Zakneblowane pojednanie

Data: 2012-08-20 15:09:56
Autor: Gringo
Zakneblowane pojednanie

"Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYKOP]@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k0tcad$piu$1node1.news.atman.pl...
Witam!

Wizyta moskiewskiego patriarchy Cyryla w Polsce, a szczególnie towarzyszące
jej enuncjacje budzą mój niesmak. Myślę, że dobrą okazją do takiej wizyty
oraz pojednania miedzy Polską i Rosją byłoby oddanie nam wraku
prezydenckiego samolotu, zwrócenie czarnych skrzynek, dogłębne zbadanie
przyczyn tej katastrofy (wszystko wskazuje na zaniedbania kontrolerów lotu
na Siewiernym)

Data: 2012-08-20 15:36:35
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k0tcv5$2a01$1adenine.netfront.net...

| "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYKOP]@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

| Wszystko wskazuje, na wariata, który leciał na chybił trafił..

Gdzie są czarne skrzynki? Gdzie jest wrak?
Winien jest ten, kto mataczy. Po tym, jak niszczyli szczatki samolotu mam prawo podejrzewać zamach.
jb

Data: 2012-08-20 15:38:52
Autor: zdumiony
Zakneblowane pojednanie
Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:k0tejo$u4c$1node1.news.atman.pl...
Gdzie są czarne skrzynki? Gdzie jest wrak?
Winien jest ten, kto mataczy. Po tym, jak niszczyli szczatki samolotu mam
prawo podejrzewać zamach.

jak niszczyli?

Data: 2012-08-20 15:39:21
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0tel7$lri$1inews.gazeta.pl...
| Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości
|
| jak niszczyli?

Metalowymi brechami (widziałem film)
jb

Data: 2012-08-20 15:46:45
Autor: zdumiony
Zakneblowane pojednanie
Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:k0teou$uct$1node1.news.atman.pl...

Metalowymi brechami (widziałem film)

Co za film? Czy dałoby się w ten sposób zniszczyć?

Data: 2012-08-20 17:49:35
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0tf40$abn$1inews.gazeta.pl...
| Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości

| Co za film?

http://www.youtube.com/results?hl=pl&q=rosjanie+niszcz%C4%85+wrak+tupolewa&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1280&bih=881&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=w1&gl=PL

Czy dałoby się w ten sposób zniszczyć?

Jak nie brechą, to piłą albo nożycami.
jb

Data: 2012-08-20 17:49:52
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Data: 2012-08-26 14:23:40
Autor: pluton_
Zakneblowane pojednanie
| jak niszczyli?

Metalowymi brechami (widziałem film)

To matoly. A mogli wyklepac i sprzedac jako nowke nie smigana.

Nullification

Data: 2012-08-27 11:12:59
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k1d4l9$q1$1node2.news.atman.pl...

| To matoly. A mogli wyklepac i sprzedac jako nowke nie smigana.

Mogli, ale woleli podrażnić się z Kaczusiem. Nagrali film i podrzucili pani Gargas.
jb

Data: 2012-08-20 16:55:02
Autor: Gringo
Zakneblowane pojednanie

Data: 2012-08-20 18:01:49
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k0tj47$2dk1$1adenine.netfront.net...

| "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

| > |
| > |

| > |

| Po co to komu?

Wyobraź sobie, że ktoś tobie bliski zaszedł w jakimś celu do czyjejś posesji i tam zginął w wypadku. Pierwsze co robisz, to idziesz do właścicieli i żądasz wyjaśnień. Oni cie nie wpuszczają, a wydając ciało mówią, że zabił się po pijanemu.
Możesz nie lubić prezydenta Kaczyńskiego lub Jolanty Szymanek Deresz, lecz powinieneś rozumieć ich najbliższych.
jb

 Podejrzewaj sobie co chcesz, wariatów (czy idiotów) mamy w

Data: 2012-08-20 18:34:31
Autor: Gringo
Zakneblowane pojednanie

"jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k0tn41$3lf$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości

| "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

| > |
| > |

| > |

> [...]

się po pijanemu.
Możesz nie lubić prezydenta Kaczyńskiego lub Jolanty Szymanek Deresz, lecz

Ale o czym tu dyskutować, wszystko zostało wyjaśnione już 10 kwietnia 2010 roku, poleciał na wariata i siup, na siłę we mgle zachciało się lądować. Jak ich najbliższym się to nie podoba i chcą na siłę bić pianę, to ich sprawa, ty chyba do ich rodziny nie należysz, po co te szopki z krzyżem na krakowskim przedmieściu? Tylko po to, żeby usiłować zrzucić winę z głównego winowajcy szaleństwa. Prokuratury też wszystko wyjaśniły. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-20 18:57:04
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k0tov1$2hf5$1adenine.netfront.net...

| "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

| > |
| > |

| > | > |
| > | > |

| > | > |

| > |

| Ale o czym tu dyskutować, wszystko zostało wyjaśnione już 10 kwietnia 2010
| roku, poleciał na wariata i siup, na siłę we mgle zachciało się lądować.

Skąd ty to wszystko wiesz? Lądowanie we mgle to przy dzisiejszej technice rutyna.
Gdyby była wina pilotów, Rosjanie od razu wpusciliby na miejsce ekspertów całego swiata, żeby naocznie się przekonali. Tymczasem oni od poczatku kłamali na temat liczby podejśc, nie udostępnili dowodów, czyli zachowują się jak winowajcy. Skoro wszystko jest takie jasne, to dlaczego czarne skrzynki znajdują sie nadal w Rosji?

Data: 2012-08-20 19:20:43
Autor: u2
Zakneblowane pojednanie
W dniu 2012-08-20 18:57, jr pisze:
> [...]

Gdyby była wina pilotów, Rosjanie od razu wpusciliby na miejsce ekspertów całego swiata, żeby naocznie się przekonali. Tymczasem oni od poczatku kłamali na temat liczby podejśc, nie udostępnili dowodów, czyli zachowują się jak winowajcy. Skoro wszystko jest takie jasne, to dlaczego czarne skrzynki znajdują sie nadal w Rosji?

Nawet ze szczatkowych dowodow mozna z cala pewnoscia udowodnic, ze tezy
komisji MAK czy MSW sa calkowicie bledne.

Ale niektorzy maja za zadanie sciemniac za wszelka cene, bo takie
prikazy otrzymali z centrali sluzb niekoniecznie polskich.

Data: 2012-08-20 19:28:26
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:503271eb$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
|
| Ale niektorzy maja za zadanie sciemniac za wszelka cene, bo takie
| prikazy otrzymali z centrali sluzb niekoniecznie polskich.

A Wszechświat się rozszerza? (jakiś ty mądry...)

