Zakończenie kredytu odnawialnego w Mbanku

Data: 2016-02-08 10:57:13
Autor: marcin_
Zakończenie kredytu odnawialnego w Mbanku
miałem około 40 tys kredytu odnawialnego w rachunku, chciałem go szybko spłacić bo musze byc czysty w BIK, spłaciłem niezwłocznie. Jednak niestety po konsultacjach z MLinią otrzymałem informację, że muszę czekać 30 dni żeby doszło do całkowitego zamknięcia.

Bardzo zalezy mi na czasie, mam pytanie do Was czy idzie jakoś przyśpieszyć to zamknięcie?
chciałem napisac mail z mojego panelu z konta mbanku ale nie mozna, tylko czat i telefon

Data: 2016-02-08 10:46:10
Autor: ksysju
W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 10:57:18 UTC+1 użytkownik marcin_ napisał:
[...]

W umowie niby jest punkt, że można ją rozwiązać natychmiast za porozumieniem stron.
Nie wiem tylko w jakich przypadkach się to stosuje , czy w ogóle bywają takie przypadki ?

Data: 2016-02-08 13:16:21
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Zakończenie kredytu odnawialnego w Mbanku
Napisz na pomoc at mbank pl. Podaj imię, nazwisko, numer ror i opisz krótko problem. Powinno się udać skrócić okres wypowiedzenia.

Data: 2016-02-08 21:17:27
Autor: RobertS
W dniu 2016-02-08 o 10:57, marcin_ pisze:
[...]

spłać i zamów zaświadczenie o spłacie, bo od razu z BIK nie zniknie;
jeżeli starasz się o inny kredyt to napisz oświadczenie dla analityka

RobertS

Zakończenie kredytu odnawialnego w Mbanku