Zakonnik?

Data: 2009-09-15 13:19:15
Autor: Piotr
Zakonnik?
"Biegłe stwierdziły, że ojciec prezentował dziewczynce „treści
pornograficzne”. Sąd to potwierdził. Wyrok: niewinny. Zeznania
pięcioletniej Ani, do których dotarła „Rzeczpospolita” są
wstrząsające. Pojawiają się w nich szczegóły anatomiczne i opisy
zachowań zbyt drastyczne, by je przytoczyć.

Bohaterem wyznań dziewczynki jest Z. - niemiecki menedżer i jej
ojciec. Na początku lat 90. poznał w Berlinie Hannę, Polkę, studentkę
III roku filologii na Uniwersytecie Wolnym. W 1998 r. przeprowadzili
się do Olsztyna. On został prezesem dużej firmy. W 2002 roku urodziła
siÄ™ ich cĂłrka Ania.

Pięć lat później prokurator oskarżył Niemca o prezentowanie
małoletniej treści pornograficznych. Wersję śledczych potwierdził
olsztyński sąd. Ale Z. został uniewinniony." http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Onanizowal-sie-przed-5-letnia-corka-- -sad-go-uniewinnil,wid,11495136,wiadomosc_prasa.html

Notkę poswięcam ofiarnym półgłówkom, które na psp ciagnom postymp jak
umiom (trudowszcziki postympu), usiłując postawić znak równości
pomiędzy pojęciami "zboczeniec" a "klecha".
Piotr

Data: 2009-09-15 13:36:06
Autor: jadrys
Zakonnik?
Piotr pisze:
[...]

A co takiego zĹ‚ego jest w pokazywaniu zdjęć?  Ja na przykĹ‚ad na dziewiÄ…te urodziny syna konkubiny zabraĹ‚em do agencji towarzyskiej..

Data: 2009-09-15 13:39:23
Autor: Piotr
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 13:36:06 +0200, jadrys napisał(a):

A co takiego złego jest w pokazywaniu zdjęć?  Ja na przykład na dziewi±te urodziny syna konkubiny zabrałem do agencji towarzyskiej..

Przeczytaj cało¶ć. Piotr
PS. I nie pieprz, jak kupa.

Data: 2009-09-15 13:53:02
Autor: jadrys
Zakonnik?
Piotr pisze:
[...]

Przeczytałem cało¶ć, - no nie, tak nie powinien postępować, to już normalna pedofilia. Do kryminału zboka.

Data: 2009-09-15 13:39:24
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Zakonnik?
jadrys pisze:
A co takiego zĹ‚ego jest w pokazywaniu zdjęć?  Ja na przykĹ‚ad na dziewiÄ…te urodziny syna konkubiny zabraĹ‚em do agencji towarzyskiej..

To sobie teraz sprawdĹş ile tam w cenniku stoi za deprawowanie nieletnich...

Data: 2009-09-15 13:50:39
Autor: jadrys
Zakonnik?
Andrzej Zbierzchowski pisze:
jadrys pisze:
A co takiego zĹ‚ego jest w pokazywaniu zdjęć?  Ja na przykĹ‚ad na dziewiÄ…te urodziny syna konkubiny zabraĹ‚em do agencji towarzyskiej..

To sobie teraz sprawdĹş ile tam w cenniku stoi za deprawowanie nieletnich...

Jakie deprawowanie? Nie mam pewności czy cokolwiek między nim a "agentka" doszło, ale nie jest to ten sam chłopak co kiedyś.. Nabrał pewności siebie, zaczął nawet przewodzić chordzie miejscowych rozrabiaków. Na pewno taki prezent urodzinowy będzie pamiętał do końca życia... w odróżnieniu od kolejnej gry, czy jakiegoś innego prezentu.

Data: 2009-09-16 16:45:29
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Zakonnik?
jadrys pisze:
[...]

A potem zdziwienie wielkie - no ale jak se pościelesz tak się wyśpisz.

Data: 2009-09-16 17:37:14
Autor: jadrys
Zakonnik?
jadrys pisze:
[...]

No cóż, czasem gra warta jest świeczki.

Data: 2009-09-15 14:03:34
Autor: pulsar
Zakonnik?
Piotr napisał(a):
Notkę poswięcam ofiarnym półgłówkom, które na psp ciagnom postymp jak
umiom (trudowszcziki postympu), usiłując postawić znak równości
pomiędzy pojęciami "zboczeniec" a "klecha".

