Zakonnica katowała dzieci, teraz idzie w zaparte.

Data: 2010-04-23 21:46:41
Autor: karwanjestkretynem
Zakonnica katowała dzieci, teraz idzie w zaparte.
Koniec śledztwa w sprawie przemocy w Domu Pomocy Społecznej w Studzienicznej. Prokuratura oskarża jedną zakonnicę, za jedno zdarzenie. Innych przypadków nie udało się potwierdzić.
 Prokuratorskie śledztwo rozpoczęło się od filmu nagranego przez turystę i wyemitowanego w TVN. W połowie zeszłego roku mężczyzna przebywał w okolicy DPS w Studzienicznej (okolice Augustowa) i zobaczył, jak jedna z sióstr zakonnych bije niepełnosprawną dziewczynę. Szarpie ją za włosy i uderza po głowie.

Później dziennikarze TVN dotarli do osób, które opowiadały im, że podobnych przypadków znęcania się nad podopiecznymi w DPS jest więcej. Prokuratura na początku przedstawiła zakonnicy zarzut naruszenia nietykalności swojej podopiecznej.

- Nie przyznała się ona do winy i odmówiła składania wyjaśnień - informuje prokurator Jolanta Szczytko, zastępca szefa Prokuratury Rejonowej w Augustowie.

Później rozpoczęły się poszukiwania świadków, którzy mieliby potwierdzić ustalenia z telewizyjnego śledztwa. Prokuratorzy dotarli do rozmówców dziennikarzy i chcieli ich przesłuchać. Okazało się, że te osoby - w prokuraturze - nie potwierdzają tego co wcześniej mówiły w materiałach telewizyjnych, nie mają informacji o innych możliwych przypadkach znęcania się nad młodzieżą ze Studzienicznej, czy też o innych osobach, które mogły dopuszczać się przemocy na dzieciach.

Śledczym nie udało się też zdobyć kompletu nagrań dziennikarzy (zwłaszcza tych nieemitowanych w telewizji), więc swoje ustalenia zakończyli tylko na tym jednym udokumentowanym przypadku.

- Na inne przypadki nie było dowodów - powiedziała prokurator Szczytko.

Zakonnicy grozi od grzywny do roku więzienia. Sprawą zajmie się Sąd Rejonowy w Augustowie.

W Studzienicznej od kilkudziesięciu lat działa Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży, w którym przebywa ok. 50 upośledzonych dzieci. Cierpią na autyzm, porażenie mózgowe czy chorobę Downa. Opiekują się nimi zakonnice ze Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi. Po wydarzeniach z sierpnia zeszłego roku podejrzana siostra została odsunięta przez zakon od pracy w Studzienicznej. W całej historii tego ośrodka to pierwsza tego typu sprawa. Wcześniej ośrodek dostawał liczne wyróżnienia i nagrody za wzorową opiekę nad młodzieżą.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7807918,Zakonnica_za_bicie_dzieci_przed_sad.html

Przemysław Warzywny

--
"Śmierć prezydenta wstrząsnęła mną jak wszystkimi Polakami, ale nie można tej śmierci używać do przeinaczania historii i zamykania ust tym, którzy ten fałsz widzą. Falsz ten unieważnia osiągnięcia innych. Nie można udzielać też prawa do przeżywania żałoby lub odbierać go, co robi z jakąś dziwną zaciekłością prof. Krasnodębski."

Data: 2010-04-23 22:09:07
Autor: abc
Zakonnica katowała dzieci, teraz idzie w zaparte.
Miałeś kiedykolwiek do czynienia z upośledzonym dzieckiem, które wpadło w
histerię?

Data: 2010-04-23 13:20:19
Autor: J-23
Zakonnica katowała dzieci, teraz idzie w zapart e.
On 23 Kwi, 22:09, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Mia e kiedykolwiek do czynienia z upo ledzonym dzieckiem, kt re wpad o w
histeri ?

