[GDZIE] Zakopane / Tatry - wycieczki z dzieckiem w wózku

Data: 2009-05-28 09:13:39
Autor: Hertz___
[GDZIE] Zakopane / Tatry - wycieczki z dzieckiem w wózku
A ja jakoś w maju spotkałem po drodze na sarnią skałe Pana który znosił dziecko w wózku na spółke ze swoją Panią , a więc dla chcącego nic tródnego ;)

W czerwcu wybieramy się na wakacyjny wyjazd do Zakopanego z 9-miesięcznym dzieckiem. Planujemy piesze spacery z dzieckiem w wózku. W związku z tym prośba o polecenie ciekawych miejsc, gdzie takowym wózkiem można by dotrzeć. Standardy jak Dolina Kościeliska i Chochołowska są nam znane, ale nic poza tym.

Z góry dziękuję za pomoc,
Mały

[GDZIE] Zakopane / Tatry - wycieczki z dzieckiem w wózku