Data: 2012-08-20 19:37:56
Autor: u2
Zakneblowane pojednanie
W dniu 2012-08-20 19:28, jr pisze:
A Wszechświat się rozszerza? (jakiś ty mądry...)

To zależy jak zdefiniujesz wszechświat. Jedni życie strawili na
obserwacji gwiazd i stwierdzili że te gwiazdy im uciekają na podstawie
pomiarów promieniowania reliktowego :-) Niemniej jednak faktem
niezaprzeczalnym jest, że te wszystkie galaktyki powstały z big - bangu.
 Jako fizyk powinieneś o tym doskonale wiedzieć :-)

Data: 2012-08-20 20:21:04
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:503275f4$0$26703$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
| niezaprzeczalnym jest, że te wszystkie galaktyki powstały z big - bangu.
| Jako fizyk powinieneś o tym doskonale wiedzieć :-)

Mów do mnie jeszcze...
jb

Data: 2012-08-20 20:32:33
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Data: 2012-08-20 20:34:14
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

| To zależy jak zdefiniujesz wszechświat. Jedni życie strawili na
| obserwacji gwiazd i stwierdzili że te gwiazdy im uciekają na podstawie
| pomiarów promieniowania reliktowego :-)

Wytłumacz mi jeszcze, jak można to stwierdzić?
jb

Data: 2012-08-20 20:57:34
Autor: u2
Zakneblowane pojednanie
W dniu 2012-08-20 20:34, jr pisze:

> [...]
| pomiarów promieniowania reliktowego :-)

Wytłumacz mi jeszcze, jak można to stwierdzić?

Oj, może ty jednak nie fizyk :-)

Data: 2012-08-20 21:02:21
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5032889f$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
| > |

| Oj, może ty jednak nie fizyk :-)

No to wytłumacz mi, po czym sie stwierdza ucieczkę galaktyk (a nie gwiazd nieuku).
jb

Data: 2012-08-20 21:22:54
Autor: u2
Zakneblowane pojednanie
W dniu 2012-08-20 21:02, jr pisze:
Oj, może ty jednak nie fizyk :-)

No to wytłumacz mi, po czym sie stwierdza ucieczkę galaktyk (a nie gwiazd nieuku).
jb

Oj, ty chyba bialy z fizyki, bo nie wiesz z czego skladaja sie galaktyki :-)

Data: 2012-08-20 23:50:50
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50328e8f$0$1222$65785112news.neostrada.pl...

| Oj, ty chyba bialy z fizyki, bo nie wiesz z czego skladaja sie galaktyki :-)

Myślisz, że tylko z gwiazd?
jb

Data: 2012-08-20 19:58:09
Autor: Gringo
Zakneblowane pojednanie

"jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k0tqbl$6is$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
| > | > |

| > |

> [...]

kłamali na temat liczby podejśc, nie udostępnili dowodów, czyli zachowują
się jak winowajcy. Skoro wszystko jest takie jasne, to dlaczego czarne

A jakoś żadne delegacje rządowe nie lądują we mgle, tylko z polskimi takie coś możliwe. Mieliśmy całe stenogramy rozmów z kabiny pilotów, odtworzenie na symulatorze ostatnich kilkudziesięciu minut lotu. I prawidłowo, że czarne szkrzynki znajdują się w Rosji, znając podejście takich obłąkańców jak ty, to byście potem kłamali, że co innego jest w zapisie i kręcili w nieskończoność. A ja już 10 kwietnia 2010 roku wiedziałem, że ten wariacki lot musiał się tak skończyć i chwatit. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-20 20:29:21
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k0ttrj$2kvm$1adenine.netfront.net...

| "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

| > |
| > |

| > | > |
| > | > |

| > | > | > |
| > | > | > |

| > | > | > |

| > | > |

| > |

| A jakoś żadne delegacje rządowe nie lądują we mgle, tylko z polskimi takie
| coś możliwe.

Skąd to wiesz?

 Mieliśmy całe stenogramy rozmów z kabiny pilotów

G... mielismy. Mie ma czarnych skrzynek - nie ma niczego

> [...]
| szkrzynki znajdują się w Rosji, znając podejście takich obłąkańców jak ty,

Zlituj się Gringo! Kto ma te skrzynki otrzymać, ja czy Kaczyński?

 że co innego jest w zapisie i kręcili w
| nieskończoność. A ja już 10 kwietnia 2010 roku wiedziałem, że ten wariacki
| lot musiał się tak skończyć i chwatit.

Dlaczego wariacki? Czy tylko dlatego, ze leciał ktoś, kogo nienawidzisz?
jb

Data: 2012-08-20 22:04:01
Autor: Gringo
Zakneblowane pojednanie

"jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k0tvom$bjm$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
| > | > | > |

| > | > |

Deresz,
| > |

| A jakoś żadne delegacje rządowe nie lądują we mgle, tylko z polskimi takie
| coś możliwe.

Skąd to wiesz?

> [...]

| to byście potem kłamali,

Zlituj się Gringo! Kto ma te skrzynki otrzymać, ja czy Kaczyński?

Ktokolwiek by nie otrzymał, Kaczyński i Macierewicz by krakali, że to manipilacja i że chcą osobistego dostępu i tak przez klikadziesiąt lat.

Data: 2012-08-20 23:57:14
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

| Ktokolwiek by nie otrzymał, Kaczyński i Macierewicz by krakali, że to
| manipilacja i że chcą osobistego dostępu i tak przez klikadziesiąt lat.

Gdyby babcia miała wąsy...
Nie chcą oddac skrzynek, niszczą dowody, to znaczy że winni.

jb

Data: 2012-08-21 00:14:28
Autor: Chiron
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:k0ubug$n0b$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Gdyby babcia miała wąsy...
Nie chcą oddac skrzynek, niszczą dowody, to znaczy że winni.

To tylko poszlaka. I niezbyt mocna. IMO o wiele silniejsza poszlaka:
 Nie chcą oddac skrzynek, niszczą dowody, to znaczy że chcą uchodzić za winnych.

--

Chiron

Data: 2012-08-21 00:36:45
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k0ucs4$t0e$1node1.news.atman.pl...

> [...]
| >

| To tylko poszlaka. I niezbyt mocna. IMO o wiele silniejsza poszlaka:
| Nie chcą oddac skrzynek, niszczą dowody, to znaczy że chcą uchodzić za

Można założyć, że samolot załatwiły WSI-oki, a odium winy zrzuciły na Rosję (takich akcji nie przeprowadza się na własnym terenie). Pozostaje pytanie, dlaczego Rosjanie zrzucili wine na pilotów?
Osobiście uważam, że wine ponoszą kontrolerzy lotów, których szef odchodził na emeryturę (co nie mogło obyć się bez szkła - taka okazja zdaża się raz na wiele lat). Natomiast mataczenia i niszczenie dowodów to już sowiecka rutyna.
jb

Data: 2012-08-21 07:35:51
Autor: Chiron
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:k0ue8k$p5j$2node2.news.atman.pl...