Faktycznie, wyjątkowo udane poświęcenie...
Ciekawe, kto to tak krzywdzi "zboczeńców"
i te "klechy" tym wstrętnym znakiem równości..?
OburzajÄ…ce... ;)

pulsar

Data: 2009-09-15 14:12:48
Autor: Piotr
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 14:03:34 +0200, pulsar napisał(a):

Faktycznie, wyj±tkowo udane po¶więcenie...
Ciekawe, kto to tak krzywdzi "zboczeńców"
i te "klechy" tym wstrętnym znakiem równo¶ci..?
Oburzaj±ce... ;)

Nu, co wy pulsar nie wicie? Aż tak wielu trudowszcikow postympu tu nie
mamy. Chyba, że doci±gniemy ętelektualne zaplecze, nooo to wtedy i
ciebie bym policzył.
Piotr

Data: 2009-09-15 14:17:57
Autor: pulsar
Zakonnik?
Piotr napisał(a):
Nu, co wy pulsar nie wicie? Aż tak wielu trudowszcikow postympu tu nie
mamy. Chyba, że doci±gniemy ętelektualne zaplecze, nooo to wtedy i
ciebie bym policzył.

Nie może być!, nigdy nie obraziłem
tu żadnego zboczeńca, nazywaj±c go
klech±...

pulsar

Data: 2009-09-15 14:15:07
Autor: Grzegorz Z.
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 13:19:15 +0200, Piotr napisał(a):

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Onanizowal-sie-przed-5-letnia-corka-- -sad-go-uniewinnil,wid,11495136,wiadomosc_prasa.html

Notkę poswięcam ofiarnym półgłówkom, które na psp ciagnom postymp jak
umiom (trudowszcziki postympu), usiłuj±c postawić znak równo¶ci
pomiędzy pojęciami "zboczeniec" a "klecha".

No bo jak facet paraduje po ulicy w sukience to kto to jest, jak nie
zboczeniec?

I gdzie tam w artykule podano że to zakonnik?

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-15 14:26:52
Autor: pulsar
Zakonnik?
Grzegorz Z. napisał(a):

No bo jak facet paraduje po ulicy w sukience to kto to jest, jak nie
zboczeniec?
I gdzie tam w artykule podano że to zakonnik?

Najczę¶ciej jednak zboczeniec, ale
nie zawsze zakonnik, bo może zwykły,
¶wiecki ksi±dz na przykład... ;)

pulsar

Data: 2009-09-15 14:30:14
Autor: Piotr
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 14:26:52 +0200, pulsar napisał(a):

Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

I masz pogawentka* ętelegętów, he, he...
Piotr
*wiem

Data: 2009-09-16 10:12:52
Autor: Grzegorz Z.
Zakonnik?

Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Czyli zwykły zboczeniec na przykład :))))

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-15 22:34:24
Autor: janusz@fajny.adres.to
Zakonnik?
Grzegorz Z. wrote:
No bo jak facet paraduje po ulicy w sukience to kto to jest, jak nie
zboczeniec?

Np. Arab.
Bo skoro dla twojego rozumku sutanna jest sukienk±, to i strój Araba jest sukienk±.
I chlamida.
I chiton.
I chlajna.
(wiem, były też damskie wersje, tak jak obecnie s± damskie spodnie).
I chimation.
I żupan.
I toga.
Bo skoro suknia jest dla Grzesia sukienk± nawet, gdy jest to suknia męska...

Przypominam, że kilt jest spódnic±.
Podobnie dhoti.
Także gho.
Również lungi.
I sarong.

Czy według Grzesia każdy facet, który nosi suknię lub spódnicę jest zboczeńcem?
Czy według Grzesia wszyscy Szkoci, Rzymianie, Grecy, Arabowie, Hindusi, Malajowie, Bhutańczycy i cała reszta facetów, którzy nosz± lub nosili suknie lub spódnice to automatycznie zboczeńcy?
A prawnicy, którzy zakładaj± togę na czas rozprawy, staj± się wtedy (przynajmniej na czas rozprawy) według Grzesia zboczeńcami?

A może po prostu Grze¶ sam chciałby poparadować w sukience, tylko brak mu odwagi, bo się boi, że zaraz kto¶ nazwie go zboczeńcem?

j..

Data: 2009-09-15 21:04:56
Autor: Karol
Zakonnik?
janusz@fajny.adres.to <wnahfm.yrcvbaxb@cbpmgn.barg.cy> napisał(a):
A może po prostu Grze¶ sam chciałby poparadować w sukience, tylko brak mu odwagi, bo się boi, że zaraz kto¶ nazwie go zboczeńcem?
 z psychologicznego punktu widzenia, podobno osoby ktore zawziecie zwalczaja
homoseksualizm, mozna z duzym prawdopodobienstwem podejrzewac o tenze
homoseksualizm.

ps. czy andrzej adam filip to twoj klon lepionko? Nie musisz odpowiadac i
uznac ze to pytanie retoryczne.

