Zakopany skarb

Data: 2018-03-13 07:49:28
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Zakopany skarb
http://wyborcza.pl/7,75398,23129079,newsweek-jak-premier-mateusz-morawiecki-ukrywa-majatek.html

Według "Newsweeka" premier Mateusz Morawiecki żongluje majątkiem tak, żeby pokazać z niego tylko to, co chce. Dziennikarze tygodnika twierdzą, że odnaleźli kilka jego nieruchomości, o których nie wie opinia publiczna."

PiS-owski bankster.

CL

Data: 2018-03-13 02:16:56
Autor: jacekbialy80
Zakopany skarb
Morawiecki nie musi nic ukrywać. Dorobił się majątku zanim wszedł do polityki, a teraz klepie 'biedę' na stołku premiera. Dla niego to bieda bo w bankowości więcej zarabiał.

Dziękujemy Panie Premierze za ofiarną pracę dla Polski!
Jacek Biały

Data: 2018-03-13 02:20:49
Autor: japanizer
Zakopany skarb
On Tuesday, March 13, 2018 at 6:16:57 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Morawiecki nie musi nic ukrywać. Dorobił się majątku zanim wszedł do polityki, a teraz klepie 'biedę' na stołku premiera. Dla niego to bieda bo w bankowości więcej zarabiał.

To po co robi te cyrki z przepisywaniem majątku na żonę krótko przed wstąpieniem do polityki? Czy dlatego tak długo nie chciał pokazać oświadczenia majątkowego? I wreszcie - jakim cudem żona Morawieckiego dostała kredyt 2 mln zł na działalność gospodarczą założoną ledwie dwa tygodnie wcześniej? Ktokolwiek brał kiedyś kredyt to wie, że procedury są "ciut" dłuższe, szczególnie na takie kwoty.

Data: 2018-03-13 03:19:19
Autor: jacekbialy80
Zakopany skarb
Być może dlatego, że są w Polsce deble, którzy uważają, że tylko ludzie biedni powinni rządzić. Nie ma takich ;-D

JB

Data: 2018-03-13 11:56:39
Autor: stevep
Zakopany skarb
W dniu .03.2018 o 11:19 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Być może dlatego, że są w Polsce deble, którzy uważają, że tylko ludzie  biedni powinni rządzić. Nie ma takich ;-D

JB
Pragnę zauważyć, że w tenisowego debla gra się nie tylko w Polsce Dojnej.

--
stevep

Data: 2018-03-14 11:12:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zakopany skarb
W dniu wtorek, 13 marca 2018 11:56:43 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

Pragnę zauważyć, że w tenisowego debla gra się nie tylko w Polsce Dojnej.

Chyba pomyliłeś pierwszą literkę - to jest debel p...
A w zasadzie dokładniej: p...-waginalny.

Data: 2018-03-13 11:54:45
Autor: stevep
Zakopany skarb
W dniu .03.2018 o 10:16 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Morawiecki nie musi nic ukrywać. Dorobił się majątku zanim wszedł do  polityki, a teraz klepie 'biedę' na stołku premiera. Dla niego to bieda  bo w bankowości więcej zarabiał.

Dziękujemy Panie Premierze za ofiarną pracę dla Polski Dojnej!
Jacek Biały

--
stevep

Data: 2018-03-13 07:59:29
Autor: jacekbialy80
Zakopany skarb
Użytkownik <stevep> napisał:

Dziękuję Partii za przydział na kozę!  Jest co prawda brzydka
i ślepa na jedno oko, ale my i tak w dzień się nie spotykamy.
--
Stefan Pietrzykowski

No i widzisz?  Nie tylko ty Pietrzykowski potrafisz podszywać się pod innych, więc nie rób tego więcej.

JB

Data: 2018-03-13 19:11:13
Autor: stevep
Zakopany skarb
W dniu .03.2018 o 15:59 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Użytkownik <stevep> napisał:

[...]

A pod kogo ja się podszywam pod wlasnym podpisem
, ja tylko uzupełniłem przeoczony przez ciebie przymiotnik.

--
stevep

Data: 2018-03-13 12:06:44
Autor: jacekbialy80
Zakopany skarb
Owszem przymiotnik - napisałeś go ponad moim podpisem.
Ja już swój nóż schowałem, bo nie lubię takich zabaw, ale...

JB

Data: 2018-03-14 17:38:53
Autor: stevep
Zakopany skarb
W dniu 2018-03-13 o 20:06, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Owszem przymiotnik - napisałeś go ponad moim podpisem.
Ja już swój nóż schowałem, bo nie lubię takich zabaw, ale...

JB

Dopiero po tym dopisku jest to zgodne z prawdą.

--
stevep

Data: 2018-03-13 08:26:36
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
Zakopany skarb
użytkownik Ciemny Lud - (c) J. Kurski - TVPiS napisał:
[...]

Przeca jeszcze niedawno darłeś mordę jak to ma jakie papiery wartościowe czy akcje, a jako premier powinien się ich pozbyć. tak przeca było.

Teraz śpiewka jest inna jak na pajdaka przystało.  Widać że ten niusłik z GWnem są emocjonalnie niestabilni i chyba liczą na amnezję u luda.

To samo z tym karaniem przez PIP ludków pracujacych w niedzielę, toć
żydoubeckie tefaueny w 2014 były bardzo zatroskane losem sprzedawców,
a GWno postulowało podwyższenie kar. Wadza się zmieniła, to i kwiczą inaczej.

Wewnętrznie sprzeczne info płynie z GWna i niusłika, i lud to widzi.
Dlatego możesz zwiększyć ilość swoich wklejek do 24 na dobę, to i tak chj da.

Data: 2018-03-13 09:17:37
Autor: japanizer
Zakopany skarb
On Wednesday, March 14, 2018 at 12:26:37 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek wrote:
> [...]

Dlatego możesz zwiększyć ilość swoich wklejek do 24 na dobę, to i tak chj da.

Znowu chlałeś i piszesz jak potłuczony?

Data: 2018-03-14 10:15:03
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
Zakopany skarb
W dniu wtorek, 13 marca 2018 17:17:38 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]
> Dlatego możesz zwiększyć ilość swoich wklejek do 24 na dobę, to i tak chj da.

Wystarczy nie być ślepym na jedno oko.

cyt:
Po zarzutach o konflikt interesów nowy premier Mateusz Morawiecki sprzedał swój pakiet akcji banku BZ WBK

Ale tera to on kombinuje.

I druga sprawa.

cyt.
U nas trwa dyskusja. Poszerzenia uprawnień chce sama Inspekcja (ale główny inspektor nie ma inicjatywy ustawodawczej) i związkowcy. Chodzi np. o zwiększenie kar i zobowiązanie firmy do podpisywania umowy z pracownikiem przed rozpoczęciem pracy - dziś ma na to jeden dzień, który często "wydłuża" się ponad miarę. Ale sprzeciwiają się temu pracodawcy, dla których to zamach na swobodę działalności. Nic nie robią też kolejne rządy.
GWno 2015r.

Wtedy peło nic nie robiła, czyt. nie zwiększyła kar do cyt: 800 tys. euro zapłaci nieuczciwy pracodawca w Hiszpanii

ale tera pisiorstwo karze i jest łof łof na pisiorstwo.

Toś widać od razu że taką narrację łyknie albo pajdak, albo Stasiek Ch.

Zakopany skarb