> [...]

wiele lat). Natomiast mataczenia i niszczenie dowodów to już sowiecka

Tyle, że nawet bez tych kontrolerów- i tak była  by katastrofa. Co najmniej 2 wybuchy- to przecież nie kontrolerzy lotów.

--

Chiron

Data: 2012-08-21 07:42:57
Autor: Trybun
Zakneblowane pojednanie
W dniu 2012-08-21 07:35, Chiron pisze:

Tyle, że nawet bez tych kontrolerów- i tak była  by katastrofa. Co najmniej 2 wybuchy- to przecież nie kontrolerzy lotów.

-- Chiron

A daj już spokój z tymi obłędnymi teoriami Macierewicza (facet miota się w tych swoich teoriach jak idiota, i pewnie taka jego rola - sprowadzić sprawę tego zamachu do roli kabaretu). Na lotnisku była cała masa dziennikarzy, a jakoś nikt nie słyszał żadnych wybuchów.

Data: 2012-08-21 08:27:51
Autor: Chiron
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0v753$lht$1node1.news.atman.pl...
[...]

PIERDOLISZ. Ale ustnie. To już nie są jakieś- tam "teorie miotającego się Macierewicza". Przestań czytać GW.

--

Chiron

Data: 2012-08-21 12:33:58
Autor: Trybun
Zakneblowane pojednanie
W dniu 2012-08-21 08:27, Chiron pisze:

[...]

Tak się składa że po początkowej wierze w nieszczęśliwy wypadek, widząc postępowanie Rosjan sam postawiłem tezę o zamachu, i póki co ona do dzisiaj jet nie do obalenia.. Nie zgadza się ona w zasadzie z żadną z teorii snutych przez Macierewicza. Facet z poważnej sprawy robi kabaret! Pytanie tylko - robi to z czystej głupoty czy dlatego bo mu ktoś każe to robić. - Spłycić i sprowadzić do poziomu absurdu, do tego żeby ludzi myśleli o niej jako o czymś śmiesznym, kabaretowym..
O co do GW - nie czytuje jej od dość dawna.

Data: 2012-08-21 14:47:56
Autor: Chiron
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0vo6o$8e8$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jednakże pojęcie masz o tym, co głosi Macierewicz takie, jakbyś czytał. Powaga. Poczytaj sobie jego wypowiedzi bezpośrednio. Pamiętasz jak podałem Ci link do artykułu, który (w wersji GW wpastowanej przez Warzywnego) ofukałeś? Oryginał jednak miał zupełnie inny sens.

--

Chiron

Data: 2012-08-21 15:06:54
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k1001s$8o0$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| Ci link do artykułu, który (w wersji GW wpastowanej przez Warzywnego)
| ofukałeś? Oryginał jednak miał zupełnie inny sens.

Nie ma żadnego sensu stawiać na konia takiego jak Macierewicz. Nie dobiegnie do mety, choćby miał przenajświętszą rację. Polityka nie jest sztuką wygłaszania własnych słuszności. Polityka jest sztuką zwyciężania. Tymczasem ani Macierewicz, ani Kaczyński nie maja już nawet woli zwycięstwa. Wykrzyczenie własnych racji jest dla nich ważniejsze od politycznych tego skutków. Przykładem jest wypowiedź Kaczusia na temat Angeli Merkel przed wyborami. Skutek był taki, że przegrał wybory i ludzie dzisiaj zdychają z głodu. Kaczyński jest personalnie odpowiedzialny za złodziejskie rzady PO.
Macierewicz miał też sporo wpadek jeśli chodzi o ten samolot, skutkiem czego ludzie wierzą w GóWno. I nie są winni prości ludzie, tylko nieodpowiedzialny polityk, który powinien uważać na własne emocje i słowa. Polityk powinien myśleć o tym co aktualnie mówi, a nie na odwrót.
jb

Data: 2012-08-21 16:22:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:k10183$hjo$1node1.news.atman.pl...
[...]

Gdyby Kaczorek wygrał, ludzie mieliby w Polsce Kanadę, synuś?

Data: 2012-08-21 23:28:30
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503399ae$0$26681$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości
|
| Gdyby Kaczorek wygrał, ludzie mieliby w Polsce Kanadę, synuś?

Ociec skuńćcie juz fanzolić łotym kacorku.

Data: 2012-08-21 17:15:22
Autor: Chiron
Zakneblowane pojednanie

[...]
Własciwie to tu masz rację, tak mi się zdaje.

[...]
Ależ absolutnie nie!!!Przede wszystkim: z jakiej racji i jakim prawem Ty czy_ktokolwiek_inny chce udzielać komuś koncesji na zajmowanie się sprawami Polski?!Możesz mieć mniej lub bardziej uzasadnione pretensje do Kaczyńskiego czy Macierewicza, że w Twojej opinii (podkreślam: w_Twojej_opinii) źle zajmują się sprawami Polski. Oczywiście- masz prawo powiadomić ich o tym, coś zaproponować, etc. No ale żeby zabronić i jeszcze zrzucać winę za wszelkie zło? No to już ciężka przesada. Nawet nie próbujesz zauważyć, w jak potężnym stresie działają obaj. Mimo drwiń i to często niewybrednych z nich i wszystkiego, co im drogie- oni idą naprzód. Za samo pukanie do amerykańskich drzwi- szacunek i chwała Panu Antkowi

--

Chiron

Data: 2012-08-21 23:21:07
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie
| Ależ absolutnie nie!!!Przede wszystkim: z jakiej racji i jakim prawem Ty
| czy_ktokolwiek_inny chce udzielać komuś koncesji

My udzieliliśmy im koncesji głosując na nich.

 na zajmowanie się sprawami
| Polski?!

Polska to nie władza, lecz społeczeństwo.

Możesz mieć mniej lub bardziej uzasadnione pretensje do Kaczyńskiego
| czy Macierewicza, że w Twojej opinii (podkreślam: w_Twojej_opinii) źle
| zajmują się sprawami Polski.

Już się nie zajmują.
Złodzieje się zajmują, za co Kaczyński odpowiedzialny jest personalnie.

Oczywiście- masz prawo powiadomić ich o tym,

| coś zaproponować, etc. No ale żeby zabronić i jeszcze zrzucać winę za
| wszelkie zło?

Wina jest proporcjonalna do wziętej na siebie odpowiedzialnośći.

