Zakopane

Data: 2010-09-09 11:09:16
Autor: A.N.
Zakopane
Czy ktoś wie, jakie są teraz warunki do chodzenia  po dolinkach w okolicach Zakopanego ? Błota dużo? Pada?  Nie muszę teraz jechać, mogę później i dlatego pytam. Dziękuje z góry za odpowiedź.

Data: 2010-09-09 11:22:13
Autor: Witek Kaszkin
Zakopane
Użytkownik "A.N." <aent@wp.pl> napisał
Czy ktoś wie, jakie są teraz warunki do chodzenia  po dolinkach w
okolicach  Zakopanego ? Błota dużo? Pada?  Nie muszę teraz jechać, mogę
później i  dlatego pytam. Dziękuje z góry za odpowiedź.

mokro, bo padało/pada ostatnio sporo, lepiej zaczekać,
bo w prognozach nadal deszcz.

Witek

Data: 2010-09-10 19:13:55
Autor: Titus Atomicus
Zakopane
In article <i6a91p$cg2$1@bobas.nowytarg.pl>,
 "Witek Kaszkin" <witek@przewodnicy.zakopane.pl> wrote:

> [...]
> później i  dlatego pytam. Dziękuje z góry za odpowiedź.

mokro, bo padało/pada ostatnio sporo, lepiej zaczekać,

A u nas mowili, ze ma byc ladny weekend.
:-(
To kiedy ten deszcz se wreszcie skonczy?

TA

Data: 2010-09-10 20:18:26
Autor: Witek Kaszkin
Zakopane
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał

A u nas mowili, ze ma byc ladny weekend.
:-(

a mówili, który weekend ???

To kiedy ten deszcz se wreszcie skonczy?
TA

nooo... zapytaj po deszczu, to Ci powiem :>

W.

Data: 2010-09-10 21:45:53
Autor: Zygusik
Zakopane
Czy ktoś wie, jakie są teraz warunki do chodzenia  po dolinkach w okolicach Zakopanego ? Błota dużo? Pada?  Nie muszę teraz jechać, mogę później i dlatego pytam. Dziękuje z góry za odpowiedź.
Wczoraj wróciłem z Zakopanego. Byliśmy między innymi w Dolinie Strążyńskiej i
nad Morskim Okiem. Ponieważ byliśmy z 2,5 rocznym dzieckiem to byliśmy mocno
uziemieni. Doliną Strążyńską spokojnie można dojść do wodospadu Siklawica
(polecam). Z małą też spokojnie poszliśmy do Morskiego Oka. Przez lornetkę
widziałem jak sporo ludzi wchodziło nad Czarny Staw. Od poziomu Czarnego Stawu
już występuje śnieg. Mieliśmy chęć iść z buta na Kasprowy Wierch ale warunki na
Kasprowym ( prawie 0,5 m śniegu) nas skutecznie zniechęciły. Praktycznie
wszędzie powyżej 1500 m jest śnieg. Czyli raczej może być ślizgo i chyba
niebezpiecznie. Ale na Gubałówkę spokojnie weszliśmy i zeszliśmy z buta :-)
Pogodę cały czas prawie mieliśmy deszczową :-) Pozdrawiam
Zygusik

Data: 2010-09-11 19:46:14
Autor: Marcin Kysiak
Zakopane
W dniu 2010-09-10 21:45, Zygusik pisze:

Byliśmy między innymi w Dolinie Strążyńskiej i

Doliną Strążyńską spokojnie można dojść do wodospadu Siklawica

Proszę... To jest Dolina Strążyska, nie "Strążyńska".

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2010-09-11 22:08:38
Autor: Wojciech Wierba
Zakopane
Marcin Kysiak pisze:
W dniu 2010-09-10 21:45, Zygusik pisze:

Byliśmy między innymi w Dolinie Strążyńskiej i

Doliną Strążyńską spokojnie można dojść do wodospadu Siklawica

Proszę... To jest Dolina Strążyska, nie "Strążyńska".

Purysto, purysto!
Sam kiedyż napisałem "Strzeliniec" zamiast 'Szczeliniec'
i chociaż wstydzę sie tego do dziś, to nie popełniłem seppuku. :-)

Pozdrawiam
Wojtek
PS. Dostałeś maila Padis 2011?

Data: 2010-09-12 08:32:25
Autor: Marcin Kysiak
Zakopane
W dniu 2010-09-11 22:08, Wojciech Wierba pisze:

Purysto, purysto!

PS. Dostałeś maila Padis 2011?

Dostałem. A tam też jest jakiś byk do poprawienia? :-P

Pzdr,
M.

Data: 2010-09-11 23:42:56
Autor: zygusik
Zakopane
> [...]

> Doliną Strążyńską spokojnie można dojść do wodospadu Siklawica

Proszę... To jest Dolina Strążyska, nie "Strążyńska".

Qrcze. Zawsze mi klawiatura zjada jakieś litery a teraz mi dołożyła :-(
Oczywiście moja wina. Dziękuję za poprawienie mnie. Pozdrawiam Zygusik

Data: 2010-09-12 15:28:16
Autor: Witek Kaszkin
Zakopane
Użytkownik <zygusik@op.pl> napisał
Qrcze. Zawsze mi klawiatura zjada jakieś litery a teraz mi dołożyła :-(
Oczywiście moja wina. Dziękuję za poprawienie mnie.
Pozdrawiam
Zygusik

no to jeszcze popraw "ślizgo", bo też razi  :>

W.

Data: 2010-09-12 20:57:58
Autor: Zygusik
Zakopane
> [...]
> Pozdrawiam
> Zygusik

no to jeszcze popraw "ślizgo", bo też razi  :>

Przepraszam. Rzeczywiście coś mi wzrokowo nie pasowało ale jakoś przeoczyłem.
Pewnie zapatrzyłem się na "ślizgawicę". Postaram się na przyszłość poprawić. Pozdrawiam
Zygusik

Data: 2010-09-12 21:50:21
Autor: noy
Zakopane

[...]

To akurat cysto po góralsku (-;

Data: 2010-09-13 07:11:02
Autor: Mat
Zakopane
On Sep 9, 11:09 am, "A.N." <a...@wp.pl> wrote:
Czy ktoś wie, jakie są teraz warunki do chodzenia  po dolinkach w okolicach
Zakopanego ? Błota dużo? Pada?  Nie muszę teraz jechać, mogę później i
dlatego pytam. Dziękuje z góry za odpowiedź.

Siedze wlasnie w pociagu w Zakopcu I pada. Lazilismy od piatku.
Piatek, sobota w deszczu a w niedziele ladnie. Dzisiaj zapowiadalo sie
super, ale po dojsciu na Koscielec sie spapralo I widokow zero. Po
zejsciu do Kuznic deszcz...
Przepraszam za brak polskich znakow.

Pzdr
Mat