Zakopane - 25-26 stycznia

Data: 2010-01-18 23:49:56
Autor: blackone
Zakopane - 25-26 stycznia
Witam,
Czy w Zakopanem obecnie daje sie gdzies pospacerowac na sladowkach,
biegowkach?
Mysle zwlaszcza o drodze pod reglami, Koscieliska, Strazyska, grzbiet
Gubalowki.

Wybieramy sie na 2 dni do Zakopanego od nadchodzacej niedzieli wieczor
i sie zastanawiamy, czy w ogole brac jakiekolwiek narty...
Prognoza pogody sniegu nie przewiduje na nastepne dni:-(

pozdrawiam
Gosia

Data: 2010-01-19 11:02:13
Autor: mozopro
Zakopane - 25-26 stycznia

Uzytkownik "blackone" <blackone@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:2fc1189e-e9d0-41f2-a211-4a9a708b6cf1c34g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Hej,
bede w Zakopanem w tym czasie :) Przyjezdzam w niedziele i zostaje do srody lub czwartku.
Mozna pojezdzic np. na Harendzie lub Nosalu, warunki dobre tylko tam, gdzie armatki pracuja.
O zjezdzie z Kasprowego bez uszkodzenia nart tez niestety nie ma co marzyc.
Sniegu naturalnego bardzo malo, ale na biegowki chyba powinno go starczyc... pod Warszawa jest go w kazdym razie o wiele wiecej ;)
Ja w kazdym razie biore zjazdowki i bede jezdzil na Nosalu lub Harendzie.
Pozdrawiam
Tomek

Data: 2010-01-27 21:28:56
Autor: Seba_Fan
Zakopane - 25-26 stycznia
wiecej sniegu w wawie niz zakopanym, hm az dziwne

Data: 2010-01-28 07:56:34
Autor: Tytus
Zakopane - 25-26 stycznia
Siemka

*** "Seba_Fan"
wiecej sniegu w wawie niz zakopanym, hm az dziwne

I znowu w nocy napadalo :)
Zaraz na szczesliwice :) :) :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-01-29 12:24:29
Autor: tomski
Zakopane - 25-26 stycznia

Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjrceq$n3b$1inews.gazeta.pl...
Siemka

*** "Seba_Fan"
wiecej sniegu w wawie niz zakopanym, hm az dziwne

I znowu w nocy napadalo :)
Zaraz na szczesliwice :) :) :)

A w Zakopanem przez ostatnie dni znowu nic a nic :(
Jazda tylko po sztucznym, dużo lodu, ale ogólnie ok, zwłaszcza na Harendzie, gdzie spędziłem 3 z 4 dni. Słoneczko, zero kolejek.
Na Nosalu też pustawo ale lodowisko koszmarne.
Pozdro
Tomek

Data: 2010-01-29 23:06:18
Autor: Tytus
Zakopane - 25-26 stycznia
Siemka
*** "tomski"
A w Zakopanem przez ostatnie dni znowu nic a nic :(
Jazda tylko po sztucznym, dużo lodu, ale ogólnie ok, zwłaszcza na Harendzie, gdzie spędziłem 3 z 4 dni. Słoneczko, zero kolejek.

He he ja dzis 3 godzinki na slonecznym stoku - centrum Wawy a sniegu ok metr...oj dzialo sie pomimo porannego syndromu dnia trzeciego.
Jutro rano na Kamiensk o ile sie podniose...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-03-11 09:31:53
Autor: Seba_Fan
Zakopane - 25-26 stycznia

Użytkownik "tomski" <tom_ski_CUT@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjugh5$au1$1inews.gazeta.pl...

[...]

dokladnie bylem pod nosalem i faktycznie lodowisko

Zakopane - 25-26 stycznia