  No to już ciężka przesada. Nawet nie próbujesz zauważyć, w jak
| potężnym stresie działają obaj.

Niech sobie pojadą na długie wakacje.

 Mimo drwiń i to często niewybrednych z nich
| i wszystkiego, co im drogie- oni idą naprzód.

Konkretnie dokąd?

  Za samo pukanie do
| amerykańskich drzwi- szacunek i chwała Panu Antkowi

I co on tam dla nas wypukał?
jb

Data: 2012-08-21 19:56:44
Autor: Trybun
Zakneblowane pojednanie
W dniu 2012-08-21 14:47, Chiron pisze:

[...]

Tak się składa Chironie że ja we wszystkich sprawach o których piszę mam pojęcie:-) . Wypowiedzi posła Macierewicza  znam z wywiadów jakie udziela w TV.

Data: 2012-08-21 10:20:36
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

| A daj już spokój z tymi obłędnymi teoriami Macierewicza

Co ty się czepiasz Macierewicza? Niszczyli wrak, niezwrócili dowodów, więc Macierewicz ma święte prawo (a nawet i ludzki obowiązek) podejrzewać czynniki rosyjskie o zamach. Gdyby podobny wypadek zdażył sie wice versa, stał bym po stronie Rosji.

> [...]
| sprawę tego zamachu do roli kabaretu). Na lotnisku była cała masa
| dziennikarzy, a jakoś nikt nie słyszał żadnych wybuchów.

Ja widziałem wywiad z Rosjaninem, który słyszał "grzmot", ale nie wiadomo, czy to od upadku, czy nie.
Nie możesz stwierdzić, że był wybuch, nie możesz stwierdzić, że go nie było. Byłoby inaczej, gdyby zwrócili materiał dowodowy. Skoro tego nie robią, pozostają nam podejrzenia. To najzupełniej ludzkie.
jb

Data: 2012-08-21 10:25:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:k0vgf8$r5$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Byłoby inaczej, gdyby zwrócili materiał dowodowy. Skoro tego nie robią,
pozostają nam podejrzenia. To najzupełniej ludzkie.

Nie stwierdzono obecności materiałów wybuchowych na ciałach ofiar katastrofy i Macierewicz wymyślił wybuchy w skrzydłach. Jakie to proste i naiwne. W sam raz dla takich jak ty!

Data: 2012-08-21 11:00:19
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503345ff$0$1294$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości

| > |

| Nie stwierdzono obecności materiałów wybuchowych na ciałach ofiar katastrofy

Nic nie stwierdzono Idzikowski! Chodzi o to, że nikt poza Rosją nie stwierdził niczego. Do twojej swiadomości nie dociera fakt, że nie możesz powiedzieć, czy jakis wybuch był, czy go nie było, bo wszelkie dowody są w Rosji.

| i Macierewicz wymyślił wybuchy w skrzydłach. Jakie to proste i naiwne. W sam
| raz dla takich jak ty!

To nie jest naiwne, to swiadczy o jego człowieczeństwie. Jego ludzkim obowiazkiem jest obwiniać kogoś, kto sam sie o to prosi.
jb

Data: 2012-08-21 12:32:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:k0vipn$35c$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości

| > |

> [...]

To nie jest naiwne, to swiadczy o jego człowieczeństwie. Jego ludzkim
obowiazkiem jest obwiniać kogoś, kto sam sie o to prosi.

Chłopczyku! Czy mnie pamięć myli, czy też były jakieś ekshumacje ofiar katastrofy i przeprowadzone badania między innymi na obecność pozostałości materiałów wybuchowych?

Data: 2012-08-21 12:57:41
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503363c8$0$1294$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości

| > |

| > | > |

| > |

| Chłopczyku! Czy mnie pamięć myli, czy też były jakieś ekshumacje ofiar
| katastrofy i przeprowadzone badania między innymi na obecność pozostałości
| materiałów wybuchowych?

Wybuch nie musiał nastąpić w kabinie. Istotne znaczenie dowodowe mogły mieć czarne skrzynki, oraz zbadanie wraku zaraz po katastrofie. To wszystko jest w reku Rosjan, więc wyciąganie wniosków z tego, co nam dotąd zwrócili jest żałosne.
Kategoryczne twierdzenia, że był wybuch, lub go nie było jest żałosne (tu od Macierewicza nie różnicie się niczym). Co innego, jeśli chodzi o podejrzenia, o które Rosja sama się prosi.
jb

Data: 2012-08-21 14:46:00
Autor: Chiron
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503363c8$0$1294$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

| > |

> [...]

Chłopczyku! Czy mnie pamięć myli, czy też były jakieś ekshumacje ofiar katastrofy i przeprowadzone badania między innymi na obecność pozostałości materiałów wybuchowych?

Ojciec- ale te materiały wybuchowe szybko się rozkładają (na ogół). I aby je wykryć w płucach (porozrywane pęcherzyki) należy skecję zrobić w ciągu kilku tygodni. Aby wykryć na skórze- pół roku, do roku. No ale i tak tego nie weźmiesz pod uwagę, czyż nie, ojciec?

--

Chiron

Data: 2012-08-21 14:47:10
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k0vvu8$8lh$1node2.news.atman.pl...

| Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

| >> |
> [...]
| >> | > |

> [...]
| tygodni. Aby wykryć na skórze- pół roku, do roku. No ale i tak tego nie

Nie weźmie pod uwagę bo to pieniacz

Data: 2012-08-21 16:20:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Zakneblowane pojednanie

[...]

A jakie to materiały wybuchowe? Poinformuj mnie, synuś! I jak to Macierewicz wykrył? Czyżby cichaczem, zamiast na obiad, udał się incognito na miejsce katastrofy i pobrał próbki?

Data: 2012-08-21 17:32:06
Autor: Chiron
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50339928$0$26701$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ojciec- nie odwracaj kota ogonem. Napisałeś, ze materiały wybuchowe należy wykluczyć, bo już zrobiono 2 całe sekcje zwłok. Odpowiedziałem Ci, że teraz te sekcje i tak by raczej niczego nie wykryły. No ale "nasza" pani minister na własne oczy widziała, jak nasi patolodzy ręka w rękę z rosyjskimi w pocie czoła tyrali i robili sekcje zwłok. Może gdzieś są wyniki. Albo chociaż jakś polski patolog to potwierdzi- może kiedyś.

--

Chiron

Data: 2012-08-21 18:37:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k109ln$pvi$1node1.news.atman.pl...

[...]

Jakie materiały wybuchowe, synuś? Na tych dwóch nie było, czyli że napozostałych są, synuś?

