Zakonnice molestowa³y seksualnie swoich podopiecznych?

Data: 2011-01-03 21:54:42
Autor: Azor jest peda³em
Zakonnice molestowa³y seksualnie swoich podopiecznych?
Prokuratura w Courtrai w Belgii poinformowa³a o wszczêciu ¶ledztwa w zwi±zku z domniemanym molestowaniem seksualnym dzieci w placówce o¶wiatowej prowadzonej przez zakonnice w latach 60. XX wieku.

¦ledztwo wszczêto w zwi±zku z "anonimowym ¶wiadectwem" dotycz±cym molestowania w latach 1965-1970 w instytucie Stella Maris - powiedzia³a agencji AFP rzeczniczka prokuratury.

Rzeczony zakon ju¿ nie istnieje, a placówk± zarz±dza obecnie lokalne stowarzyszenie zajmuj±ce siê opiek± nad dzieæmi w trudnej sytuacji ¿yciowej.

- Czyny pope³nione w latach 1965-1970 s± ju¿ prawdopodobnie przedawnione, ale postanowili¶my wszcz±æ du¿e ¶ledztwo, aby spróbowaæ zrozumieæ tê sprawê - doda³a rzeczniczka w telewizji RTL-TVI.

- Chcemy wiedzieæ, kto by³ odpowiedzialny za te czyny, czy zakonnice te s± jeszcze aktywne i czy kto¶ mo¿e nadal staæ siê ich ofiar± - podkre¶li³a.

Adwokat kierownictwa placówki Jan Leysen wyst±pi³ z pro¶b±: - Apelujemy do wszystkich potencjalnych ofiar, aby siê zg³osi³y.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Zakonnice-molestowaly-seksualnie-swoich-podopiecznych,wid,13000861,wiadomosc.html?ticaid=1b896

Przemys³aw Warzywny

--

"Donald Tusk po trwaj±cej przez ca³e piêæ lat twardej walce politycznej rzuci³ na kolana najgro¼niejszego konkurenta, Jaros³awa Kaczyñskiego. Odebra³ mu ca³± w³adzê i pozbawia w³a¶nie ostatnich medialnych okienek na ¶wiat."

Data: 2011-01-03 13:08:35
Autor: Antenka
Asystentki molestowane przez pos³ów PO? A to zboki!
On 3 Sty, 21:54, jestem pedaÅ em- Jacek_Kawecki <Broñmy RP
przede_mn±_przed _Kaweckim

Podmywanie osranych, niepe³nosprawnych dzieciaków na wózkach
inwalidzkich i zmienianie im pieluch co 2 godziny to wg ciebie Kupecki
molestowanie?

Zobacz co siê dzieje w biurach poselskich waszej POlszewickiej szajki.
Wszystkie asystentki uciekaj± przed pe³owskimi zbokami.

Antenka ; - /

ble

Data: 2011-01-03 22:16:52
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-03 22:08, Antenka pisze:
[...]

Zdecydowanie nie cierpiê takich oskar¿eñ po latach. Nawet oskar¿ony nie mo¿e siê broniæ:-(

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2011-01-03 13:32:35
Autor: Antenka
On 3 Sty, 22:16, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2011-01-03 22:08, Antenka pisze:

> On 3 Sty, 21:54, jestem peda em- Jacek_Kawecki<Bro my RP
> przede_mn _przed _Kaweckim

> Podmywanie osranych, niepe nosprawnych dzieciak w na w zkach
> inwalidzkich i zmienianie im pieluch co 2 godziny to wg ciebie Kupecki
> molestowanie?

> Zobacz co si dzieje w biurach poselskich waszej POlszewickiej szajki.
> Wszystkie asystentki uciekaj przed pe owskimi zbokami.

> Antenka ; - /

> ble

Zdecydowanie nie cierpi takich oskar e po latach. Nawet oskar ony nie
mo e si broni :-(

No z takimi oskar¿eniami mo¿e tylko wyskoczyæ nocnik, czyli GóWniana.
Zakon nie istniej. Zakonnice dawno pomar³y. Wychowankowie pewnie te¿
nie ¿yj±, a je¶li ¿yj± to s± to osoby z ciê¿kim debilizmem, które
zeznawaæ nie bêd± itd. itd.

Kiepsko utkana intryga. Na pierwszy rzut oka to konfabulacje.

Antenka

Data: 2011-01-03 23:05:46
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-03 22:32, Antenka pisze:

[...]

No niestety, tak to w³a¶nie wygl±da:-(

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2011-01-03 23:24:35
Autor: A. Filip
Asystentki molestowane przez posłów PO? A to zboki!
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
> [...]

> Antenka ; - /

> ble

Zdecydowanie nie cierpi takich oskar e po latach. Nawet oskar ony nie

No z takimi oskarżeniami może tylko wyskoczyć nocnik, czyli GóWniana.
Zakon nie istniej. Zakonnice dawno pomarły. Wychowankowie pewnie też
nie żyją, a jeśli żyją to są to osoby z ciężkim debilizmem, które
zeznawać nie będą itd. itd.

Kiepsko utkana intryga. Na pierwszy rzut oka to konfabulacje.

Antenka

Pełne konfabulacje niekoniecznie. Coś nie do odparcia po aż 50 latach
przy założeniu "domniemania winy" zapewne.

Małżeństwo jest jak twierdza: ci, którzy są na zewnątrz,
chcą wejść, a ci, którzy znajdują się wewnątrz, chcą wyjść.
  -- PrzysÅ‚owie arabskie (pl.wikiquote.org)

Zakonnice molestowa³y seksualnie swoich podopiecznych?