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Chcesz powiedziec ze uposledzone dzieci mozna lac, katowac i dreczyc?
To jest taki katolicki sposob na wypedzenie diabla zza skory chorego
(uposledzonego) dziecka? Dobrze ze "milosierna" siostrzyczka do
piekarnika nie wkladala dzieci, by je wyleczyc.

J-23 itede...

Data: 2010-04-23 22:23:44
Autor: abc
Zakonnica katowala dzieci, teraz idzie w zaparte.
[...]

Zanim cokolwiek powiem, chcialbym sie najpierw dowiedziec czy ty miales kiedykolwiek do czynienia z takim dzieckiem.

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2010-04-23 13:28:58
Autor: J-23
On 23 Kwi, 22:23, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Zanim cokolwiek powiem, chcialbym sie najpierw dowiedziec czy ty miales
kiedykolwiek do czynienia z takim dzieckiem.

Nigdy nie mialem "do czynienia" z zadnym dzieckiem. Nie jestem
pedofilem. I w gruncie rzeczy wole dojrzale panienki, zeby miec z nimi
"do czynienia". A powaznie jak ta "krowa" nie mila cierpliwosci do
opieki nad chorymi dziecmi to powinna zmienic miejsce i obiekt swojego
"milosiernego umilowania" blizniego

J-23 itede...

Data: 2010-04-23 22:36:56
Autor: abc
Zakonnica katowala dzieci, teraz idzie w zaparte.
Zanim cokolwiek powiem, chcialbym sie najpierw dowiedziec czy ty miales
kiedykolwiek do czynienia z takim dzieckiem.

Nigdy nie mialem "do czynienia" z zadnym dzieckiem.

Skoro tak, to pownienes podkulic ogon i siedziec cicho, a nie pokazywac swiatu, ze ty tez potrafisz ujadac.

Data: 2010-04-23 22:11:47
Autor: karwanjestkretynem
Zakonnica katowała dzieci, teraz idzie w zaparte.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Miałeś kiedykolwiek do czynienia z upośledzonym dzieckiem, które wpadło w
histerię?

Chcesz mnie przekonac, że należy je uspokoic biciem po twarzy?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-23 22:19:31
Autor: abc
[...]

Zetknąłeś się kiedykolwiek z dzieckiem, które ma autyzm, porażenie mózgowe
czy chorobę Downa?

Data: 2010-04-23 20:26:58
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd200d5$0$17099$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak. I na pewno nie szarpię się go za rękę, jakby się mu chciało ją urwać. Mógłbym Ci nawet opowiedzieć jaka jest procedura postępowania przy agresywnych dzieciach autystycznych, ale rusz samemu dupę i kup sobie książkę na ten temat, albo samemu popracuj.

Zennon

Data: 2010-04-23 22:34:25
Autor: abc
[...]

No to super. A dlaczego rodzice tych dzieci oddali je do tego Domu Pomocy Społecznej zamiast stosować znaną ci procedurę postępowania?

Data: 2010-04-23 13:39:04
Autor: J-23
On 23 Kwi, 22:34, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> Tak. I na pewno nie szarpi si go za r k , jakby si mu chcia o j urwa .
> M g bym Ci nawet opowiedzie jaka jest procedura post powania przy
> agresywnych dzieciach autystycznych, ale rusz samemu dup i kup sobie
> ksi k na ten temat, albo samemu popracuj.

No to super. A dlaczego rodzice tych dzieci oddali je do tego Domu Pomocy
Spo ecznej zamiast stosowa znan ci procedur post powania?

Skad mam wiedziec dlaczego katole nie chca badan prenatalnych i rodza
swiadomie kalekie dzieci, ktrymi nie ma sie kto opiekowac? To jest
zwykla ciemnota i zacofanie. Poza tym moze ci rodzice poumierali, i
ich nie ma. Nie wiem o jakich "procedurach postepowania" mowisz? Ze
sami rodzice pownni katowac swoje chore dzieci????

Data: 2010-04-23 22:45:11
Autor: abc
> [...]
> ksi k na ten temat, albo samemu popracuj.