Data: 2012-08-21 19:47:31
Autor: Chiron
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5033b968$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ojciec! Czego nie rozumiesz? Po roku sekcja zwłok raczej nie ma prawa wykryć większości popularnych materiałów wybuchowych- bo_się_rozkładaja. STAJĄ SIĘ WIĘC NIEWYKRYWALNE W ORGANIZMIE DENATA. Czego nie zrozumiałeś- piszę Ci po raz trzeci przecież?

--

Chiron

Data: 2012-08-21 20:42:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k10hji$24t$1node1.news.atman.pl...

[...]

Niby jak się rozkładają, synuś? W jakim czasie, synuś? To w jaki sposób można robić bomby i inne produkty wybuchowe jeśli materiał wybuchowy się rozkłada, synuś? Jeśli taka bomba poleży rok w magazynie, to można ją wywieźć na złom, bo już jest nieszkodliwa, synuś!
Tylko wytłumacz mi,dlaczego są tak niebezpieczne niewybuchy i niewypały, które mają kilkadziesiąt lat, synuś?
Synuś! Nie masz pojęcia, piszesz z głowy czyli z niczego.

Data: 2012-08-21 22:40:58
Autor: Chiron
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5033d6b2$0$1316$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Naprawdę- ręce i nie tylko opadają. Idzik- jakie Ty masz  wykształcenie? Czy Ty coś czasami czytasz, za wyjątkiem revelsteina? Ślady materiałów wybuchowych i produktów ich rozpadu pozostają w skórze denata. Najczęściej po kilku- kilkunastu miesiącach ulegają rozkładowi. Skoro nie rozróżniasz trotylu który przechował się w metalowym pocisku przez 50 lat od produktów jego wybuchowego rozpadu wbitych w skórę- to o czym my tu gadamy? Oj ojciec, ojciec. Napisz mi, czy sprawdzałeś kiedyś swoje IQ?

--

Chiron

Data: 2012-08-21 23:14:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k10roq$co1$1node1.news.atman.pl...
[...]

Posłuchaj chłopcze, inaczej myślący. Gdy wybuchnie w jakimś pomieszczeniu materiał wybuchowy, jego pozostałości znajdą się na każdym przedmiocie znajdującym się w tym pomieszczeniu. Na skórze denata jedynie w miejscach nieosłoniętych przez ubranie. I, chłopcze niedorozwinięty, także na ścianach, meblach ubraniach i innych przedmiotach będących w zasięgu działania wybuchu. I te właśnie wymienione przeze mnie rzeczy zostały zbadane pod kątem zawartości śladów materiałów wybuchowych. I nie stwierdzono obecności owych.

Wobec powyższego, cwany Macierewicz wymyślił, że wybuchy miały miejsce w skrzydłach i dlatego badający nie znaleźli śladów na wspomnianych przeze mnie obiektach, mój ty chłopcze, myślący inaczej! I teraz pisiacy tylko tym się brandzlują!

I to byłoby na tyle, pisiorku!

Data: 2012-08-22 00:49:50
Autor: Chiron
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5033fa26$0$1312$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Proszę_o_wskazanie_wyników_tych_badań_w_raporcie_Milera (albo jakimś innym). Proszę o wskazanie wiarygodnego źródła takich badań i ich wyników: kto, gdzie i kiedy je wykonał, kto zlecał (ewentualnie).

[...]

Każdego, kto ma trochę więcej w głowie nazywasz pisiorkiem? Czyli jak dla Ciebie- świat składa się z 6 miliardów pisiorków:-)

--

Chiron

Data: 2012-08-22 09:09:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k113ad$k11$1node1.news.atman.pl...

[...]

A z tym pytaniem, zwróć się do prokuratury, która prowadzi śledztwo.
Mnie wystarczy choćby to: http://tiny.pl/h46d1.
Gołosłowne stwierdzenia Macierewicza między bajki wkładam.
I to byłoby na tyle, synuś!

Data: 2012-08-22 13:26:38
Autor: Chiron
Zakneblowane pojednanie
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503485a3$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Idzik- ja wiem, że to trudne dla Ciebie, ale spróbuję raz jeszcze:
Ja stwierdziłem, że najłatwiej znaleźć ślady wybuchu w ciele denata do kilku tygodni po eksplozji, bo wtedy można stwierdzić, czy ma porozrywane pęcherzyki płucne- czy nie. Później- już jest taka miazga z płuc, że niczego się nie stwierdzi. Nie przeprowadzono tego typu badań. Stwierdziłem też, że ślady materiałów wybuchowych na ciele denata są do stwierdzenia przez około roku- później już nie, w skutek reakcji rozkładu i zwłok i tych substancji.

1. Ty twierdzisz,  że
[...]

co jest wierutnym kłamstwem, więc poprosiłem o pokazanie mi, gdzie kto i jak robił takie badania- bo_ich_nie_robiono.I co mi dajesz wodpowiedzi? Ano dajesz mi w odpowiedzi tekst, że ś.p. Wassermanowi zrobiono badania (jako jedynemu!!!)  po roku i 7 miesiącach!!! i nie stwierdzono śladów.
Idzik- moje pytanie o Twoje IQ wcale nie było retoryczne. To jakie masz IQ? W granicach 70- 80?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-22 13:36:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k12fld$trs$1node1.news.atman.pl...
[...]

1. Zwróć się do prokuratury z tym pytaniem.
2. Poszukaj w Google.
3. Jeśli nie potrafisz poproś przyjaciela lub przyjaciółkę.
4. http://tiny.pl/h4658
5. Basta
6. Finito
7. I to byłoby na tyle

Data: 2012-08-22 01:39:41
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

> [...]
| nieosłoniętych przez ubranie. I, chłopcze niedorozwinięty, także na
| ścianach, meblach ubraniach i innych przedmiotach będących w zasięgu

Powiedz jeszcze rozwinięciuchu
Gdzie są meble po tym wybuchu?
Widzałeś, Putin ci pokazał?
Chyba dupę, byś ją okadzał
___
To dla ciebie Idzikowski, z okazji niedopitej flaszki...
Twoje zdrowie!
jb

Data: 2012-08-21 23:48:52
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

> [...]
|
| Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości

| Niby jak się rozkładają, synuś? W jakim czasie, synuś?

Weście se łociec granat dochałupy. Jak pierdolnie zwołaj komisje za rok, albo za dwa...
Ino nie od kaczorków, bo łuni wicie... tacy wredni bywają...

> [...]
| rozkłada, synuś? Jeśli taka bomba poleży rok w magazynie, to można ją
| wywieźć na złom, bo już jest nieszkodliwa, synuś!

Wy ociec zobrony cywilnej, czy może z Milicji Obywatelskiej sie wyrodzili?

