[FOTO] Zakole Wisły - z pamiętnika niedzie lnego rowerzysty

Data: 2012-10-29 16:37:09
Autor: biodarek
[FOTO] Zakole Wisły - z pamiętnika niedzie lnego rowerzysty
Witam!

Przedstawiam kolejną fotorelację z pamiętnika niedzielnego rowerzysty. Wycieczka z Torunia do zakola Wisły w okolicach Bydgoszczy.

https://picasaweb.google.com/111980164771401797502/ZakoleWisY

--
biodarek

Data: 2012-10-29 09:59:23
Autor: Ignac
W dniu poniedziałek, 29 października 2012 16:37:12 UTC+1 użytkownik biodarek napisał:
Witam! Przedstawiam kolejną fotorelację z pamiętnika niedzielnego rowerzysty.

No,panocku piknie co cud!

 Ignac

Data: 2012-10-29 14:11:52
Autor: rmikke
[...]

ż bym jakiegoś plusa, czy innego lajka dał, ale nie ma gdzie :D

Data: 2012-10-29 19:13:24
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 29 Oct 2012 16:37:09 +0100, biodarek napisał(a):

[...]

Niezłe. Cholera, żebym już nie znał wszystkich ścieżek wokół na pamięć to
też bym się wybrał :)
--
Jacek

Data: 2012-10-29 20:43:45
Autor: Wojtas
W dniu 2012-10-29 16:37, biodarek pisze:

[...]

Zazdroszczę pogody :) Ps. Bardzo fajne foty.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2012-10-29 21:01:24
Autor: Andrzej Ozieblo
biodarek pisze:

Przedstawiam kolejną fotorelację z pamiętnika niedzielnego rowerzysty. Wycieczka z Torunia do zakola Wisły w okolicach Bydgoszczy.

https://picasaweb.google.com/111980164771401797502/ZakoleWisY

Swietne zdjecia. Pozazdroscic... braku sniegu.

Biodarku, meczy mnie jedno pytanie. Czy to Ty byles tym drugim Torunianinem, z ktorym rowerowalismy w Beskidzie Malym z Halina, Zbooyem, Arczii i jeszcze kilku innymi niemalo lat temu? Pierwszy z Torunia byl oczywiscie galex, ktoremu prostowalem tarcze po jakims bardziej kamienistym zjezdzie.

Data: 2012-10-29 22:01:35
Autor: biodarek
W dniu 2012-10-29 21:01, Andrzej Ozieblo pisze:
biodarek pisze:

[...]

Dziękuję. Znalazłem się tuż poza linią śniegu - już w Kruszwicy było biało. We Francji i Hiszpanii także :)

[...]

Na pewno nie byłem to ja. Może Łukasz. Jeśli na GT i-drive, to mógłby być on. Tylko galex będzie to wiedział. A raz prawie się spotkaliśmy. Kiedy byliśmy z galexem i Robertem u Haliny. Galex dzwonił, żebyś podjechał, ale coś nie pasowało. Maj 2004.

biodarek

Data: 2012-10-30 03:25:48
Autor: Iguan_007
[FOTO] Zakole Wisły - z pamiętnika niedzielnego rowerzysty
Ale fajna jesien

 Pozdrawiam,  Iguan  -
Iguan007  Sezon caly rok:  http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia  --

Data: 2012-11-12 02:07:53
Autor: Titus Atomicus
[FOTO] Zakole Wisły - z pamiętnika n iedzielnego rowerzysty
In article <k6m85d$9df$1@mx1.internetia.pl>,
 biodarek <darkm_usunto@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

O, fajna wycieczka i dobor zdjec...

Data: 2012-11-12 12:31:32
Autor: Ignac
W dniu poniedziałek, 12 listopada 2012 02:07:52 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

O, fajna wycieczka i dobor zdjec...

TA gdzieś Ty się zawieruszył,mam nadzieję że odtąd już będziesz
się pojawiał,nie możesz tak bez uprzedzenia gdzieś znikać.
A w związku z zaistniałym zniknięciem wytłumacz się gdzie byłeś
lub gdzie jesteś.