No to super. A dlaczego rodzice tych dzieci oddali je do tego Domu Pomocy
Spo ecznej zamiast stosowac znana ci procedure post powania?

Nie wiem o jakich "procedurach postepowania" mowisz? Ze
sami rodzice pownni katowac swoje chore dzieci????

Mówie o procedurze postepowania przy agresywnych dzieciach autystycznych, p ktorej gotow byles mi opowiedziec.

Data: 2010-04-23 13:50:26
Autor: J-23
On 23 Kwi, 22:45, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> Nie wiem o jakich "procedurach postepowania" mowisz? Ze
> sami rodzice pownni katowac swoje chore dzieci????

Mówie o procedurze postepowania przy agresywnych dzieciach autystycznych, p
ktorej gotow byles mi opowiedziec.

Przeczytaj sobie pierwszy lepszy elaborat na zadany temat. Tylko ze
zrozumieniem tekstu. Jego zalozenia ideowego i wymowy merytorycznej.
Nastepnie wskaz mi akapity gdzie mowi sie o stosowaniu przemocy.
http://abcautyzm.pl/tagi/autyzm-leczenie

Data: 2010-04-23 23:03:17
Autor: abc
Zakonnica katowala dzieci, teraz idzie w zaparte.
Mówie o procedurze postepowania przy agresywnych dzieciach autystycznych,
o ktorej gotow byles mi opowiedziec.

[...]

Nie widze pod wskazanym linkiem zadnej procedury postepowania przy napadzie
paniki i agresji.

Data: 2010-04-23 14:06:40
Autor: J-23
On 23 Kwi, 23:03, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
>http://abcautyzm.pl/tagi/autyzm-leczenie

Nie widze pod wskazanym linkiem zadnej procedury postepowania przy napadzie

Bo dotyczy to normalnych terapii stosowanych przez wykwalifikowane
osoby. Sadystyczne zakonnice maja swoj kodeks postepowania w takich
przypadkach, stad napady agresji u ich podopieczych.

Data: 2010-04-23 23:10:48
Autor: Lorn
Zakonnica katowala dzieci, teraz idzie w zaparte.
J-23 pisze:

[cut]

Bo dotyczy to normalnych terapii stosowanych przez wykwalifikowane
osoby. Sadystyczne zakonnice maja swoj kodeks postepowania w takich
przypadkach, stad napady agresji u ich podopieczych.

Nie ma sensu tłumaczyć... Beton nie przyjmie do świadomości, że zakonnica sadystka i ksiądz pedofil istnieją. :>

Data: 2010-04-23 14:18:18
Autor: J-23
Zakonnica katowala dzieci, teraz idzie w zaparte.
On 23 Kwi, 23:10, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
J-23 pisze:

[cut]

> [...]

Nie ma sensu tłumaczyć... Beton nie przyjmie do świadomości, że
zakonnica sadystka i ksiądz pedofil istnieją. :>

abc jest przebieglym draniem. Jemu marzy sie panstwo wyznaniowe.
Panstwo w ktorym hierarchowie koscielni mieliby stanowic prawo. W
takim panstwie nikt nie scigalby np. ksiezy pedofili. Katabasy
robiliby co im sie zywnie podoba. Ora et labora. Juz w dziejach bylo!

Data: 2010-04-23 23:25:10
Autor: abc
Zakonnica katowala dzieci, teraz idzie w zaparte.
abc jest przebieglym draniem. Jemu marzy sie panstwo wyznaniowe.

Wszystkie państwa są wyznaniowe. Widzimy przecież, że państwa muzułmańskie w
różnym stopniu jedynie tolerują inne religie ale islam jest tam religią
państwową.

Podobnie w Izraelu, judaizm jest religią państwową szabat jest ściśle
przestrzegany, nie działa handel i sklepy są pozamykane, nie działa
transport publiczny, a nawet telewizja.

Podobnie jest z hinduizmem, właściwie wszystkie fałszywe religie są
chronione przez własne państwa.

I jedynie prawdziwa religia Chrystusowa nie ma już własnych państw, bo
zostały one zniszczone przez antychrześcijańskie rewolucje i zamienione w
państwa diabła.

