Data: 2009-03-30 12:04:35 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Zakochany w vitarze - jak go zniechecic | |
Dnia Mon, 30 Mar 2009 11:42:13 +0200, jowar napisał(a):
przeciez to wady jakies cholerstwo ma ruda żre, spor pali, brak bagażnika. W zasadzie wszystko :) -- www.warszawski.info |
|
Data: 2009-03-30 13:37:35 | |
Autor: jowar | |
Zakochany w vitarze - jak go zniechecic | |
Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:1efquay5paga1$.1a4ylwciyb2on.dlg40tude.net... Dnia Mon, 30 Mar 2009 11:42:13 +0200, jowar napisał(a): hehe tak chce mi zdjąc z ściany plakat wyborczy Pisu i zastapic go vitara :) nie pozwole mu a powaznie to i tak chyba pali najmniej z terenowek czytajac porownania blokad nie ma ale ma skubany reduktor a to juz duzo |
|
Data: 2009-03-30 13:42:29 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Zakochany w vitarze - jak go zniechecic | |
Dnia Mon, 30 Mar 2009 13:37:35 +0200, jowar napisał(a):
Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:1efquay5paga1$.1a4ylwciyb2on.dlg40tude.net... samuraj czy jimny troszkę mniej. blokad nie ma ale można założyć jak ktoś chce. Wyjdze i tak taniej niż jakiekolwiek inne auto z blokadami :) ale ma skubany reduktor a to juz duzo nic nadzwyczajnego - wszystkie terenowe mają - to nie suv. -- www.warszawski.info |
|
Data: 2009-03-30 12:17:10 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
Zakochany w vitarze - jak go zniechecic | |
Dnia 30.03.2009 ...::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisał/a:
a powaznie to i tak chyba pali najmniej z terenowek To zależy, w zł to część diesli 4x4 pojedzie taniej. blokad nie ma Nie wiem czy Vitarka ma lsd z tyłu, bo od biedy na średni teren wystarczy, przód ma niewiele aut w serii H, Rubicon i G z tego co pamiętam, a to całkiem inne $$$. Przy dokładaniu samodzielnym to więcej zależy od jakości samych blokad, do wielu aut da się podobnie "tanio", chociaż i tak 2-3kzł na oś trzeba mieć. ale ma skubany reduktor a to juz duzo Ale we vitarce bez calmini to taki średni ten reduktor :) po za tym sam rozdział napędów dość ubogi, brak np trybu awd, masz tylko 4x2 lub 4x4 na sztyno między osiami. Przydałaby się załączana różnicówka ze szperą w centralnym dyfsze. A tak w ogóle to fajne i sympatyczne autko, w cabrio na lato, na grzyby, na plażę itd. jak znalazł. -- *** rozanski.at.sergiusz.dot.com sq3bkn *** *** http://www.4x4.kalisz.pl *** $ You have new spam in /home/serek/maildir/ |
|
Data: 2009-03-30 14:53:32 | |
Autor: jowar | |
Zakochany w vitarze - jak go zniechecic | |
ktos tu napisal ze kazda terenowka ma reduktor
może i tak ale "terenówka " a teraz 99 proc ludzi za terenowke biora HRV CRV RAV itd |
|
Data: 2009-03-30 15:18:53 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Zakochany w vitarze - jak go zniechecic | |
Dnia Mon, 30 Mar 2009 12:17:10 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):
Dnia 30.03.2009 ...::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisał/a: jimny czy samuraj też sa w dieslu. blokad nie ma Zasadniczo nie, choć były ponoć wersje co miały. Ale pewny nie jestem - coś mi sie tak o uszy obiło. Może poprostu ktoś sam sobie zmotał. przód ma niewiele aut w serii H, Rubicon i G z tego co pamiętam, a to całkiem dokładnie ale ma skubany reduktor a to juz duzo u nas daje rade :) Ostatecznie vitara co by nie mówić to nie jest auto do hardcoru. Szczególnie na firmowym zawieszeniu i orginalnych kołach. Ale ma pewien potencjał. -- www.warszawski.info |