Data: 2012-11-13 09:50:59
Autor: Titus Atomicus
[FOTO] Zakole Wisły - z pamiętnika n iedzielnego rowerzysty
In article <84b16630-52a8-4cb8-8e31-4dd4e76ad2ef@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]

się pojawiał,nie możesz tak bez uprzedzenia gdzieś znikać.
A w związku z zaistniałym zniknięciem wytłumacz się gdzie byłeś

Witaj, chlopie, milo mi ze mnie jeszcze pamietasz...
No coz - u mnie nuda i depresja. Od czasu jak Wilk zniknal, wiem juz mniej wiecej co czul Batman po zlikwidowaniu Jokera...
--
TA

Data: 2012-11-13 12:52:03
Autor: Ignac
W dniu wtorek, 13 listopada 2012 09:51:00 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Witaj, chlopie, milo mi ze mnie jeszcze pamietasz...

No coz - u mnie nuda i depresja. Od czasu jak Wilk zniknal, wiem juz mniej wiecej co czul Batman po zlikwidowaniu Jokera...
 Widzę Cię w dobrym humorze i pamiętaj o tym ,że rowery nie psują się
w nieskończonośc,a grupa nikogo bez wsparcia nie zostawi.
  Ignac

Data: 2012-11-13 23:35:36
Autor: Titus Atomicus
[FOTO] Zakole Wisły - z pamiętnika n iedzielnego rowerzysty
In article <f900c205-8858-4f93-a5a4-0427c4cfc281@googlegroups.com>,
> [...]

 Widzę Cię w dobrym humorze i pamiętaj o tym ,że rowery nie psują się
w nieskończonośc,a grupa nikogo bez wsparcia nie zostawi.
E, skoro juz o tym mowisz - wciaz nikt nie wie, jak skleic dwie glupie rurki.
--
TA

Data: 2012-11-13 21:26:01
Autor: biodarek
W dniu 2012-11-13 09:50, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

lub gdzie jesteś.

Witaj, chlopie, milo mi ze mnie jeszcze pamietasz...

Polecam rowerowanie. Jeszcze chyba nie sypnie śniegiem w listopadzie, a w grudniu zacznie przybywać dnia ;)

--
biodarek

Data: 2012-11-15 15:53:12
Autor: Wilk
On 13 Lis, 09:51, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article <84b16630-52a8-4cb8-8e31-4dd4e76ad2ef@googlegroups.com>,

Od czasu jak Wilk zniknal, wiem juz
mniej wiecej co czul Batman po zlikwidowaniu Jokera...

Właśnie taki tekst wygłosiła hiena, gdy lew odszedł od jej legowiska
żeby się napić wody ;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-11-16 02:22:18
Autor: Titus Atomicus
Zakole Wisły - z pamiętnika niedzie lnego rowerzysty
In article <d1cdba8e-70b6-4732-ba2a-f3fd8406b206@s14g2000vba.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

> mniej wiecej co czul Batman po zlikwidowaniu Jokera...

Właśnie taki tekst wygłosiła hiena, gdy lew odszedł od jej legowiska

Mhm. A kiedy jakas 'ciekawa' relacja z 'wyprawy'?
--
TA

Data: 2012-11-15 15:42:25
Autor: Wilk
On 12 Lis, 21:31, Ignac <smak870...@gmail.com> wrote:

[...]

Pewnie starał się przykleić tę urwaną kierownicę w swoim Dahonie. Ale
po miesiącu kapnął się, ze na ślinę jednak nie bardzo się trzyma...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-11-16 02:18:23
Autor: Titus Atomicus
Zakole Wisły - z pamiętnika niedzie lnego rowerzysty
In article <40cf286f-a784-4434-8ad5-70aea6267529@ib4g2000vbb.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

Pewnie starał się przykleić tę urwaną kierownicę w swoim Dahonie. Ale
po miesiącu kapnął się, ze na ślinę jednak nie bardzo się trzyma...

E, na twoja nie. Zbyt gesta od jadu.
A poza tym nie uwazasz na lekcjach, przeciez juz napisalem wczesniej, ze rurek wciaz nie skleilem.
I co to ma do rzeczy? Mam kilka innych rowerkow, na ktorych jakos jezdze.
--
TA

Data: 2012-11-12 18:30:02
Autor: biodarek
W dniu 2012-11-12 02:07, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

No, to teraz już jestem spełniony :)

Dzięki!

--
biodarek

Data: 2012-11-13 12:33:05
Autor: Marek
[FOTO] Zakole Wisły - z pamiętnika niedzielnego rowerzysty
Jaaasne. "Na Nowy Rok przybywa dna na barani skok". Ale i to jest pocieszające :).

--
Marek

[FOTO] Zakole Wisły - z pamiętnika niedzie lnego rowerzysty