Zakonnik?

Data: 2009-09-15 14:34:27
Autor: CYC
Zakonnik?

Notkę poswięcam ofiarnym półgłówkom, które na psp ciagnom postymp jak
umiom (trudowszcziki postympu), usiłując postawić znak równości
pomiędzy pojęciami "zboczeniec" a "klecha".
Piotr

Czy Ty nie rozumiesz tego , ze zboczeniec - przestepca klecha jest najgorszym z tych , ktorzy pod ta definicje podpadaja ? .
To nie jest normalny czlowiek , tylko czlowiek , ktorego zadaniem jest stac na strazy  moralnosci , czlowiek odwollujacy sie do Boga w swoich poczynaniach i oglaszajacy sie jako jego nastepca na ziemi .
Czy takich chcesz miec nastepcow ?.
Morderca , zlodziej , czy seksulany maniak w tym zboczeniec -pedofil czy pedal , w normalnym swiecie sa zjawiskem , powiedzmy naturalnym, jednak wsrod ksiezy zdarzyc sie nie moze a jesli juz , co rowniez nie powinno dziwic , to takie bydle powinno byc publicznie obdarte z sutanny i wsyladowacnatychmiast w wiezieniu z kara conajmniej dwokrotnie wyzsza niz kazden inny lajdak za to samo przestepstwo a co sie dzieje ? . Najwazniejsze osoby w kosciele udaja , ze nie ma problemu a swoich " braci " ukrywaja przed wymiarem sprawiedliwosci pozwalajac im dalej prowadzic niecne procedery .
Uwazasz , ze tak byc powinno ? .
Jesli wladze kosciola nie potrafia sobie z problemem oradzic a nie potrafia , to nakazem kazdego katolika powinno byc wyczyszczenie kosciola z tych kreatur  ktore podkopuja dobre imie kosciola i swoim zachowaniem slycaja jego niezaprzeczalna wielka wartosc .

cyc

cyc

Data: 2009-09-15 15:01:01
Autor: Piotr
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 14:34:27 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Dla mnie to najgorsze bydlę, które dla realizacji swoich popędów jest
gotów zdeptać i zniszczyć wszystkie świętości, nie tylko swoje.
Najgorsze bydlę...
I tu nie ma miedzy nami konfliktu. Problem dla mnie zaczyna się kiedy inne bydlaki zaczynają piętnować
"zboczenia" w kosciele, z drugiej strony promując wolność i tolerancję
dla tychże, khem, khem, mniejszości.
Powtórzę ci cycu, "mniejszości seksualne" wykorzystują wszystkie
możliwości aby realizować swoją mniejszość, he, he. I nie będzie to
zakon, to zgrupują się w innym miejscu, ktore umożliwia ułatwiony
dostęp do "skór".
Piotr
Kościoły muszą się oczyścić, to jasne.

Data: 2009-09-15 15:42:49
Autor: CYC
Zakonnik?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ap12qks2b5ic$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No i dobrze .

Problem dla mnie zaczyna się kiedy inne bydlaki zaczynają piętnować
"zboczenia" w kosciele, z drugiej strony promując wolność i tolerancję
dla tychże, khem, khem, mniejszości.

Pietnowanie kazdej "zboczonosci " jest wskazane .

[...]

Napisalem . Nie jest problemem to , ze w kosciele ( mam na uwadze urzdnikow kosciola ) wystepuja zboczency i pospolici przetepcy roznego kalibru i masci bowiem mamy do czynienia wbrew wielu , tylko z ludzmi , problemem jest to , ze ich dzialania sa przez urzedy kosciola skrywane , zamiatane pod dywan przy rownoczersnym wmawiani wiernym , ze sa to ataki na kosciol .
To kolejna zbrodnia po tej jakie dopuszczaja sie koscielni przestepcy i nie wiem ktora z nich jest gorsza .

Piotr
Kościoły muszą się oczyścić, to jasne.

