci z chęcią korzystania
z pozostałych możliwości telefonu.

Pozdrawiam

Data: 2019-02-16 13:20:33
Autor: Animka
Zakłócenie sygnału GPS
W dniu 2019-02-16 o 2:39, RadoslawF pisze:
[...]

Jak się ten GPS wyłączy w telefonie to on i tak działa?

--
animka

Data: 2019-02-16 13:46:59
Autor: RadoslawF
Zakłócenie sygnału GPS
W dniu 2019-02-16 o 12:20, Animka pisze:

[...]

Nie spotkałem takiego który sam z siebie działał by po wyłączeniu.
Ale spotkałem całą masę idiotów którzy po ręcznym wyłączeniu
pozwalali go włączyć jakiemuś durnemu programowi tylko dla
tego ze sobie tego zażyczył.

Pozdrawiam

Data: 2019-02-16 20:03:27
Autor: Animka
Zakłócenie sygnału GPS
W dniu 2019-02-16 o 14:46, RadoslawF pisze:
[...]

Czyli jak się to wyłączy to nie powinno działać bez przyzwolenia.

--
animka

Data: 2019-02-17 01:04:21
Autor: RadoslawF
Zakłócenie sygnału GPS
W dniu 2019-02-16 o 19:03, Animka pisze:

[...]

Tak.
Pod warunkiem że nie zgodzisz się na przykład na sugestię aparatu
fotograficznego żeby włączyć bo fotki bez pozycji geograficznej
są niepełnowartościowe. Albo na żądanie innego programu.

Pozdrawiam

Data: 2019-02-17 03:51:24
Autor: Animka
Zakłócenie sygnału GPS
W dniu 2019-02-17 o 2:04, RadoslawF pisze:
[...]

Tak robię i nigdzie nie udostępniam na lewo i prawo.

--
animka

Data: 2019-02-17 03:56:50
Autor: RadoslawF
Zakłócenie sygnału GPS
W dniu 2019-02-17 o 02:51, Animka pisze:

[...]

Tak twierdzi większość. A potem się okazuje że klikali nie czytając
na co się zgadzają.

Pozdrawiam

Data: 2019-02-17 15:30:01
Autor: Animka
Zakłócenie sygnału GPS
W dniu 2019-02-17 o 4:56, RadoslawF pisze:
[...]

Może i twierdzi. Ja tam nie twierdzę. Nie korzystam z internetu i poczty w telefonie.

--
animka

Data: 2019-02-17 19:59:51
Autor: Budzik
Zakłócenie sygnału GPS
Użytkownik Animka animka@to.nieja.idm.pl ...

Może i twierdzi. Ja tam nie twierdzę. Nie korzystam z internetu i
poczty w telefonie.

Nie dziwie sie, skoro ci rozmowy podsłuchuja :)

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2019-02-18 01:26:09
Autor: Animka
Zakłócenie sygnału GPS
W dniu 2019-02-17 o 21:59, Budzik pisze:
Użytkownik Animka animka@to.nieja.idm.pl ...

Może i twierdzi. Ja tam nie twierdzę. Nie korzystam z internetu i
poczty w telefonie.

Nie dziwie sie, skoro ci rozmowy podsłuchuja :)

Czytanie czaegoś w internecie to nie problem.

--
animka

Data: 2019-02-19 14:46:25
Autor: CaerSobreUnÁrbol
Zakłócenie sygnału GPS
Animka wrote in message:
Czytanie czaegoś w internecie to nie problem.

Animujesz zupełnie *nie* na temat!

Pod stopą przypominam START wątku...

--
CaerSobreUnÁrbol

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chciałbym testowo zakłócic GPSa w komórce.
Wiadomo ze wystarczy wejsc gdzies do mieszkania ale chodzi o to
 zeby to
zrobić na dworze.
Jednoczesnie chciałbym móc z tego urządzenia korzystać - niekoniecznie
wygodnie ale coś tam kliknac.

