Zakopane - wypożyczalnie rowerów

Data: 2010-08-24 05:22:22
Autor: wojtek_w_pracy
Zakopane - wypożyczalnie rowerów
Witam,
za kilka dni na dni kilka jadę do Zakopanego i nie bardzo mogę zabrać
rower (jestem zależny transportowo). Korzystając z googla znalazłem
trzy wypozyczalnie rowerow. Ktos moze z nich korzystal? Jaki maja
sprzet, w jakim stanie? Czy warto sobie robić jakies nadzieje na
jazde?
Pozdrawiam
wojtek_n

Data: 2010-08-24 14:38:26
Autor: bans
W dniu 2010-08-24 14:22, wojtek_w_pracy pisze:

Korzystając z googla znalazłem
trzy wypozyczalnie rowerow.

Które? Bo nie wiem, czy np. to coś w dolinie Chochołowskiej można nazwać wypożyczalnią.

Ktos moze z nich korzystal?

Ja tylko jeżdżę pożyczonym rowerem doliną Chochołowską, łażenie tam pieszo to dla mnie masochizm.

Tam stoją trupy nadające się w sam raz do przejechania najwyżej tych 8km, zresztą innej możliwości nie ma.

--
bans

Data: 2010-08-24 05:48:53
Autor: wojtek_w_pracy
On 24 Sie, 14:38, bans <g...@o2.pl> wrote:

> Korzystając z googla znalazłem
> trzy wypozyczalnie rowerow.

Które? Bo nie wiem, czy np. to coś w dolinie Chochołowskiej można nazwać
wypożyczalnią.

Te poniżej:
Pod Reglami
ul.Krzeptówki Potok 11a

Wypożyczalnia - Malczewski Sport
ul.Bronisława Czecha

Wypożyczalnia i komis sprzętu sportowego
ul.Kasprusie 42

Jeszcze to: http://www.harendazakopane.pl/ - ale fotka roweru raczej
mało obiecująca.

Pozdrawiam
wojtek_n

Data: 2010-08-24 14:54:11
Autor: Wojciech Waga
wojtek_w_pracy pisze:
  > Jeszcze to: http://www.harendazakopane.pl/ - ale fotka roweru raczej
mało obiecująca.

Ta Kona po prawej niczego sobie ;)

pozdr.
w.

Data: 2010-08-24 14:58:00
Autor: bans
Zakopane - wypożyczalnie rowerów
W dniu 2010-08-24 14:48, wojtek_w_pracy pisze:

Te poniżej:

Dobra, czyli przynajmniej tego czegoś w Chochołowskiej nie nazywają wypożyczalnią, dobre i to ;)

--
bans

Data: 2010-08-24 17:20:57
Autor: mmateusz
Zakopane - wypożyczalnie rowerów
> Które? Bo nie wiem, czy np. to coś w dolinie Chochołowskiej można nazwać
> [...]

a może umów się na jazdę testową Santa-Cruz ;)
nawet ci pedały dopasują do twoich bloków, wystarczy tylko kask wziąć ;)

--
mmateusz

Data: 2010-08-24 09:22:46
Autor: wojtek_w_pracy
[...]

Heh, troche kuszace, ale i troche nie fair. No i caly dzien raczej nie
udostepnia.
Pozdrawiam
wojtek_n

Zakopane - wypożyczalnie rowerów