I jesli hierarchia nie jest w stanie tego zrobic to ciezar tego procesu musi spasc na wiernych bo kosciol jest nasz a nie biskupow !!

cyc

Data: 2009-09-15 15:50:50
Autor: Piotr
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 15:42:49 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Odnoszę wrażenie, że już nie są skrywane. A przynajmniej tendencja do
ukrywania jest w odwrocie. To nie jest łatwe, ale trwa. Piotr

Data: 2009-09-15 16:11:09
Autor: Grzegorz Z.
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 15:50:50 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Już nie przenoszą do innej parafii?

Data: 2009-09-15 16:25:16
Autor: CYC
Zakonnik?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:145k0cnimbl7i.dlgmasz.facet.luzik...
> [...]

Piotr

|Byc moze jestes bystrzejszy niz ja bo ja tego ie zauwazylem .

cyc

Data: 2009-09-15 16:26:53
Autor: CYC
Zakonnik?

[...]

Juz sam fakt , ze " nie jest to latwe " dosadnie okresla stan umysluow ludzi kosciola .

Piotr

cyc

Data: 2009-09-15 15:52:37
Autor: pulsar
Zakonnik?
CYC napisał(a):

I jesli hierarchia nie jest w stanie tego zrobic to ciezar tego procesu musi spasc na wiernych bo kosciol jest nasz a nie biskupow !!

Nie pisz takich bzdur cycu, bo jak
przeczyta to jakiś biskup, to umrze
ze śmiechu...

pulsar

Data: 2009-09-15 16:10:04
Autor: Grzegorz Z.
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 15:01:01 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Jakby to ujął Urwan - "jesteś antypolską świnią" he, he, he

Problem dla mnie zaczyna się kiedy inne bydlaki zaczynają piętnować
"zboczenia" w kosciele, z drugiej strony promując wolność i tolerancję
dla tychże, khem, khem, mniejszości.

A ten cudzysłów przy zboczeniu to skąd? Wypaczone drzazgi w kościele jednak
na koniec mniej cię rażą niż belki paradujące ulicami pod tęczowym
sztandarem? --

Data: 2009-09-15 16:14:03
Autor: Piotr
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 16:10:04 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

A ten cudzysłów przy zboczeniu to skąd? Wypaczone drzazgi w kościele jednak
na koniec mniej cię rażą niż belki paradujące ulicami pod tęczowym
sztandarem?

Stąd, że to nie moje określenie. Tak postymp nazywa "mniejszości
seksualne" w kościele.
Tych pod tęczowym sztandarem nazywa jakoś inaczej.
Piotr

Data: 2009-09-15 16:17:46
Autor: Grzegorz Z.
Zakonnik?
Dnia Tue, 15 Sep 2009 16:14:03 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Nie słyszałem o "mniejszościach seksualnych" w kościele. U nich zdaje się
jest zakaz uprawiania seksu. No chyba że miałeś na myśli Kościół p. Szymona
Niemca.

Tych pod tęczowym sztandarem nazywa jakoś inaczej.

Jak?

Data: 2009-09-15 15:08:39
Autor: pulsar
Zakonnik?
CYC napisał(a):
To nie jest normalny czlowiek , tylko czlowiek , ktorego zadaniem jest stac na strazy  moralnosci , czlowiek odwollujacy sie do Boga w swoich poczynaniach i oglaszajacy sie jako jego nastepca na ziemi .

Jeśli Ty cycu tak o nich myślisz,
to jesteś w błędzie... to tylko zawód,
którego zadaniem jest... zarabianie
pieniędzy, a raczej wyłudzanie...
Wszystko inne to uzurpacje...

pulsar

Data: 2009-09-15 16:24:07
Autor: CYC
Zakonnik?

Użytkownik "pulsar" <qwerty123@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h8o2c6$254$4news.interia.pl...
CYC napisał(a):
[...]

Alez ja tak wlasnie ich w wiekszosci przypadkow traktuje .
Pisze tylko o tym ja oni sami o sobie mowia !.

cyc

Zakonnik?