Państwa diabła są oczywiście państwami wyznaniowymi, wrogimi
katolicyzmowi. Odnośnie różnic między państwem Bożym a państwem diabła
polecam dzieło św. Augustyna "De civitate Dei"

http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/28941/panstwo-boze.html

Nie ma państw bezwyznaniowych i neutralnych światopoglądowo.

Data: 2010-04-23 21:26:28
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd21039$0$19180$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Ale pięknie odpłynął w urojenia....   ;)))))

Zennon

Data: 2010-04-24 01:25:17
Autor: pepe
Dnia Fri, 23 Apr 2010 21:26:28 +0000, Eulalia Browarek napisał(a):

Ale pięknie odpłynął w urojenia....   ;)))))

Zennon
Musi sam jakiś szacowny biskup do was przemawia w postaci abc, albo co najmniej czcigodny ojczulek z - nie przymierzając - Torunia, a wy tak go poniewierata, szatany jedne.

Data: 2010-04-23 23:17:31
Autor: abc
[...]

Innymi slowy, wymysliles sobie taka procedure i "uwiarygodniles" ja linkiem,
pod którym nic takiego nie ma.

Data: 2010-04-23 14:21:21
Autor: J-23
On 23 Kwi, 23:17, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
>przypadkach, stad napady agresji u ich podopieczych.

Innymi slowy, wymysliles sobie taka procedure i "uwiarygodniles" ja linkiem,
pod kt rym nic takiego nie ma.

o jakiej "procedurze" bredzisz? ten link to jest pierwszy lepszy
przylkad na to, ze zakonnica sadystka nie posiadala ani predyspozycji,
ani kwalifikacji do  opieki nad chorymi dziecmi.

Data: 2010-04-23 23:30:40
Autor: abc
Zakonnica katowala dzieci, teraz idzie w zaparte.
Innymi slowy, wymysliles sobie taka procedure i "uwiarygodniles" ja
linkiem, pod kt rym nic takiego nie ma.

o jakiej "procedurze" bredzisz? ten link to jest pierwszy lepszy
przylkad na to, ze zakonnica sadystka nie posiadala ani predyspozycji,
ani kwalifikacji do  opieki nad chorymi dziecmi.

Nie bredze tylko pisze.  Sprawiales wrazenie jakobys znal jakas procedure
postepowania w przypadku agresji u dzieci autystycznych, a nawet
zapewniales, ze gotów mi jestes o niej opowiedziec. A wyszlo na to, ze
wymysliles sobie taka procedure i "uwiarygodniles" ja linkiem, pod ktorym
nic takiego nie ma. Dodam jeszcze, ze wcale mnie to nie zaskoczylo,
spodziewalem sie tego.

Data: 2010-04-23 21:43:06
Autor: J-23
On 23 Kwi, 23:30, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]
wymysliles sobie taka procedure i "uwiarygodniles" ja linkiem, pod ktorym
nic takiego nie ma. Dodam jeszcze, ze wcale mnie to nie zaskoczylo,

Ignorant jestes. Bredzisz o jakichs "procedurach,stosowanych w
przypadkach napadow agresji. Moze po katolicku nalezy stostawac
polewanie lodowata woda, lub przypiekanie rozgarzanym do czerwonosci
zelaztwem, zeby wypedzic diabla... Moze tak postepuja sadystyczne
siostry zakonne? Nawet nie wiesz ze w takich przypadkach stosuje sie
farmakologiczne leki uspakajajace, i stymulujace. Ale do tego
potrzebna jest przynajmniej dyplomowana pielegniarka, ktora rzeczony
lek moze zaapilkowac, lecz nie moze zaordynowac. To zrobic moze
jedynie lekarz.

Data: 2010-04-24 06:50:05
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"J-23" <khanula@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

potrzebna jest przynajmniej dyplomowana pielegniarka, ktora rzeczony
lek moze zaapilkowac, lecz nie moze zaordynowac. To zrobic moze

Gdy pies sie nudzi, to sobie jajka lize.
Nudzisz sie matolku?