Data: 2012-08-21 12:34:55
Autor: Trybun
Zakneblowane pojednanie
W dniu 2012-08-21 10:20, jr pisze:
> [...]

Macierewicz ma święte prawo (a nawet i ludzki obowiązek) podejrzewać
czynniki rosyjskie o zamach. Gdyby podobny wypadek zdażył sie wice versa,

A więc niech wreszcie zamilknie, albo zacznie się trzymać jednej wersji. To miotania się między bombami, helem itd i przedstawianie tego jako prawdy robi z niego zwykłego błazna, przynajmniej w moich oczach. Mało tego, on nawet do każdej swojej teorii wciąga tzw autorytety, czyli ludzi z "prof" przed nazwiskami..

> [...]

Byłoby inaczej, gdyby zwrócili materiał dowodowy. Skoro tego nie robią,
pozostają nam podejrzenia. To najzupełniej ludzkie.

Ja z kolei zaraz po zamachu słyszałem wypowiedzi świadków którzy mówili o cichym szumie silników samolotu podchodzącego do lądowania, Później nagły ryk silników, no i na końcu metaliczne odgłosy i trzask łamanych drzew.
I myślę że to trzymanie wraku przez kacapa ma jeden cel - odwrócenie uwagi od "czarnych skrzynek", to w nich można by znaleźć odpowiedź na wiele pytań.

Data: 2012-08-21 13:19:04
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0vo8g$8e8$2node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |

> [...]
| prawdy robi z niego zwykłego błazna, przynajmniej w moich oczach. Mało
| tego, on nawet do każdej swojej teorii wciąga tzw autorytety, czyli

Macierewicz jest śmieszny jak zresztą cała PiS-owska formacja. To są ludzie neurotyczni, z nawykami wyniosłymi z czasów konspiracji, gdzie swoje prawdy należało przede wszystkim głośno rozkrzycześ nie zważając na formę. Mają zwyczaj mówić o tym co myśla, a nie na odwrót. Dzisiaj należy uważać na formę i spójność własnych wypowiedzi. Oni tego nigdy nie rozumieli i chyba nie zrozumią.
jb

Data: 2012-08-21 16:17:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:k0vqts$b97$1node1.news.atman.pl...

[...]

Szczególnie Jaruś PolskęZbaw Kaczyński nie może pozbyć się nawyków, które nabył podczas wieloletniej konspiracji, czyli od żłobka do dziś! Hi! Hi! Hi!

Data: 2012-08-21 19:58:37
Autor: Trybun
Zakneblowane pojednanie
W dniu 2012-08-21 13:19, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości

| > |

> [...]

formę i spójność własnych wypowiedzi. Oni tego nigdy nie rozumieli i chyba

Poseł Macierewicz jest śmieszny w tych swoich działaniach dotyczących smoleńskiego zamachu. A nawet nie śmieszny a żałosny. Natomiast nie zapominaj że on ma sporo wiadomości o ciemnych sprawkach jakie się dzieją w tym kraju. Wszak był w rządzie J. Olszewskiego ważną figurą w MSW. A więc te jego teorie spiskowe dotyczące różnych spraw nie muszą być czystą fantazją.
Także i w PiSie jest sporo sensownych ludzi, szkoda tylko że są całkowicie przesłonięci przez swojego szefa.

Data: 2012-08-21 23:54:30
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k10i8f$psn$2node2.news.atman.pl...
> [...]
| > | > |

| > |
> [...]
| smoleńskiego zamachu. A nawet nie śmieszny a żałosny. Natomiast nie
| zapominaj że on ma sporo wiadomości o ciemnych sprawkach jakie się

Cóż mi z tego?

  Wszak był w rządzie J. Olszewskiego ważną figurą w
| MSW.

Jak długo?

 A więc te jego teorie spiskowe dotyczące różnych spraw nie muszą
| być czystą fantazją.

I co mi z tego?

| Także i w PiSie jest sporo sensownych ludzi, szkoda tylko że są
| całkowicie przesłonięci przez swojego szefa.

Są do siebie podobni. "Użyteczni idioci".
jb

Data: 2012-08-26 21:22:21
Autor: Trybun
Zakneblowane pojednanie
W dniu 2012-08-21 23:54, jr pisze:
> [...]
| smoleńskiego zamachu. A nawet nie śmieszny a żałosny. Natomiast nie
| zapominaj że on ma sporo wiadomości o ciemnych sprawkach jakie się

Cóż mi z tego?

Nic, i nikt inny też nic nie ma z tej wiedzy, bo on po prostu nigdy jej tak naprawdę nie chciał wykorzystać przeciw nikomu. Kolesie mogą spać spokojnie.

   Wszak był w rządzie J. Olszewskiego ważną figurą w
| MSW.

Jak długo?

Wystarczająco żeby zapoznać się z wieloma sprawami które nigdy nie ujrzą światła dziennego, przynajmniej do czasu gdy układ w tym kraju będzie rozdawał karty.

  A więc te jego teorie spiskowe dotyczące różnych spraw nie muszą
| być czystą fantazją.

I co mi z tego?

To żebyś nie robił z siebie matoła poddając go totalnej krytyce za wszystko.

| Także i w PiSie jest sporo sensownych ludzi, szkoda tylko że są
| całkowicie przesłonięci przez swojego szefa.

Są do siebie podobni. "Użyteczni idioci".
jb

Strach przed utratą ciepłych stołeczków. Oni sobie zdają sprawę że te stołki to tylko dla lokai prezesa.

Data: 2012-08-27 11:27:04
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k1dt1e$o2o$2node2.news.atman.pl...

| Nic, i nikt inny też nic nie ma z tej wiedzy, bo on po prostu nigdy jej
| tak naprawdę nie chciał wykorzystać przeciw nikomu.

Bardzo by chciał, tylko jest nieporadny.

 Kolesie mogą spać
| spokojnie.

Mozecie spać spokojnie, dokąd kaczyńscy i macierewicze działają pod patronatem kleru. Dotąd jesteście w jednej parafii.

| Wystarczająco żeby zapoznać się z wieloma sprawami które nigdy nie ujrzą
| światła dziennego

Co sie dowiedział, na pewno zdążył rozkrakać po różnych parafialnych gazetkach. Oczywiscie wszystko z wyjątkiem informacji na temat kleru, no bo jak inaczej? Już w sprawie Wielgusa Rydzyk im wyraźnie pogroził...

, przynajmniej do czasu gdy układ w tym kraju będzie
| rozdawał karty.

| To żebyś nie robił z siebie matoła poddając go totalnej krytyce za wszystko.

