Zakończenie lokaty OF

Data: 2010-12-20 03:43:03
Autor: mic49
Zakończenie lokaty OF
Witajcie,

Wkurzające to trochę, że lokaty, które się dzisiaj pokończyły i
wypłata była na konto zewnętrzne - pieniądze właśnie przyszły, a
lokaty, gdzie wypłata miała nastąpić na konto w OF - jeszcze nie są
zakończone...

Miało być chyba odwrotnie...

Michał

Data: 2010-12-20 18:33:51
Autor: sTav
Zakończenie lokaty OF
mic49 wrote:
[...]

IMO: są zakończone, pieniążki też przyszły, - tyle że ich nie widać w onlajnowym miedzymordziu.
Zadzwoń, to odświeżą.

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2010-12-20 11:55:04
Autor: mic49
Zakończenie lokaty OF
> Miało być chyba odwrotnie...

IMO: są zakończone, pieniążki też przyszły, - tyle że ich nie widać w
onlajnowym miedzymordziu.
Zadzwoń, to odświeżą.

Pamiem, jak konsultantka OF nakłaniała mnie przy przedłużaniu lokat na
założenie rachunku, wtedy przepływ miał być szybszy. I faktycznie -
zakładanie lokat jest sprawniejsze, ale nie przypuszczałem, że
pieniądze wrócą na zewnętrzne konto szybciej niż na wewnętrzne w OF.

Zleciłem też dla ciekawości zerwanie lokaty już zakończonej ( tej,
które pieniądze otrzymałem na konto zewnętrzne ). Zobaczymy...

Michał

Data: 2010-12-21 21:37:05
Autor: Czesuaw P.
Zakończenie lokaty OF
Użytkownik "mic49" <michalp@interia.pl> napisał w wiadomości news:6c2e99de-7514-4759-8ad4-d086d5860e14t35g2000yqj.googlegroups.com...

Zleciłem też dla ciekawości zerwanie lokaty już zakończonej ( tej,
które pieniądze otrzymałem na konto zewnętrzne ). Zobaczymy...

Nic ciekawego się nie stanie, już to przerabiałem. Po prostu lokata zakończona wreszcie zniknie z OFa.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
Proszę o wsparcie

Żadam ochrony BOR!