AR

Data: 2010-04-24 05:32:47
Autor: J-23
Zakonnica katowala dzieci, teraz idzie w zaparte.

nie interesuje mnie, co sobie lizesz

Data: 2010-04-23 21:21:48
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd20e6d$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sprawia Ci przyjemność bicie dzieci ? Opowiedz nam o tym. To nie paranoja, tylko zupełnie inny typ schorzenia, ale możemy się też tym zająć.

Zennon

Data: 2010-04-23 23:33:52
Autor: abc
[...]

To dosc prymitywna ucieczka, żeby odwrócić uwage od przyłapania na zmyslaniu.

Data: 2010-04-23 21:40:11
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd21243$0$2596$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ABC powiedz, masz orgazm przy tym jak patrzysz na poniewierane dziecko? Czy może widzisz w nim małego szatana poskramianego przez wysłannika Boga 90 kg zakonnice ? To bardzo ciekawe, bo we wszystkich gatunkach młode są pod specjalną ochroną i opiekuńczość wobec nich jest instynktem międzygatunkowym. Nienawiść do dzieci, to naprawdę baaardzo żadko spotykane zjawisko.

Zennon

Data: 2010-04-23 21:41:58
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hqt43r$ep1$1tioat.net...

[...]

rzadko - kurde ponioslo mnie ;)

Zennon

Data: 2010-04-23 23:50:00
Autor: abc
Zakonnica katowala dzieci, teraz idzie w zaparte.
rzadko - kurde ponioslo mnie ;)

To z bezsilnosci i dla dodania sobie animuszu.

Data: 2010-04-23 21:51:55
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd2160c$0$17103$65785112news.neostrada.pl...
rzadko - kurde ponioslo mnie ;)

To z bezsilnosci i dla dodania sobie animuszu.

No więc jak? Orgazmy, czy przyjemność z obserwacji kary Boskiej wobec małego szatana ? Co czujesz ?

Zennon

Data: 2010-04-23 22:47:39
Autor: zenek
abc pisze:
[...]

Zapytaj KGB co oni stosowali w takich przypadkach zarowno w stosunku do dzieci jak i idiotow tobie podobnych.

Data: 2010-04-23 20:43:19
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd20454$0$19168$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wiem. I nie obchodzi mnie to. Siostra która próbuje urwać rękę 5 latkowi nadaje się do pracy w masarni, a nie do pracy z dziećmi.

Zennon

Data: 2010-04-23 22:48:05
Autor: abc
[...]

Urwać rękę? A skąd ci to przyszło do głowy?

Data: 2010-04-23 20:55:03
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd20788$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No jeszcze się przymierzała, żeby mu łeb urwać, ale krótkie włosy miał i ciężko było chwycić. 90 kg rowzwcieczona niedogrzana samica, kontra 15 kg niepełnosprawne dziecko :( Żenada i wstyd.

Zennon

Data: 2010-04-23 23:05:11
Autor: abc
[...]

Gładko ci idzie zmyślanie horrorów i szkalowanie zakonnicy. Tfu!

Data: 2010-04-23 21:09:33
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd20b89$0$19168$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Qrde, ale nie jestem okulistą, żeby Ci slepotę leczyć na odległośc. Jak nie chcesz zobaczyć, to nie zobaczysz.

Zennon

Data: 2010-04-23 22:45:14
Autor: zenek
abc pisze:
[...]

Pewnie po to zeby tobie podobni je gwalcili mysla mowa uczynkiem i zaniedbaniem pedale.

Data: 2010-04-24 07:57:43
Autor: karwanjestkretynem
[...]

Nieodpowiedzialnośc rodziców chorego dziecka nie upoważnia idiotki zamkniętej za murami, do katowania i tak już pokrzywdzonego przez los dziecka. Jak chce rozładowac agresje, to niech wychowuje pensjonariuszy zakładów poprawczych. Zobaczymy jak dadzą się jej bic po twarzy.

Przemysław Warzywny