Znowu coś mącisz. Jak ich krytykuje za nieudacznictwo, że zamiast dobrać się do dupy czerwonym, biją pianę wokół spraw drugorzędnych. Komuch ich przejrzał, że są niegroźni i dlatego dopuścił do Okrągłego Żłoba.

jb

Data: 2012-08-27 21:13:25
Autor: Trybun
Zakneblowane pojednanie
W dniu 2012-08-27 11:27, jr pisze:

| Nic, i nikt inny też nic nie ma z tej wiedzy, bo on po prostu nigdy jej
| tak naprawdę nie chciał wykorzystać przeciw nikomu.

Bardzo by chciał, tylko jest nieporadny.

Mimo wszystko ja nie widzę u niego jakiejś determinacji w ujawnianiu tych prawdziwych tajemnic kolesi z układu.

  Kolesie mogą spać
| spokojnie.

Mozecie spać spokojnie, dokąd kaczyńscy i macierewicze działają pod
patronatem kleru. Dotąd jesteście w jednej parafii.

To nie kler trzyma ich w szachu ale wzajemne interesy i korzyści z tego płynące.

> [...]

gazetkach. Oczywiscie wszystko z wyjątkiem informacji na temat kleru, no bo
jak inaczej? Już w sprawie Wielgusa Rydzyk im wyraźnie pogroził...

Gdyby naprawdę zdradził coś co mogłoby zaszkodzić układowi to dzisiaj pewnie można by już tylko zapalić świeczkę w hołdzie dla jego pamięci.

> [...]

do dupy czerwonym, biją pianę wokół spraw drugorzędnych. Komuch ich
przejrzał, że są niegroźni i dlatego dopuścił do Okrągłego Żłoba.

O czym ty piszesz? Przecie rozmawiamy o Macierewiczu i jego "walce" z układem, a nie o jakichś "onych".

Data: 2012-08-28 15:53:05
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie
| To nie kler trzyma ich w szachu ale wzajemne interesy i korzyści z tego
| płynące.

Znowu mącisz komuszku.
Gdyby Macierewicz miał dobre układy i czerpał z tego korzyści, nie należałby do PiS, tylko razem z posłem Niesiołowskim wstapiłby do Platformy Obywatelskiej.
Ja nie mam podejrzeń co do uczciwości ludzi typu Macierewicza i Kaczyńskiego. Ja mam obiekcje co do ich skuteczności. Uczciwość i skuteczność to są dwie różne cechy, które powinien posiadać polityk. W polsce takich polityków nie widzę.

Data: 2012-08-28 16:02:19
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie
| Gdyby naprawdę zdradził coś co mogłoby zaszkodzić układowi to dzisiaj
| pewnie można by już tylko zapalić świeczkę w hołdzie dla jego pamięci.

Z ciebie komuch, jak z koziej dupy trąba (albo udajesz głupiego).
Macierewicz posiada sporą wiedzę na temat WSI. Gdyby był jedynym, a niedajbóg przypadkowym depozytariuszem tej wiedzy, mógłby się tą wiedza podzielić co najwyżej ze Świętym Piotrem. Skoro nie spotkał go jeszcze jakiś 'wypadek', to znaczy, że nikomu się to nie opłaca.

(...)
| > |

| O czym ty piszesz? Przecie rozmawiamy o Macierewiczu i jego "walce" z
| układem, a nie o jakichś "onych".

Dobrze wiesz, ze piszę o komuchach (nie udawaj głupiego).

Data: 2012-08-21 23:09:36
Autor: Observatore
Zakneblowane pojednanie
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a):

Macierewicz jest śmieszny jak zresztą cała PiS-owska formacja. To są ludzie neurotyczni,

ja pierdole, psychol wydaje diagnoze o stanie psychicznym innych ludzi, a sam
przyglup chce rzadzic i gada z klonami.

W na miejscu Kaczynskiego i Macierrewicza, zesralibyscie sie w gacie na
miekko, przemadrzaly polgowku:)

Typowy glupi polaczek.

Data: 2012-08-21 13:19:37
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

> [...]
| o cichym szumie silników samolotu podchodzącego do lądowania, Później
| nagły ryk silników, no i na końcu metaliczne odgłosy i trzask łamanych

Jeśli tak, to próbowali poderwać przed lądowaniem. Dlaczego się nie udało?
Oto jest pytanie!

| I myślę że to trzymanie wraku przez kacapa ma jeden cel - odwrócenie
| uwagi od "czarnych skrzynek", to w nich można by znaleźć odpowiedź na
| wiele pytań.

Coś w tym jest... Niszczenie wraku wyglądało dosyć teatralnie. Czyzby po to,
aby wyprowadzić z równowagi ludzi takich jak Macierewicz? Rosjanie sa
mistrzami itrygi.
Pozdrawiam
jacek

Data: 2012-08-21 19:56:18
Autor: Trybun
Zakneblowane pojednanie

> [...]
| drzew.

Jeśli tak, to próbowali poderwać przed lądowaniem. Dlaczego się nie udało?

Było za późno!

> [...]

aby wyprowadzić z równowagi ludzi takich jak Macierewicz? Rosjanie sa

Było po to żeby odwrócić uwagę od naprawdę istotnej sprawy - czyli błędnych zapewniań z wieży o dobrym kursie i wysokości, odnotowanych w czarnej skrzynce.
Tak, wiele od Rosjan mogliby się nauczyć nasi politycy..

Data: 2012-08-21 23:58:20
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k10i44$psn$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Było za późno!

Ale dlaczego?

Data: 2012-08-26 21:22:04
Autor: Trybun
Zakneblowane pojednanie
W dniu 2012-08-21 23:58, jr pisze:

| > |

| Było za późno!

Ale dlaczego?

TU-154 to nie piłeczka pingpongowa którą można sobie podrzucić w górę w każdej chwili.

Data: 2012-08-27 11:35:53
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k1dt0t$o2o$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2012-08-21 23:58, jr pisze:

| > | > |

| > |

| TU-154 to nie piłeczka pingpongowa którą można sobie podrzucić w górę w
| każdej chwili.

Wiesz co? Bawiłem sie trochę na Siewiernym w awionetce googla.
Samolot zasze można podnieść, jeśli nie brak mu paliwa i teren jest równy. Być może byli pod poziomem lotniska (poprzeczny jar), o czym nie wiedzieli?

Data: 2012-08-27 21:13:39
Autor: Trybun
Zakneblowane pojednanie
W dniu 2012-08-27 11:35, jr pisze:

> [...]

Być może byli pod poziomem lotniska (poprzeczny jar), o czym nie wiedzieli?

Tak, zawsze można podnieść, ale pod warunkiem że całe podejście się kontroluje i odpowiednio dysponuje czasem, prędkością itd. A oni lądowali w ciemno. Polegali na głosach z wieży kontrolnej i sugestiach z pokładu.