EOT

Data: 2009-09-15 22:58:17
Autor: Piotr
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 22:34:24 +0200, janusz@fajny.adres.to
napisał(a):

A może po prostu Grze¶ sam chciałby poparadować w sukience, tylko brak mu odwagi, bo się boi, że zaraz kto¶ nazwie go zboczeńcem?

Jeszcze chałat... Piotr

Data: 2009-09-15 23:02:11
Autor: raff
Zakonnik?
janusz@fajny.adres.to pisze:
Grzegorz Z. wrote:
[...]

Paraduje, ale jedynie przed lustrem...

R.

Data: 2009-09-16 10:15:17
Autor: Grzegorz Z.
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 22:34:24 +0200, janusz@fajny.adres.to napisał(a):

Czy według Grzesia wszyscy Szkoci

Wg Janka Szkoci chodz± sukienkach?

Niech się Janek dokształci.

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-15 14:34:27
Autor: CYC
Zakonnik?

Notkę poswięcam ofiarnym półgłówkom, które na psp ciagnom postymp jak
umiom (trudowszcziki postympu), usiłuj±c postawić znak równo¶ci
pomiędzy pojęciami "zboczeniec" a "klecha".
Piotr

Czy Ty nie rozumiesz tego , ze zboczeniec - przestepca klecha jest najgorszym z tych , ktorzy pod ta definicje podpadaja ? .
To nie jest normalny czlowiek , tylko czlowiek , ktorego zadaniem jest stac na strazy  moralnosci , czlowiek odwollujacy sie do Boga w swoich poczynaniach i oglaszajacy sie jako jego nastepca na ziemi .
Czy takich chcesz miec nastepcow ?.
Morderca , zlodziej , czy seksulany maniak w tym zboczeniec -pedofil czy pedal , w normalnym swiecie sa zjawiskem , powiedzmy naturalnym, jednak wsrod ksiezy zdarzyc sie nie moze a jesli juz , co rowniez nie powinno dziwic , to takie bydle powinno byc publicznie obdarte z sutanny i wsyladowacnatychmiast w wiezieniu z kara conajmniej dwokrotnie wyzsza niz kazden inny lajdak za to samo przestepstwo a co sie dzieje ? . Najwazniejsze osoby w kosciele udaja , ze nie ma problemu a swoich " braci " ukrywaja przed wymiarem sprawiedliwosci pozwalajac im dalej prowadzic niecne procedery .
Uwazasz , ze tak byc powinno ? .
Jesli wladze kosciola nie potrafia sobie z problemem oradzic a nie potrafia , to nakazem kazdego katolika powinno byc wyczyszczenie kosciola z tych kreatur  ktore podkopuja dobre imie kosciola i swoim zachowaniem slycaja jego niezaprzeczalna wielka wartosc .

cyc

cyc

Data: 2009-09-15 15:01:01
Autor: Piotr
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 14:34:27 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Dla mnie to najgorsze bydlę, które dla realizacji swoich popędów jest
gotów zdeptać i zniszczyć wszystkie ¶więto¶ci, nie tylko swoje.
Najgorsze bydlę...
I tu nie ma miedzy nami konfliktu. Problem dla mnie zaczyna się kiedy inne bydlaki zaczynaj± piętnować
"zboczenia" w kosciele, z drugiej strony promuj±c wolno¶ć i tolerancję
dla tychże, khem, khem, mniejszo¶ci.
Powtórzę ci cycu, "mniejszo¶ci seksualne" wykorzystuj± wszystkie
możliwo¶ci aby realizować swoj± mniejszo¶ć, he, he. I nie będzie to
zakon, to zgrupuj± się w innym miejscu, ktore umożliwia ułatwiony
dostęp do "skór".
Piotr
Ko¶cioły musz± się oczy¶cić, to jasne.

Data: 2009-09-15 15:42:49
Autor: CYC
Zakonnik?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ap12qks2b5ic$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No i dobrze .

Problem dla mnie zaczyna się kiedy inne bydlaki zaczynaj± piętnować
"zboczenia" w kosciele, z drugiej strony promuj±c wolno¶ć i tolerancję
dla tychże, khem, khem, mniejszo¶ci.

Pietnowanie kazdej "zboczonosci " jest wskazane .

[...]