Co bedzie najlepszym i najwygodniejszym izolatorem?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2019-02-16 15:59:54
Autor: Budzik
Zakłócenie sygnału GPS
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

[...]

No jakos to działa, skoro w domu GPS nie działa a z telefonu korzystac moge.
Chodzi mi dokładnie o osiagniecie takiego efektu ale bedac na dworze czy w samochodzie.

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2019-02-16 18:46:07
Autor: radekp@konto.pl
Zakłócenie sygnału GPS
16 Feb 2019 15:59:54 GMT, w <XnsA9F8A8A2D6204budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

No jakos to działa, skoro w domu GPS nie działa a z telefonu korzystac moge.
Chodzi mi dokładnie o osiagniecie takiego efektu ale bedac na dworze czy w samochodzie.

A nie prościej po prostu wyłączyć GPS w opcjach?

Data: 2019-02-17 19:59:51
Autor: Budzik
Zakłócenie sygnału GPS
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

[...]

A nie sadzisz, ze gdybym chciał zrobic to w ten sposób to bym tak zrobił i nie pytał tutaj o to...? :)

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2019-02-18 09:56:42
Autor: radekp@konto.pl
Zakłócenie sygnału GPS
17 Feb 2019 19:59:51 GMT, w <XnsA9F9D360DF2F7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

> A nie sadzisz, ze gdybym chciał zrobic to w ten sposób to bym tak zrobił i nie pytał tutaj o to...? :)

Bo nie wiem co chcesz osiągnąć? :)

Data: 2019-02-18 10:26:22
Autor: Uncle Pete
Zakłócenie sygnału GPS
A nie prościej po prostu wyłączyć GPS w opcjach?

A nie sadzisz, ze gdybym chciał zrobic to w ten sposób to bym tak zrobił
i nie pytał tutaj o to...? :)

Bo nie wiem co chcesz osiągnąć? :)

Testuje sposoby na zajumanie samochódu z lokalizatorem GPS? )))

Data: 2019-02-18 13:05:43
Autor: LordBluzg(R)
Zakłócenie sygnału GPS
W dniu 2019-02-18 o 10:26, Uncle Pete pisze:
[...]

Raczej ma nadajnik przy nodze i kombinuje jak tu wyskoczyć i bank obrobić :)

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-02-18 13:25:16
Autor: radekp@konto.pl
Zakłócenie sygnału GPS
Mon, 18 Feb 2019 13:05:43 +0100, w <5c6a9fd3$0$482$65785112@news.neostrada.pl>,
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Raczej ma nadajnik przy nodze i kombinuje jak tu wyskoczyć i bank obrobić :)

Na nadajnik nic nie poradzę, ale na andka są aplikacje do fake'owania pozycji
GPS.

Data: 2019-02-18 13:57:06
Autor: LordBluzg(R)
Zakłócenie sygnału GPS
W dniu 2019-02-18 o 13:25, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Tak nie do końca. Wiele apek kontroluje czy masz włączoną apkę fake GPS lub czy masz prawo roota. Można to obejść. Trzeba mieć/zrobić prawo roota, zainstalować apkę fake GPS z prawami roota (service) i usunąć roota tak, żeby apka pozostała w systemie jako service. Wtedy działa poprawnie :)

Data: 2019-02-17 11:07:58
Autor: J.F.
Zakłócenie sygnału GPS
Dnia 16 Feb 2019 15:59:54 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

GPS ma bardzo slaby sygnal, stad niewielkie oslabienie i nie dziala.
Ale oslabianie sygnalow radiowych w telefonie to kiepski pomysl :-)

Futeral nastrojony na 1.5GHz ? Trudne ...

Chodzi mi dokładnie o osiagniecie takiego efektu ale bedac na dworze czy w samochodzie.

Mozesz jeszcze poszukac anteny GPS .. a noz osobna, moze wystarczy
kawalek folii.

J.

Zakłócenie sygnału GPS