Zakończona warta gimnazjalistów pod Krzyżem Katyńskim w Krakowie

Data: 2010-04-28 20:34:47
Autor: Eulalia Browarek
Zakończona warta gimnazjalistów pod Krzyżem Katyńskim w Krakowie
para poszła w gwizdek i już uszła. Ile to trwało ? 3 dni ? A miało rok......

Zennon

Data: 2010-04-28 22:40:32
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-28 22:34, Eulalia Browarek pisze:
para poszła w gwizdek i już uszła. Ile to trwało ? 3 dni ? A miało rok......

Zennon

No to teraz twoja kolej..

Data: 2010-04-28 20:44:06
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hra6ge$j7m$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-28 22:34, Eulalia Browarek pisze:
para poszła w gwizdek i już uszła. Ile to trwało ? 3 dni ? A miało rok......

Zennon

No to teraz twoja kolej..

Nic z tego. Ojczyzna w niebezpieczeństwie!!! Grozi nam neokaczyzm. Muszę stać na posterunku i bronić Polski !!!

Zennon

Data: 2010-04-28 13:48:13
Autor: Antenka
Zakończona warta gimnazjalistów pod Krzyżem K atyńskim w Krakowie
On 28 Kwi, 22:44, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hra6ge$j7m$1news.onet.pl...

> No to teraz twoja kolej..

Nic z tego. Ojczyzna w niebezpieczeństwie!!! Grozi nam neokaczyzm. Muszę
stać na posterunku i bronić Polski !!!

Zennon

Jestem spokojna, bo epoka neotuskowszczyzny niegdy już się nie
powtórzy bleeeee

Antenka

Data: 2010-04-28 22:50:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-28 22:44, Eulalia Browarek pisze:
[...]

E, nie będzie tak źle. - Ratunkiem dla Polski jest Prezydent opozycyjny wobec rządu.. I właśnie ja dlatego oddam głos na Jarosława Kaczyńskiego.  Naprawde az się boje myśleć o tym jakby Prezydentem miał zostać p. Komorowski..

Data: 2010-04-28 21:15:09
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hra737$ktp$1news.onet.pl...
[...]

To już qrde lepiej na Napieralskiego zagłosuj. Też lewak, ale zdrowy na ciele i umysle.

Zennon

Data: 2010-04-28 23:25:35
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-28 23:15, Eulalia Browarek pisze:
[...]

No niestety, poza tym że on ma znikome szanse, to  jeszcze się wydaje grać w tej samej orkiestrze co Tusk i sp-ka.

Data: 2010-04-28 21:34:12
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hra94o$qqd$1news.onet.pl...
[...]

No to nic Ci nie poradze. O ile faktycznie dominacja PO z punktu widzenia demokracji zaczyna się robić niepokojąca i powinna pojawić się jakaś polityczna przeciwwaga, ale nie widzę w tej roli Kaczyńskiego i PiSu.

Zennon

Data: 2010-04-29 13:14:56
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-28 23:34, Eulalia Browarek pisze:

[...]

Myślę że wybór Jarosława na obecną chwilę to wybór najlepszy z możliwych. - Jako Prezydent nie może nic zepsuć, a na pewno będzie patrzył na ręce zgrai kolesiów.

Data: 2010-04-29 18:11:42
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrbpu4$n4$1news.onet.pl...
[...]

Wyborow w PiS-ie teraz nie przewiduje, więc nie wygra.

--
stevep

Data: 2010-04-29 22:45:40
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-29 18:11, cirrus pisze:

[...]

A szkoda.. Szkoda dla Polski i Polaków.

Data: 2010-04-29 07:22:06
Autor: cytryna
Zakończona warta gimnazjalistów pod Krzyżem Katyńskim w Krakowie
para poszła w gwizdek i już uszła. Ile to trwało ? 3 dni ? A miało rok......

Zennon

Młode obszczymurki z XIII Liceum w Krakowie dzielnie wspierające tatusiów z UB, MO, ZOMO, PZPR w ramach Młodzieżówki PO odpuściły jedyną szansę ekspiacji
za czyny łajdackie jakich się dopuścili składając oszukańczy protest w sprawie
honorowego obywatelstwa dla śp.Lecha Kaczyńskiego. Warszawiści nie czekali na
fraglesów z tego Liceum i zmarłego udekorowali, a palanty pozostały palantami.

--

Zakończona warta gimnazjalistów pod Krzyżem Katyńskim w Krakowie