Napisalem . Nie jest problemem to , ze w kosciele ( mam na uwadze urzdnikow kosciola ) wystepuja zboczency i pospolici przetepcy roznego kalibru i masci bowiem mamy do czynienia wbrew wielu , tylko z ludzmi , problemem jest to , ze ich dzialania sa przez urzedy kosciola skrywane , zamiatane pod dywan przy rownoczersnym wmawiani wiernym , ze sa to ataki na kosciol .
To kolejna zbrodnia po tej jakie dopuszczaja sie koscielni przestepcy i nie wiem ktora z nich jest gorsza .

Piotr
Ko¶cioły musz± się oczy¶cić, to jasne.

I jesli hierarchia nie jest w stanie tego zrobic to ciezar tego procesu musi spasc na wiernych bo kosciol jest nasz a nie biskupow !!

cyc

Data: 2009-09-15 15:50:50
Autor: Piotr
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 15:42:49 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Odnoszę wrażenie, że już nie s± skrywane. A przynajmniej tendencja do
ukrywania jest w odwrocie. To nie jest łatwe, ale trwa. Piotr

Data: 2009-09-15 16:11:09
Autor: Grzegorz Z.
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 15:50:50 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Już nie przenosz± do innej parafii?

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-15 16:25:16
Autor: CYC
Zakonnik?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:145k0cnimbl7i.dlgmasz.facet.luzik...
> [...]

Piotr

|Byc moze jestes bystrzejszy niz ja bo ja tego ie zauwazylem .

cyc

Data: 2009-09-15 16:26:53
Autor: CYC
Zakonnik?

[...]

Juz sam fakt , ze " nie jest to latwe " dosadnie okresla stan umysluow ludzi kosciola .

Piotr

cyc

Data: 2009-09-15 15:52:37
Autor: pulsar
Zakonnik?
CYC napisał(a):

I jesli hierarchia nie jest w stanie tego zrobic to ciezar tego procesu musi spasc na wiernych bo kosciol jest nasz a nie biskupow !!

Nie pisz takich bzdur cycu, bo jak
przeczyta to jaki¶ biskup, to umrze
ze ¶miechu...

pulsar

Data: 2009-09-15 16:10:04
Autor: Grzegorz Z.
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 15:01:01 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Jakby to uj±ł Urwan - "jeste¶ antypolsk± ¶wini±" he, he, he

Problem dla mnie zaczyna się kiedy inne bydlaki zaczynaj± piętnować
"zboczenia" w kosciele, z drugiej strony promuj±c wolno¶ć i tolerancję
dla tychże, khem, khem, mniejszo¶ci.

A ten cudzysłów przy zboczeniu to sk±d? Wypaczone drzazgi w ko¶ciele jednak
na koniec mniej cię raż± niż belki paraduj±ce ulicami pod tęczowym
sztandarem? --
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-15 16:14:03
Autor: Piotr
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 16:10:04 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

A ten cudzysłów przy zboczeniu to sk±d? Wypaczone drzazgi w ko¶ciele jednak
na koniec mniej cię raż± niż belki paraduj±ce ulicami pod tęczowym
sztandarem?

St±d, że to nie moje okre¶lenie. Tak postymp nazywa "mniejszo¶ci
seksualne" w ko¶ciele.
Tych pod tęczowym sztandarem nazywa jako¶ inaczej.
Piotr

Data: 2009-09-15 16:17:46
Autor: Grzegorz Z.
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 16:14:03 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Nie słyszałem o "mniejszo¶ciach seksualnych" w ko¶ciele. U nich zdaje się
jest zakaz uprawiania seksu. No chyba że miałe¶ na my¶li Ko¶ciół p. Szymona
Niemca.

Tych pod tęczowym sztandarem nazywa jako¶ inaczej.

Jak?

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-15 15:08:39
Autor: pulsar
Zakonnik?
CYC napisał(a):
To nie jest normalny czlowiek , tylko czlowiek , ktorego zadaniem jest stac na strazy  moralnosci , czlowiek odwollujacy sie do Boga w swoich poczynaniach i oglaszajacy sie jako jego nastepca na ziemi .

Je¶li Ty cycu tak o nich my¶lisz,
to jeste¶ w błędzie... to tylko zawód,
którego zadaniem jest... zarabianie
pieniędzy, a raczej wyłudzanie...
Wszystko inne to uzurpacje...

pulsar

Data: 2009-09-15 16:24:07
Autor: CYC
Zakonnik?

Użytkownik "pulsar" <qwerty123@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h8o2c6$254$4news.interia.pl...
CYC napisał(a):
[...]

Alez ja tak wlasnie ich w wiekszosci przypadkow traktuje .
Pisze tylko o tym ja oni sami o sobie mowia !.

cyc

Zakonnik?