Zakończenie kredytu odnawialnego w Mbanku

Data: 2016-02-08 10:46:10
Autor: ksysju
Zakończenie kredytu odnawialnego w Mbanku
W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 10:57:18 UTC+1 użytkownik marcin_ napisał:
miałem około 40 tys kredytu odnawialnego w rachunku, chciałem go szybko spłacić bo musze byc czysty w BIK, spłaciłem niezwłocznie. Jednak niestety po konsultacjach z MLinią otrzymałem informację, że muszę czekać 30 dni żeby doszło do całkowitego zamknięcia.

W umowie niby jest punkt, że można ją rozwiązać natychmiast za porozumieniem stron.
Nie wiem tylko w jakich przypadkach się to stosuje , czy w ogóle bywają takie przypadki ?

Zakończenie kredytu odnawialnego w Mbanku