Data: 2012-08-28 15:38:55
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k1ggt4$6cc$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| kontroluje i odpowiednio dysponuje czasem, prędkością itd. A oni
| lądowali w ciemno. Polegali na głosach z wieży kontrolnej i sugestiach z

Sam słyszałeś te sugestie, czy redaktor Rolicki je słyszał?

Data: 2012-08-27 11:36:12
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości
|W dniu 2012-08-21 23:58, jr pisze:

| > | > |
Później

| > |

Data: 2012-08-21 09:45:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Zakneblowane pojednanie

[...]

Wytłumacz mi łaskawie, jakim cudem nieudolny, bezradny, nieobyty, sterowany przez swojego brata prezydent małego kraiku w Europie Środkowej miałby stanowić aż tak potężne zagrożenie dla Rosji, że Rosjanie postanowili go wyeliminować. Co było tą jego tajną bronią? Dęte, z namaszczeniem wygłaszane przemówienia?
I dlaczego Rosja postanowiła zrobić to w tak idiotycznie spektakularny i widowiskowy sposób, kierując na siebie oczy całego swiata, skoro istnieją rosyjskie służby specjalne oraz trucizny, którymi owe służby posługują się, jak wiemy, wręcz doskonale?
Nieszczęściem dla Polski są ludzie, których megalomania i rozdęte ego jest tak potworne, że wszędzie dopatrują się bycia jakimś Chrystusem narodów, jakimś przedmurzem, jakimś kołem ratunkowym, jaką potęgą, z którą świat musi się liczyć. I trwają w tych durnych marzeniach zamiast zakasać rękawy, wziąć się do roboty i gonić tę resztę Europy, która podobno nam butów niegodna czyścić.
Świat się z nami wcale liczyć nie musi i tego nie robi. Rozjazgotanego ratlerka można co najwyżej odsunąć niecierpliwie nogą, żeby tak nie hałasował.
Katastrofy się zdarzają. Uwierz w to wreszcie. Ich wyjaśnianie zajmuje nieraz lata. To elementarna wiedza, na poziomie programów z National Geographic "Katastrofy w przestworzach". Polecam. W sam raz na twój umysł.

Data: 2012-08-21 10:35:38
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50333c85$0$1296$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
| przez swojego brata prezydent małego kraiku w Europie Środkowej miałby
| stanowić aż tak potężne zagrożenie dla Rosji, że Rosjanie postanowili go

Czytaj łaskawie posty, na które z zajadłościa ratlerka odpowiadasz.

> [...]
| Świat się z nami wcale liczyć nie musi i tego nie robi. Rozjazgotanego
| ratlerka można co najwyżej odsunąć niecierpliwie nogą, żeby tak nie

Masz mentalność wystraszonego raba (jakbyś się bał, że ktoś cię wybatoży za Kaczyńskiego).

| Katastrofy się zdarzają. Uwierz w to wreszcie.

Czytaj posty, na które odpowiadasz! (strach i nienawiść zalały ci mózg)

Ich wyjaśnianie zajmuje
| nieraz lata. To elementarna wiedza, na poziomie programów z National
| Geographic "Katastrofy w przestworzach". Polecam. W sam raz na twój umysł.

Masz umysł niewolnika, który przestraszył się złego humoru swojego pana. Żaden 'Geografic' tutaj nie pomoże.
jb

Data: 2012-08-21 10:36:50
Autor: Chiron
Zakneblowane pojednanie
[...]

Dostałeś ode mnie odpowiedź- nie zrozumiałeś. Dlaczego uważasz, że zrozumiesz teraz? Problemem nie jest jego (czy moja) odpowiedź- ale to, że Ty swoje pytanie traktujesz jako retoryczne- i żeby nie wiem jakie argumenty padły, Ty raczej nawet tego nie przeczytasz

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-21 11:12:13
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k0vhb2$1kt$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| Ty swoje pytanie traktujesz jako retoryczne- i żeby nie wiem jakie argumenty
| padły, Ty raczej nawet tego nie przeczytasz

Musisz zrozumieć fakt, że warstwa emocji czesto bywa silniejsza od racjonalnego myślenia. Polska Ludowa wychodowała rzesze ludzi o mentalności niewolników przywykłych do odpowiedzialności zbiorowej. I zapewniam cię, że oni nienawidzą Kaczyńskich nie tylko za to, że podskoczyli czerwonym panom, ale głównie za to, że zrobili to nieudolnie.
Dlatego ostatni Kaczyński musi odejść, gdyż nie radzi sobie z istniejącą sytuacją. Nie rozumie tego, że w fachu, który sobie obrał nie wolno być nieudacznikiem.

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-08-21 10:26:40
Autor: Gringo
Zakneblowane pojednanie

Data: 2012-08-21 11:18:37
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

| "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
| > |
lat.
| > |

| Wina wariackiej eskapady leży jak na dłoni.

Leży w rosyjskiej dłoni, która jak dotąd jest zamknięta, więc g... tam
widzisz robaczku.

  Trzeba być pojebanym, żeby to
| będąc postronnym obserwatorem jeszcze mędzić.

Boisz się, że dostaniesz po grzbiecie za moje słowa? A bój się, bo i tak ci
dojebią :))
jb

Data: 2012-08-21 00:05:48
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie
A ja już 10 kwietnia 2010 roku wiedziałem, że ten
| > |

| Nie, po prostu to było jedno wielkie wariactwo i to całkiem niedawno, trudno
| niepamiętać.

'Było, bo po prostu było', czyli masło maslane Gringo. Nienawiść zaślepia ci mózg.
jb

Data: 2012-08-21 10:31:25
Autor: Gringo
Zakneblowane pojednanie

Data: 2012-08-21 11:22:24
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

| "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
| > | > |

| > |
| > |

| Fanatyzm upośledza.

Pytam cię człowieku o prostą rzecz, na którą nie potrafisz odpowiedzieć,
więc zarzucasz mi fanatyzm? Przecierz nawet nie znasz moich poglądów!
jb

Data: 2012-08-21 11:42:03
Autor: Gringo
Zakneblowane pojednanie

"jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k0vk35$4d8$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości

| "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
| > | > |

| > |
| > |

Data: 2012-08-21 11:57:43
Autor: jr
Zakneblowane pojednanie

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k0vl5m$nep$1adenine.netfront.net...

| "jr" <jacek.bezadresu@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

| > |
| > |
| > | > | > |

| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| Przecież ujawniasz się z poglądami,

Oczywiście, że się ujawniam, lecz ty ich nie widzisz, bo jesteś ślepy.
jb

Data: 2012-08-26 14:22:25
Autor: pluton_
Zakneblowane pojednanie